Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Αχαΐα: Τα δύο τρενάκια γυρίζουν στις ράγες - Επέστρεψαν Προαστιακός και Οδοντωτός.

Επιστροφή στην κανονικότητα στον χώρο των μεταφορών από σήμερα Δευτέρα καθώς πυκνώνουν σταδιακά τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, με επιστροφή γραμμών του Προαστιακού Σιδηροδρόμου, με τις λεωφορειακές ανταποκρίσεις του, αλλά και τον Οδοντωτό στα Καλάβρυτα πάλι στις ράγες.
ΤΡΑΙΝΟΣΕ και Υπεραστικό ΚΤΕΛ Αχαΐας πυκνώνουν τα δρομολόγια, με εκατοντάδες οδηγούς, ιδιοκτήτες αυτοκινητιστές και εργαζόμενος να επιστρέφουν στο πόστο τους.
Αβεβαιότητα συνεχίζει να επικρατεί όμως στο Αστικό ΚΤΕΛ των Πατρών όπου δεκάδες εργαζόμενοι βρίσκονταν σε αναστολή σύμβαση για τους μήνες Απρίλιο και Μάρτιο.
ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ
Από σήμερα το πρωί επανέρχεται πλήρως το πλέγμα δρομολογίων του Προαστιακού Πατρών στο τμήμα Αγιος Ανδρέας - Ρίο μαζί με τις τροφοδοτικές γραμμές των λεωφορείων από Καστελλόκαμπο προς το Πανεπιστήμιο και το Νοσοκομείο αλλά και από Καστελλόκαμπο προς Ακταίο και Αγιο Βασίλειο. Το τμήμα του Προαστιακού προς Κάτω Αχαΐα αναμένεται, σύμφωνα με πληροφορίες να επανέλθει από τις 15 του μηνός.
ΟΔΟΝΤΩΤΟΣ. Από τις 9:00 το πρωί σήμερα θα σφυρίξει και πάλι, μετά από 2,5 μήνες, το τρενάκι του Οδοντωτού Διακοπτό - Καλάβρυτα το οποίο επιστρέφει με τρία δρομολόγια, με επιστροφή, καθημερινά και πέντε το σαββατοκύριακο. Μέσα στον Ιούνιο το τρενάκι, μετά από μια δεκαετία, θα αποκτήσει απευθείας ανταπόκριση με του αξονικούς συρμούς της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιά, Αθήνα, Πάτρα καθώς μπαίνει σε λειτουργία το δρομολόγιο Κιάτο - Αίγιο. Πρόκειται για μια σημαντική εξέλιξη η οποία αναμένεται να τονώσει και τουριστικά την περιοχή της ανατολικής Αιγιάλειας και τα Καλάβρυτα.
ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΑ. Με θετικές προσδοκίες μπαίνει το καλοκαίρι για το Υπεραστικό ΚΤΕΛ των Πατρών καθώς κατά το μήνα Μάιο ανακτήθηκε περίπου το 50% της κίνησης καθώς σταδιακά, κατά το τελευταίο 20ήμερο, επανήλθαν πολλά ημερήσια δρομολόγια. Η εταιρία έχει αποφασίσει να λειτουργεί αποκλειστικά για την εξυπηρέτηση, κατά το δυνατόν, του επιβατικού κοινού, παρά το γεγονός ότι η απώλεια εσόδων άγγιξε το 95% κατά την περίοδο της καραντίνας. «Τα λεωφορεία εξακολουθούν να μετακινούν επιβάτες χωρίς κέρδος, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους επιβάτες μας όμως θα επαναφέρουμε όλα τα δρομολόγια το συντομότερο δυνατό» αναφέρει ο αντιπρόεδρος του ΚΤΕΛ Χρήστος Παπανδρέου.
ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ. Η μετακίνηση με τα Μέσα Μεταφορά συνεχίζει να γίνεται υποχρεωτικά με την κάλυψη του 50% των θέσεων. Με τα Υπεραστικά Λεωφορεία μετακινούνται κατ' ανώτερο 25 επιβάτες ενώ με τις αυτοκινητάμαξες του Οδοντωτού κατ' ανώτερο τα άτομα μπορεί να είναι 54. Το προσωπικό χρησιμοποιεί τον απαραίτητο εξοπλισμό, υπάρχουν παντού σημεία με αντισηπτικό σε κάθε βαγόνι όλων των αμαξοστοιχιών, γίνεται απολύμανση όλων των λεωφορείων και αμαξοστοιχιών ενώ τα εισιτήρια εκδίδονται και ηλεκτρονικά. Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δέχεται πιέσεις προκειμένου να επιδοτήσει τις εταιρείες ή το εισιτήριο για τις κενές θέσεις.

ΤΟΥ Π. ΣΑΚΕΛΛΑΡΟΠΟΥΛΟΥ
pelop.gr