Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Τα προβλήματα στο σιδηροδρομικό δίκτυο, αντικείμενο της συνάντησης ανάμεσα στην ΕΝΟΤΗΤΑ με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σοβαρά προβλήματα έχει να αντιμετωπίσει η διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην προσπάθειά της να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Σε συνάντηση που είχαν εκπρόσωποι της συνδικαλιστικής παράταξης ΕΝΟΤΗΤΑ με τον διευθύνοντα σύμβουλο της επιχείρησης Φίλιππο Τσαλίδη έγινε εκτενής αναφορά.
Σημαντικό στοιχείο της ενημέρωσης όμως ήταν η αναφορά του στα χρόνια προβλήματα που καλείται να αντιμετωπίσει η εταιρία όπως:
Η τραγική κατάσταση του Σιδηροδρομικού δικτύου.
Ο ελλιπής έλεγχος, κυρίως στον προαστιακό, της επιβίβασης των πολιτών.
Η ανομία που επικρατεί σε μεγάλα τμήματα του δικτύου (π.χ. Θήβα-Ασπρόπυργος) και η λεηλασία σιδηροδρομικού υλικού πράγμα που πολλές φορές δημιουργεί προβλήματα στις μεταφορές.

Το Προεδρείο της ”ΕΝΟΤΗΤΑΣ” τόνισε με απόλυτα ξεκάθαρο τρόπο ότι στηρίζει την προσπάθεια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για ένα βιώσιμο και σύγχρονο σιδηροδρομικό σύστημα στη χώρα μας με στόχο όχι μόνο να διατηρηθεί αυτή η μεγάλη επένδυση αλλά και να διευρυνθεί.
Αναλύθηκε η θέση για μία ομαλή συγχώνευση των εταιριών (ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ΕΕΣΣΤΥ) που περνά μέσα από ένα ενιαίο εργασιακό καθεστώς (οργανισμό) ενώ η ΕΝΟΤΗΤΑ τόνισε ότι «διαφωνούμε με την ύπαρξη φαινομένων διατήρησης σωματείων σφραγίδων στο χώρο που με την μορφή που εμφανίζονται εξευτελίζουν το συνδικαλιστικό κίνημα, ΕΕΣΣΤΥ 575 εργαζόμενοι πάνω από 10 σωματεία».
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ανέλυσε διεξοδικά το σχέδιο της εταιρίας (μετά την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από την Ιταλική Ferrovie dello strato Italiano) για τη δημιουργία ενός πρωτοποριακού και βιώσιμου σιδηροδρομικού συστήματος της χώρας. Εξήγησε την αξία της επένδυσης που στόχο έχει την αναγέννηση του Σιδηροδρόμου από ένα απαξιωμένο οργανισμό του παρελθόντος σε μια σύγχρονη δομή, μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα. Ανέφερε την πρόθεση της εταιρίας για σημαντικές νέες επενδύσεις, ειδικά μετά την εξαγορά της ΕΕΣΣΤΥ (Συντήρηση Τροχαίου Υλικού). Απόδειξη η πραγματοποίηση προσλήψεων (140 στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και 280 στην ΕΕΣΣΤΥ) για κάλυψη κενών, η ενοποίηση των εταιριών σ’ ένα ενιαίο οργανισμό από 1.1.2020, η παραλαβή νέου στόλου από την Ιταλία αρχές του 2020 και κυρίως η παρουσία το 2022 του πρώτου υβριδικού τρένου.

.newsit.gr