Πέμπτη 18 Απριλίου 2019

Πώς η τεχνολογία οδηγεί το μέλλον των σιδηροδρόμων.

Η τεχνολογία βοηθά τους σιδηρόδρομους να επιτύχουν ορόσημα ασφάλειας, να ελαχιστοποιήσουν τις επιπτώσεις τους στο φυσικό περιβάλλον και να διατηρήσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στη σημερινή ταχέως αναπτυσσόμενη παγκόσμια οικονομία.
Τα επόμενα χρόνια, οι σιδηρόδρομοι θέλουν να αξιοποιήσουν αυτές τις επιτυχίες.

Ενώ η τεχνολογία των σιδηροδρόμων είναι διαδεδομένη, η βιομηχανία βρίσκεται στα πρόθυρα μιας συναρπαστικής νέας εποχής καινοτομίας. Οι προηγμένοι αλγόριθμοι και το λογισμικό ανάλυσης δεδομένων θα επιτρέψουν στους σιδηροδρόμους να εκμεταλλευτούν τις τεράστιες ποσότητες δεδομένων που συλλέγονται σε εθνικό επίπεδο για να βελτιώσουν την ασφάλεια, την αξιοπιστία και την εξυπηρέτηση των πελατών. Η τεχνολογία αυτοματισμού της επόμενης γενιάς θα συνεχίσει να μειώνει τις επιπτώσεις του ανθρώπινου σφάλματος και των ανθρώπινων περιορισμών στις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις, βελτιώνοντας την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα.

Κοιτάζοντας προς το μέλλον, οι ομοσπονδιακοί κανονισμοί πρέπει να επιτρέπουν και να ενθαρρύνουν τους σιδηροδρόμους να συνεχίσουν να αναπτύσσουν και να αναπτύσσουν αυτές τις ζωτικές τεχνολογίες που παράγουν σημαντικά οφέλη για τους πολίτες, τις αμερικανικές επιχειρήσεις και την αμερικανική οικονομία.

Δημιουργία μεγάλων δεδομένων & μεγάλων λύσεων

Τα Railroads αξιοποιούν τη δύναμη του Big Data για να λύσουν μεγάλες προκλήσεις με αδιανόητους τρόπους. Με τη βοήθεια έξυπνων αισθητήρων που αναπτύσσονται σε ολόκληρο το δίκτυο και των εξελίξεων στις τεχνολογίες επιθεώρησης γραμμής, οι σιδηρόδρομοι έχουν συγκεντρώσει βάσεις δεδομένων με εκατοντάδες τρισεκατομμύρια bytes πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση της γραμμής και του εξοπλισμού. Αυτή η εικονική συλλογή δεδομένων μαζί με βελτιωμένο λογισμικό ανάλυσης δεδομένων επιτρέπει στους σιδηροδρόμους να αποκαλύψουν τις κρίσιμες τάσεις δεδομένων και να εφαρμόσουν αυτές τις γνώσεις για την ενίσχυση της ασφάλειας και των λειτουργιών.

Μόλις εντοπιστούν οι τάσεις των δεδομένων, οι ερευνητές του TTCI διερευνούν εκτεταμένα τα δεδομένα και αναπτύσσουν συστάσεις για τον τρόπο εφαρμογής τους για τη βελτίωση των λειτουργιών. Μια πτυχή της ανάλυσης δεδομένων είναι η ικανότητα να αναλύονται πολλαπλοί παράγοντες ταυτόχρονα και να αναπτύσσονται " σύνθετοι κανόνες " - πρότυπα σε επίπεδο βιομηχανίας που αναπτύσσονται προσδιορίζοντας έναν παράγοντα ή συνδυασμό παραγόντων που μπορούν να υποδείξουν εάν ένα τεμάχιο εξοπλισμού είναι κοντά στον κίνδυνο αποτυχίας. Πρόσφατα, τα μέλη της βιομηχανίας εξέδωσαν έναν σύνθετο κανόνα που θέτει τα πρότυπα σε επίπεδο βιομηχανίας για την ασφάλεια και την ακεραιότητα των τροχών. Η βάση δεδομένων InteRRIS® της TTCI παρέχει τη βάση για μελλοντικούς σύνθετους κανόνες.

