Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2018

Είπαν το τελευταίο αντίο στον σιδηροδρομικό Χρήστο Μάλαμα.

Συγγενείς, φίλοι και συνάδελφοι του είπαν το στερνό αντίο στο σιδηροδρομικό Χρήστος Μάλαμα που έφυγε πρόωρα από κοντά τους.
Την θλίψη και τον πόνο περιγράφει μέσα από το προσωπικό του λογαριασμό ο φίλος και συνάδελφός του θανόντα Δημήτρης Νικολαΐδης.

"Εχθές συνόδεψα μαζί με πολλούς συναδέλφους και φίλους στην τελευταία κατοικία τον καλύτερο μου φίλο τον αδελφό μου τον κολλητό μου τον ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΧΡΗΣΤΟ ΜΑΛΑΜΑ!!!!!βαρύς ο πόνος αξεπέραστος!!!!!!!!!Ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει!!!!!ΚΑΛΟ ΠΑΡΕΔΕΙΣΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.Δεν θα σε ξεχάσω ποτέ!!!!!!!!!"

«Σ.Ν.» Ο Χρήστος Μάλαμας ήταν ένας εξαίρετος άνθρωπος και πάντα συνεργάσιμος με όλους . Όταν ανέβαινε στο συνδικαλιστικό βήμα κατόρθωνε με το μεστό και κατευναστικό λόγο του να κάνει τους συναδέλφους του να παραμερίζουν τις κόντρες και να βρίσκουν λύσεις προς όφελος των εργαζομένων. Τα επιχειρήματα του πάντα ήταν τεκμηριωμένα και με απόλυτη σαφήνεια. Ένωνε και δεν χώριζε και αυτό τον έκανε να ξεχωρίζει. Είχε την αγάπη και την εκτίμηση όλων των συναδέλφων του. 


Καλό σου ταξίδι Χρήστο.