Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2018

Αυξάνουν ταχύτητα τα τρένα του μετρό της Νέας Υόρκης όπως στις γραμμές «Ν» και «R».

Φωτογραφία αρχείου: Εθνικός Κήρυξ.
 Την απόφαση να αυξηθεί η ταχύτητα των συρμών του μετρό της Νέας Υόρκης προκειμένου να αντιμετωπιστεί έως ένα βαθμό το πρόβλημα με τις καθυστερήσεις των δρομολογίων, έλαβε η Μητροπολιτική Αρχή Μεταφορών.

Ηδη έχει αυξηθεί (από 15 έως 30 μίλια την ώρα) η ταχύτητα σε τμήματα δύο γραμμών του Μπρούκλιν (της «Ν» και της «R»). Μέσα στους επόμενους μήνες θα γίνει το ίδιο και σε τμήματα άλλων γραμμών του μετρό της Νέας Υόρκης.

Υπενθυμίζεται ότι το 1995 δύο τρένα είχαν συγκρουστεί στην γέφυρα του Γουίλιαμσμπεργκ, μεταξύ Μανχάταν και Μπρούκλιν, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας οδηγός και να τραυματιστούν δεκάδες επιβάτες.

Το δυστύχημα αυτό, το οποίο ήταν το τέταρτο εκείνη την περίοδο (σε ένα χρονικό διάστημα δύο χρόνων) είχε οδηγήσει τους αρμόδιους να περιορίσουν την ταχύτητα των τρένων.

Πλέον, ο επικεφαλής του μετρό της Νέας Υόρκης, Αντι Μπάιφορντ, αποφάσισε να αλλάξει τους κανόνες για την ταχύτητα σε κάποια τμήματα του όλου συστήματος.

Οι αλλαγές στο όριο ταχύτητας είναι ένα κομμάτι των σαρωτικών σχεδίων του Μπάιφορντ να εκσυγχρονίσει ένα σύστημα που βρέθηκε σε μεγάλη κρίση πέρυσι.

Οι εργαζόμενοι έχουν επίσης αρχίσει να αντικαθιστούν ελαττωματικά σήματα που ενεργοποιούν τα φρένα έκτακτης ανάγκης της αμαξοστοιχίας σε χαμηλές ταχύτητες, ένα πρόβλημα που ερευνήθηκε από την «New York Times» και την «Village Voice» και το οποίο οδηγούσε σε βραδύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.

Οι επιβάτες του μετρό συχνά αναρωτιούνται γιατί ένα γρήγορο τρένο ξαφνικά μειώνει την ταχύτητά του αντί να επιταχύνει. Να σημειωθεί πάντως ότι οι αργές ταχύτητες των αμαξοστοιχιών προκαλούν λιγότερα προβλήματα από ό,τι οι βλάβες των συρμών.

Ο Μπάιφορντ δήλωσε πως είναι σίγουρος ότι τα τρένα του μετρό μπορούν να ταξιδεύουν με ασφάλεια σε υψηλότερες ταχύτητες και ότι ο καθορισμός των σημάτων που είναι ασταθής θα επιτρέψει στους χειριστές των τρένων να πηγαίνουν με τις σωστές ταχύτητες.

Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ο Μπάιφορντ δημιούργησε μια νέα «μονάδα ταχύτητας» – μια ομάδα τριών ατόμων που ταξίδευε κάθε μίλι από το σύστημα σε μια άδεια αμαξοστοιχία για να βρει περιοχές όπου τα τρένα θα μπορούσαν να κινούνται με ασφάλεια πιο γρήγορα.

Η ομάδα εντόπισε 130 τοποθεσίες όπου το όριο ταχύτητας πρέπει να αυξηθεί. Μέχρι στιγμής, μια επιτροπή ασφαλείας στην υπηρεσία διαμετακόμισης έχει εγκρίνει 34 θέσεις για αυξήσεις ταχύτητας.

Οι εργαζόμενοι άρχισαν πρόσφατα να αλλάζουν τα σήματα ορίου ταχύτητας στο πρώτο τμήμα της γραμμής Fourth Avenue στο Μπρούκλιν μεταξύ της 36ης οδού και της 59ης οδού. Συνολικά, οι υπάλληλοι σχεδιάζουν να αλλάξουν τα όρια ταχύτητας σε 100 θέσεις μέχρι την άνοιξη.

Η ομάδα βρήκε επίσης 267 ελαττωματικά σήματα που αναγκάζουν τους χειριστές των τρένων να έχουν χαμηλότερες ταχύτητες.

Ο εξοπλισμός σχεδιάστηκε για να σταματάει τα τρένα που κινούνται πολύ γρήγορα. Ωστόσο, οι υπάλληλοι συνέχισαν να προσθέτουν περισσότερα από αυτά – τελικά έφτασαν τα 2.000, μερικά από τα οποία ήταν κακώς συντηρημένα και κακοδιαμορφωμένα.

ekirikas.com