Καθώς οι σιδηρόδρομοι συγκεντρώνουν περισσότερα δεδομένα μέσω της τεχνολογίας επιθεώρησης και βελτιώνουν το λογισμικό ικανό να τα αναλύσει, η δυνατότητα βελτίωσης της ασφάλειας και μεγιστοποίησης της αποτελεσματικότητας των λειτουργιών θα αυξηθεί μόνο. Σήμερα, οι μηχανές επιθεώρησης τροχιάς λειτουργούν ανεξάρτητα από τις αμαξοστοιχίες, αλλά η επόμενη γενιά τεχνολογίας επιθεώρησης τροχιάς θα μπορούσε να ενσωματωθεί σε ατμομηχανές που παράγουν μέχρι 250 gigabytes δεδομένων ημερησίως ανά μηχανή έλξης. Οι ενσωματωμένες τεχνολογίες επιθεώρησης όπως αυτές θα επέτρεπαν συνεχή και πιο συχνή επιθεώρηση και συλλογή δεδομένων που θα ενημερώνουν τον ετήσιο προγραμματισμό κεφαλαίου και συντήρησης.

Προχωρώντας προς την αυτοματοποίηση

Η αυτοματοποίηση έχει μεγάλη υπόσχεση για το μέλλον της ασφάλειας και της αποτελεσματικότητας των σιδηροδρόμων. Σήμερα, η αυτοματοποίηση της τεχνολογίας επιθεώρησης και του θετικού ελέγχου αμαξοστοιχίας (PTC)άρχισε να εκπληρώνει τη μεγάλη υπόσχεσή της να μειώσει τις επιπτώσεις του ανθρώπινου λάθους και να ξεπεράσει τους περιορισμούς του ανθρώπου για να καταστήσει τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις ασφαλέστερες και αποδοτικότερες. Πρόσφατα, ένας προηγμένος αλγόριθμος ανέλυσε την ευθυγράμμιση γραμμής - γνωστή ως γεωμετρία γραμμής - πάνω από 1.500 καμπύλες σε τροχιά σε λίγες μόνο ώρες, ενώ θα έπρεπε να είχε μια ομάδα τεσσάρων ατόμων 10 μήνες για να ολοκληρώσει χειροκίνητα το ίδιο έργο.

Σήμερα, όλοι οι σιδηρόδρομοι της κλάσης Ι χρησιμοποιούν κάποιο είδος αυτοματοποιημένης τεχνολογίας για επιθεωρήσεις που συμπληρώνουν τις χειρωνακτικές επιθεωρήσεις που απαιτούνται από την ομοσπονδιακή νομοθεσία. Με την αυξημένη χρήση που καθιστά δυνατή την τεχνολογία της επόμενης γενιάς και τις τροποποιήσεις της ομοσπονδιακής ρύθμισης, οι σιδηρόδρομοι θα είναι σε θέση να διενεργούν επιθεωρήσεις ασφαλείας πιο συχνά, να ανιχνεύουν περισσότερα ατυχήματα πιο αξιόπιστα και να ανταποκρίνονται ταχύτερα, διατηρώντας ταυτόχρονα τους εργαζόμενους εκτός βλαβών.

