Πέμπτη, 13 Σεπτεμβρίου 2018

Η Bombardier παρουσίασε την νέα αμαξοστοιχία που λειτουργεί με μπαταρίες.

Φωτογραφία: Bombardier
Η Bombardier Transportation παρουσίασε την νέα αμαξοστοιχίας που λειτουργεί με μπαταρίες, το οποίο περιγράφει ως το πρώτο του είδους του που εισέρχεται στο σιδηροδρομικό δίκτυο της   Ευρώπης.
Η ηλεκτροκίνητη αμαξοστοιχία Talent 3 δεν παράγει καπνούς καυσαερίων και θέτει τα πρότυπα για έξυπνη κινητικότητα με τιμές κορυφής 90% στους τομείς απόδοσης και ανακύκλωσης, σύμφωνα με τον κατασκευαστή τρένων.
Είναι επίσης περίπου 50 τοις εκατό πιο αθορυβο από ό, τι τα σύγχρονα τρένα ντίζελ.
Η ανάπτυξη του τρένου επιχορηγείται από τη γερμανική ομοσπονδιακή κυβέρνηση. Οι εταίροι περιλαμβάνουν τη θυγατρική DB Regio DB ZugBusRegionalverkehr Alb-Bodensee, την Nahverkehrsgesellschaft Baden-Württemberg, την Nationale Organisation Wasserstoff- und Brennstoffzellentechnologie και το Τεχνικό Πανεπιστήμιο του Βερολίνου.
Ο Enak Ferlemann, υφυπουργός στο Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακής Υποδομής, δήλωσε: "Θέλουμε να συνεχίσουμε να ηλεκτροδοτούμε τις σιδηροδρομικές μεταφορές. Ένα τρένο που μπορεί να φορτίζει τις μπαταρίες του από την εναέρια γραμμή κατά την οδήγηση είναι ένα τεράστιο βήμα προς αυτό και η επιτομή της καινοτομίας.
"Σε μη ηλεκτροφόρα ή μόνο μερικώς ηλεκτροφόρα δρομολόγια, το σύνθημα είναι: απομακρύνεται  το ντίζελ από τις σιδηροδρομικές γραμμές και κατευθυνθείτε προς καθαρότερη και περισσότερο φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα".
Επικεφαλής της Bombardier Transportation στη Γερμανία Michael Fohrer πρόσθεσε ότι το τρένο είναι η τεχνολογική απάντηση της εταιρείας σε «προκλήσεις όπως η ατμοσφαιρική ρύπανση, η αλλαγή του κλίματος και η έλλειψη πόρων».
Είπε: "Περίπου το 40 τοις εκατό του γερμανικού σιδηροδρομικού δικτύου δεν είναι ηλεκτρισμένο. Η αμαξοστοιχία που λειτουργεί με μπαταρίες από τη Bombardier αποτελεί μια ελκυστική επιλογή για να αντιμετωπιστεί αυτό, τόσο οικονομικά όσο και οικολογικά. "

globalrailnews.com