Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

Τοποθέτηση Κων. Ζέρβα για το Μετρό Θεσσαλονίκης και τις λανθασμένες αποφάσεις.

Η πόλη και το μετρό θύματα λανθασμένων αποφάσεων του Γιάννη Μπουτάρη.

Ανδρέα Κουράκη είναι λυπηρό να εξοστρακίζεις ένας άνθρωπο από μία ομάδα εργασίας γιατί απλώς δεν συμφωνείς μαζί του.
Ποιο είναι όμως το αποτύπωμα που άφησε όλη αυτή η προσπάθεια της ομάδας εργασίας για τις αρχαιότητες του σταθμού Βενιζέλου του μετρό Θεσσαλονίκης και σε ένα σύνθημα που ακούστηκε πολλές φορές αλλά ουσιαστικά ουδέποτε υπήρξε: «ή αρχαία ή μετρό». Η αλήθεια είναι ότι μπορούσαν να συνυπάρξουν και τα αρχαία και το μετρό χωρίς αυτή τη μεγάλη αντιπαλότητα για την πόλη και το έργο.

Μετά από τα τέσσερα χρόνια αυτής της απραγίας το μόνο σίγουρο είναι ότι το μετρό, το οποίο επαναλαμβάνω και ευθαρσώς, ότι αυτή τη στιγμή έχει καλούς ρυθμούς κατασκευής, όταν θα παραδοθεί το 2020, 2021, 2022, θα κάνει τη διαδρομή Καλαμαριά – Συντριβάνι. Το υπόλοιπο κομμάτι, και ο σταθμός Βενιζέλου, θα μείνει ανενεργό χωρίς να εφαρμοστεί η λύση που προτάθηκε με την εισήγηση της Διοίκησης και φαίνεται να ακολουθείται και από τη διοίκηση της Αττικό Μετρό. Το κοστολόγιο βέβαια της λύσης που επιλέχθηκε κανείς δεν το γνωρίζει αλλά σε κάθε περίπτωση η πόλη είχε μία μεγάλη ζημία από όλη αυτή τη διαδικασία.

Αλήθεια ποιος μιλάει σήμερα για την «αρχαιολογική πλάζα» που επαγγελόταν ο κ. Δήμαρχος; Απλά ειπώθηκε τότε για να δημιουργήσει εντυπώσεις. Οπως παλαιότερα για το «Αλλατίνη» και τους Λαχανόκηπους. Καμία πρόθεση δεν υπήρχε να γίνει κάτι τέτοιο.

Οπότε ένα θύμα αυτής της ιστορίας υπήρξατε εσείς κ. Κουράκη αλλά το μεγάλο θύμα σε αυτήν την ιστορία υπήρξε η πόλη και οι πολίτες της.

Κωνσταντίνος Ζέρβας
 Πολιτικός Μηχανικός, MSc.
Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Θεσσαλονίκης