Ο αυτοματισμός των σιδηροδρομικών επιχειρήσεων έχει επίσης τη δυνατότητα να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια του δικτύου, επιτρέποντας τη μεταφορά περισσότερων εμπορευμάτων σιδηροδρομικώς - μειώνοντας τη ζήτηση για την ικανότητα των αυτοκινητόδρομων και εξασφαλίζοντας οφέλη από πλευράς καυσίμων και εκπομπές στην ατμόσφαιρα - μειώνοντας περαιτέρω τα ατυχήματα που σχετίζονται με τους ανθρώπινους παράγοντες. Η τεχνολογία PTC - τεχνολογία που έχει σχεδιαστεί για την πρόληψη σιδηροδρομικών ατυχημάτων που συνδέονται με ανθρώπινο σφάλμα - έχει κεντρική σημασία για την πρόοδο των αυτοματοποιημένων σιδηροδρομικών επιχειρήσεων. Όταν αναπτυχθεί, η επόμενη γενιά του PTC θα γνωρίζει την ακριβή θέση όλων των αμαξοστοιχιών που λειτουργούν σε ολόκληρο το δίκτυο καθώς και την απαιτούμενη απόσταση μεταξύ των επιμέρους αμαξοστοιχιών ώστε να λειτουργούν με ασφάλεια. Οπλισμένοι με αυτές τις πληροφορίες, οι σιδηρόδρομοι θα είναι σε θέση να αυξήσουν με ασφάλεια τον αριθμό των αμαξοστοιχιών σε ένα κομμάτι και να διαχειριστούν καλύτερα το πόσο στενά λειτουργούν μαζί, βελτιώνοντας τόσο την ταχύτητα του δικτύου όσο και τη ρευστότητα.

Στα τέλη του 2018, οι μεγαλύτεροι σιδηροδρομικοί σταθμοί εμπορευματικών μεταφορών της χώρας εκμεταλλεύονταν την PTC με τη μεγάλη πλειοψηφία - 83,2% - της απαιτούμενης διαδρομής της κατηγορίας Ι PTC μίλια σε εθνικό επίπεδο. Το σύστημα θα είναι πλήρως ενεργό και διαλειτουργικό μέχρι το 2020.

Ανάπτυξη κανονισμών του 21ου αιώνα για μια βιομηχανία του 21ου αιώνα

Για να μπορέσουν οι σιδηρόδρομοι να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας, πρέπει να υπάρξει μια μετατόπιση των παραδειγμάτων. Σήμερα, οι σιδηροδρομικές γραμμές απαιτούνται από την ομοσπονδιακή ρύθμιση για τη διενέργεια χειρωνακτικών επιθεωρήσεων, παρά την ύπαρξη τεχνολογίας που μπορεί να εκτελέσει αυτές τις επιθεωρήσεις πιο αξιόπιστα και γρήγορα, διατηρώντας παράλληλα τους εργαζόμενους από βλάβη.

Η αξιοποίηση του πλήρους οφέλους αυτών των μελλοντικών τεχνολογιών θα απαιτήσει τον εκσυγχρονισμό των ρυθμιστικών διαδικασιών από την παρούσα ιστορική προοπτική σε εκείνη που ενθαρρύνει ενεργά την ανάπτυξη ασφαλών και παραγωγικών τεχνολογικών λύσεων που επιτρέπουν στη βιομηχανία να εξυπηρετεί καλύτερα τις αμερικανικές επιχειρήσεις και καταναλωτές.

"Οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να ξεκινήσουν με την προϋπόθεση ότι η τεχνολογική πρόοδος μπορεί να λύσει πολλά προβλήματα ", λέει ο Joe Kennedy του Ιδρύματος Πληροφορικής και Καινοτομίας. "Πρέπει επομένως να καλωσορίσουν την τεχνολογική ανάπτυξη και να επιταχύνουν τη διαδικασία της ασφάλειας και της αξιοπιστίας τους και την εισαγωγή τους στις αγορές αντί να λειτουργούν ως gatekeepers που επιβραδύνουν τον ρυθμό της καινοτομίας".

Ένα κανονιστικό περιβάλλον βασισμένο στη σημερινή τεχνολογία - και αρκετά ευέλικτο για να συμπεριλάβει τις μελλοντικές καινοτομίες - θα επιτρέψει στους σιδηροδρόμους να ανταποκριθούν στις προκλήσεις του αύριο, διατηρώντας παράλληλα το καθεστώς του ως το καλύτερο δίκτυο μεταφορών στον κόσμο.

Πηγή: aar.org