Πέμπτη 14 Δεκεμβρίου 2017

Ντεμπούτο σε Θριάσιο και σιδηρόδρομο το 2018 για τον Όμιλο Goldair

Ντεμπούτο σε Θριάσιο και σιδηρόδρομο το 2018 για τον Όμιλο Goldair

Οι διεθνείς μεταφορές εμπορευμάτων και τα logistics συνιστούν τη μεγαλύτερη πρόκληση για τον Όμιλο Goldair το 2018, με την ολοκλήρωση του διαγωνισμού για το Θριάσιο μέσα στον Ιανουάριο και την ενεργοποίηση της Rail Cargo Logistics Goldair στο πρώτο τρίμηνο του έτους. Οι θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης για το 2017 στις δραστηριότητες επίγειας εξυπηρέτησης αεροδρομίων, η αναπτυξιακή πορεία στον τομέα μετακίνησης επιβατών και μεταφοράς εμπορευμάτων και η αύξηση του αριθμού των εργαζομένων χαρακτήρισαν την παρουσία του Ομίλου για το 2017.
Έχοντας ως πυλώνα των δραστηριοτήτων της τον ελληνικό τουρισμό, που σπάει τα τελευταία χρόνια όλα τα ρεκόρ, καθώς και το ιστορικό ρεκόρ άνω των 55 εκατ. αφίξεων στα ελληνικά αεροδρόμια, η Goldair Handling διατήρησε την αναπτυξιακή της πορεία, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Στην Ελλάδα πέτυχε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, ενισχύοντας τον κύκλο εργασιών της.
Περισσότερες από 120.000 πτήσεις εξυπηρετήθηκαν μέσα στο 2017, αυξάνοντας τις θέσεις εργασίας, τόσο στην Αθήνα, όσο και στα περιφερειακά αεροδρόμια. Ο αριθμός των εργαζομένων σημείωσε ρεκόρ για την εταιρεία, φτάνοντας τους 3.100. Συνολικά, ο Όμιλος Goldair απασχολεί περισσότερους από 3.500 εργαζομένους στην Ελλάδα και 850 στο εξωτερικό.
Πέραν της ανανέωσης της συνεργασίας της με ήδη υπάρχοντες πελάτες, όπως Alitalia, Air Baltic, Etihad Airways, Turkish Airlines/Cargo, Lufthansa, American Airlines/Cargo, ενίσχυσε το πελατολόγιό της με νέους συνεργάτες όπως: Corendon Europe, Charlie-Cyprus Airways, Sundair, All Nippon Airways, Signature, Air Mediterranean, Azur Air Germany, VLM Airlines, Nordica και άλλες μικρότερες εταιρίες charter και general/business aviation.
Επιπλέον, ενισχύθηκε η συνεργασία με την Aegean/Olympic Air, με την ανάληψη της εξυπηρέτησης των πτήσεων σε ακόμα 10 ελληνικούς προορισμούς, εξυπηρετώντας πλέον το σύνολο των πτήσεων και των εμπορευμάτων της, σε όλα τα ελληνικά αεροδρόμια. Αυξητικά κινήθηκαν και οι πτήσεις γενικής αεροπορίας, ακολουθώντας την ανοδική πορεία του τουρισμού, ενώ η επιπλέον χωρητικότητα στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, επηρέασε θετικά την εμπορευματική κίνηση.
Υλοποιήθηκε η προβλεπόμενη για το 2017 αγορά επίγειου εξοπλισμού αξίας 6 εκατ. ευρώ, καθώς και η έναρξη λειτουργίας της νέας αίθουσας διακεκριμένων επιβατών στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», στην εκτός Σένγκεν περιοχή. Στο διεθνές δίκτυο της Goldair Handling, δηλαδή Βουλγαρία και Κύπρο, διατηρήθηκαν τα μερίδια αγοράς, ενώ συνεχίζεται η συνεργασία με την εταιρεία ICAS στην Αιθιοπία.
Μέσα στο 2017, η Goldair Handling αναδείχθηκε ως True Leader από την ICAP Group ως μία από τις 30 μεγαλύτερες εργοδοτικές εταιρείες της χώρας. Ακόμη, διακρίθηκε με το βραβείο Greek Business Champion από την Direction Business Network και βραβεύθηκε από τα Transport & Logistics Awards 2017, ως η καλύτερη εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης στην Ν.Α. Ευρώπη

