Σάββατο 4 Απριλίου 2020

Οι νοσηλευόμενοι ασθενείς με κοροναϊό μετακινούνται από το Παρίσι με το τρένο. Εικόνες.

Ένα νοσοκομειακό τρένο στο σταθμό του Austerlitz στο Παρίσι.
REUTERS / THOMAS SAMSON

Μετά την Ιταλία και την Ισπανία, η Γαλλία έχει τον τρίτο υψηλότερο αριθμό καταγεγραμμένων θανάτων από κοροναϊό στον κόσμο, περίπου 5.400 και ο έκτος μεγαλύτερος αριθμός επιβεβαιωμένων περιπτώσεων, σχεδόν 60.000. Όπως και η Ιταλία και η Ισπανία, τα γαλλικά νοσοκομεία βρίσκονται σε έντονη πίεση, δεν διαθέτουν κάποια φαρμακευτική αγωγή και ο απαραίτητος εξοπλισμός για τη θεραπεία σοβαρών περιπτώσεων.
Η Γαλλία ήταν η πρώτη χώρα στην Ευρώπη που επιβεβαίωσε την μόλυνση από κοροναϊό, τον Ιανουάριο. Από τότε, ο ιός έχει χτυπήσει την Ιταλία πιο σκληρά , αλλά έχει επίσης εξαπλωθεί στη Γαλλία, πρώτα στην ανατολική περιοχή της, η οποία γειτνιάζει με την Ιταλία, και αργότερα στην υπόλοιπη χώρα, ειδικά στο μεγαλύτερο Παρίσι.
REUTERS / THOMAS SAMSON
REUTERS / THOMAS SAMSON
Το ιατρικό προσωπικό μεταφέρει έναν ασθενή με κορωναϊό στο σιδηροδρομικό σταθμό του Austerlitz στο Παρίσι.

Τα νοσοκομεία στην ανατολική Γαλλία και στο μεγαλύτερο Παρίσι χρησιμοποιούν ασθενοφόρα, ελικόπτερα και τρένα για τη μεταφορά ασθενών σε άλλες περιοχές και σε γειτονικές χώρες , συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Ελβετίας και του Λουξεμβούργου, καθώς δεν διαθέτουν τη δομή για να τους φιλοξενήσουν. Το υπουργείο Υγείας δήλωσε ότι από τις 18 Μαρτίου έπρεπε να μεταφερθούν περίπου 440 ασθενείς με κρίσιμη νόσο.
Σε ένα από αυτά τα ταξίδια , νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, 38 ασθενείς μεταφέρθηκαν από νοσοκομεία στο Παρίσι στη βορειοδυτική περιοχή της Βρετάνης σε ένα τρένο υψηλής ταχύτητας TGV που μετατράπηκε σε νοσοκομειακό τρένο. Οι ασθενείς επιβιβάστηκαν στο σιδηροδρομικό σταθμό του Austerlitz και τα φορεία τους τοποθετήθηκαν στις κορυφές των καθισμάτων και δέθηκαν με κορδόνια, ενώ τα μπουκάλια οξυγόνου ήταν δεμένα με ράφια αποσκευών.
REUTERS / THOMAS SAMSON
REUTERS / THOMAS SAMSON
Ένας εργαζόμενος στον τομέα της υγείας κοιτάει έναν ασθενή μέσω του παραθύρου πριν από την αναχώρηση.

Με χώρο για τέσσερις ασθενείς και έξι ιατρούς ανά βαγόνι, τα τρένα μπορούν να μεταφέρουν δεκάδες ασθενείς ταυτόχρονα και παρόλο που φτάνουν σε υψηλές ταχύτητες, η επιτάχυνση και η επιβράδυνση είναι ομαλές , επιτρέποντας στους γιατρούς να κάνουν την ίδια λεπτή δουλειά που θα κάνουν σε νοσοκομείο .

Η Γαλλία έχει διπλασιάσει τον αριθμό των εντατικών κλινών σε 10.000 και θέλει να προσθέσει 5.000 περισσότερα. Ο Bruno Riou, ο οποίος είναι επικεφαλής της ομάδας κρίσης της νοσοκομειακής κρίσης, δήλωσε ότι η δυνατότητα μεταφοράς ασθενών, ακόμη και σε μικρούς αριθμούς, είναι μια " σημαντική βαλβίδα ασφαλείας ", καθώς η πόλη πλησιάζει την οριακή χωρητικότητα των ασθενών με κρίσιμη ασθένεια.
REUTERS / THOMAS SAMSON
Ένας υγειονομικός υπάλληλος παίρνει ένα gurney μακριά αφού αφήσει έναν ασθενή στο τρένο.

Από τον Luiz Romero
qz.com