Σάββατο 16 Ιουνίου 2018

Σιδηροδρομική εταιρία απαντά αριστουργηματικά σε ρατσιστή πελάτη.

Να δοθεί αύξηση στον διαχειριστή της σελίδας της ζητά ο κόσμος!

Οι διαχειριστές των εταιρικών σελίδων στα κοινωνικά μέσα παραέχουν δουλειά, πόσο μάλλον όταν μιλάμε για σιδηροδρομική επιχείρηση που πρέπει να ανεβάζεις συνεχώς καθυστερήσεις και αλλαγές δρομολογίων και τέτοια πράγματα.

Κι όμως, ο υπάλληλος της σκοτσέζικης ScotRail βρήκε χρόνο να απαντήσει και να αποστομώσει ρατσιστή πελάτη!

Όπως μεταδίδει η εφημερίδα «Metro», ο χρήστης Ali Roberts έγραψε στο Twitter της ScotRail πως «θα ήθελα να υποβάλω μια επίσημη καταγγελία για την κατάσταση των θέσεών σας». Ο υπάλληλος απολογήθηκε και του έστειλε έναν σύνδεσμο για να υποβάλει το παράπονό του.

Μόνο που ο τύπος δεν ήθελε κάτι τέτοιο, περνώντας αμέσως στο παρασύνθημα: «Έχετε έναν Πακιστανό να οδηγεί ένα από τα τρένα σας. Νομίζετε πως αυτό είναι ασφαλές;». Και εκεί που γέλασε με το πάθημα της εταιρίας, τον τελευταίο λόγο θα τον είχε ο διαχειριστής της ScotRail: «Ναι. Πολύ ασφαλές. Πάτε με πόδια αλλιώς»!
Το ρατσιστικό tweet και ο λογαριασμός του σβήστηκαν έκτοτε, τα πειστήρια υπάρχουν ωστόσο να θυμίζουν για πάντα την εξαιρετική απάντηση στα μισάνθρωπα ιδεώδη κάποιων. «Η περιληπτική απάντησή σας αντανακλά τα αισθήματα των περισσότερων Σκοτσέζων. Μας κάνατε υπερήφανους», έγραψε κάποιος, ενώ πάμπολλοι ζήτησαν να πάρει ο υπάλληλος γενναία αύξηση.


Ακόμα και ο υπουργός Μεταφορών της Σκοτίας, Humza Yousaf, μπήκε στο παιχνίδι συγχαίροντας την εταιρία: «Μπράβο ScotRail, βάλε τους ρατσιστές στη θέση τους», έγραψε…

Πηγή: newsbeast.gr