Θριάσιο και σιδηρόδρομος για την Goldair Cargo

Σε σημαντική χρονιά για τον τομέα των logistics εξελίχθηκε το 2017, καθώς η Goldair Cargo, σε συνεργασία με την ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ., ανακηρύχτηκαν οριστικός ανάδοχος για το εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο Πεδίο από την ΓΑΙΑΟΣΕ. Οι σύμβαση παραχώρησης και οι λοιπές συμβάσεις βρίσκονται σήμερα στο Ελεγκτικό Συνέδριο προς έγκριση, ενώ μέσα στον Ιανουάριο αναμένεται η κύρωσή της από την Βουλή. Σε βάθος 10ετίας, πρόκειται να ολοκληρώσει την κατασκευή 240.000 τ.μ. στεγασμένων αποθηκευτικών χώρων, ξεκινώντας την υλοποίηση της κατασκευής εντός του 2018 για τα πρώτα 120.000 τ.μ.
Παράλληλα, εντός του έτους η Rail Cargo Logistics Goldair έγινε η πρώτη ιδιωτική εταιρεία στην Ελλάδα που με δικά της μέσα θα κάνει χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου. Μετά την πλήρη αδειοδότησή της από τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), υπεγράφη η πρόσβασης με τον ΟΣΕ. Η εταιρεία προτίθεται στην πρώτη φάση λειτουργίας να διαθέσει 4 λοκομοτίβες, 2 ηλεκτρικές και 2 πετρελαιοκίνητες καθώς και 160 βαγόνια μεικτού τύπου. Η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των αυστριακών σιδηροδρόμων και θα αποτελεί πάγιο της ελληνικής εταιρείας. Οι λοκομοτίβες θα ενοικιαστούν αρχικά από την ΓΑΙΑΟΣΕ.
Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης των μηχανοδηγών και του υπόλοιπου προσωπικού, η εταιρεία καλείται να συμβάλλει στην ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών προσφέροντας καινοτόμες λύσεις στον τρόπο μεταφοράς. Μία από αυτές ακούει στο όνομα Innovated Semi Trailer Transfer (Μεταφορά Φορτηγών με Τραίνο), η οποία θα συμβάλει στην μείωση του κόστους και της ρύπανσης και θα αυξήσει την ασφάλεια και την αξιοπιστία στη μεταφορά εμπορευμάτων.

Με αιχμή τον ελληνικό τουρισμό

Στον τομέα της μετακίνησης επιβατών και μεταφοράς εμπορευμάτων (passenger & cargo), η Goldair εκπροσωπεί συνολικά περισσότερες από 25 ξένες αεροπορικές εταιρείες, παρέχοντας ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών και εγκαταστάσεων για την προώθηση και πλήρη δραστηριοποίηση των αεροπορικών εταιρειών στην ελληνική αγορά.
To 2017 η APG HELLAS, θυγατρική εταιρεία της Goldair, υπέγραψε συμφωνία ως γενικός αντιπρόσωπος της Ελλάδος με την Xiamen Airlines, η οποία έχει έδρα στην ομώνυμη πόλη της νοτιοανατολικής Κίνας. O στόλος αποτελείται από 148 αεροσκάφη και είναι ένας από τους νεότερους στον κόσμο ενώ είναι η μόνη εταιρεία που έχει πετύχει 30 συνεχή κερδοφόρα χρόνια στην Κίνα.

Πηγή: tovima.gr