Ενα εξαιρετικά χρήσιμο έργο που κόστισε πολλά χρήματα ολοκληρώθηκε πρόσφατα και δόθηκε στην κυκλοφορία, η διπλή σήραγγα μετά την Τιθορέα, που παρακάμπτει τον Μπράλο και συντομεύει το δρομολόγιο προς Τρίκαλα και Θεσσαλονίκη κατά 15΄ τουλάχιστον,
ακυρώνεται αφού στο Λιανοκλάδι, όπου παλαιότερα δεν υπήρχε αναμονή, τώρα τα τρένα σταθμεύουν 15΄ με 20΄ ή και περισσότερο χωρίς καμία λογική δικαιολογία.
ακυρώνεται αφού στο Λιανοκλάδι, όπου παλαιότερα δεν υπήρχε αναμονή, τώρα τα τρένα σταθμεύουν 15΄ με 20΄ ή και περισσότερο χωρίς καμία λογική δικαιολογία.
Σε σχετική ερώτηση στον προϊστάμενο της αμαξοστοιχίας Νο 58 στις 28/2 στη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη η απάντηση ήταν «δεν έχει γίνει αναδιάρθρωση των δρομολογίων», που σε απλά ελληνικά σημαίνει, όπως εγώ το καταλαβαίνω, ότι το τρένο φθάνει στο Λιανοκλάδι 15΄ νωρίτερα αλλά στη βάση της παλαιάς ώρας αναχώρησης πρέπει να φύγει περίπου 15΄ αργότερα.
Σημειώνω: (α) ότι αντίθετα ερχόμενο τρένο δεν παρατηρήθηκε ώστε να υπάρχει η δικαιολογία που συχνά αναφέρεται «καθυστέρηση λόγω κυκλοφορίας» (η γραμμή Λιανοκλάδι - Δομοκός στα περισσότερα σημεία της, αν όχι σε όλα, ειναι ακόμη μονή), (β) το δρομολόγιο αυτό ήταν το γρήγορο Intercity.
Ιωαννης Γεωργιαδης
Πηγή: Καθημερινή
(από την στήλη Γράμματα Αναγνωστών)