Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Απάντηση του Ανεξάρτητου Βουλευτή Νίκου Νικολόπουλου σε δημοσίευμα ιστοσελίδας.

Αποτέλεσμα εικόνας για Νικος ΝικολοπουλοςΆμεση ήταν η απάντηση του Ανεξάρτητου  βουλευτή κ. Νίκου Νικολόπουλου σε δημοσίευμα ιστοσελίδας, που αναδημοσίευσαν και τα «Σ.Ν.» με τίτλο  «Οι απορίες για τον «διαβασμένο» βουλευτή».


Παραθέτουμε ολόκληρη την απάντηση του κ. Νικολόπουλου.

"Πρέπει να σας γνωρίσω, ότι είμαι τακτικός επισκέπτης της έγκριτης οικονομικής ιστοσελίδας σας και πολλές  φορές χρησιμοποίησα δημοσιεύματά σας σε κοινοβουλευτικές μου παρεμβάσεις.
Είναι πολύ πρόσφατες οι με αρ. πρωτ. 8857/19-09-17 και 492/18-10-2017 Ερωτήσεις μου & Α.Κ.Ε., στις οποίες χρησιμοποίησα δημοσιεύματα του έγκριτου δημοσιογράφου σας κ. Φώτη Κόλλια.

Διαβάζοντας, λοιπόν, την ιστοσελίδα σας, υπέπεσε στην αντίληψή μου δημοσίευμά σας (http://www.euro2day.gr/chameleon/article-blog-chameleon/1572032/oi-apories-gia-ton-diavasmeno-voyleyth-kai-o-koyre.html) στις 18-10-2014, με τίτλο: “Οι απορίες για τον «διαβασμένο» βουλευτή”.
Είναι προφανές, ότι είμαι ο «διαβασμένος» Βουλευτής, στον οποίο αναφέρεται το  δημοσίευμά σας, αφού δεν είναι πολλοί οι Βουλευτές που ασχολούνται με σιδηροδρομικά θέματα και με τόση συχνότητα και ταυτόχρονα οι κοινοβουλευτικές τους παρεμβάσεις, όπως αναφέρεται στο  δημοσίευμά σας, να:

 «Είναι πολυσέλιδες, περιλαμβάνουν συγκεκριμένες αναφορές σε συγκεκριμένο τμήμα τους εσωτερικής αλληλογραφίας τους ΕΡΓΟΣΕ (ακόμα και τους αριθμούς πρωτοκόλλου!) και σε περιστατικά που είναι δύσκολο να τα γνωρίζει κάποιος που δεν εμπλέκεται άμεσα με τα έργα».

Αν ανατρέξετε στο αρχείο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου του Ελληνικού Κοινοβουλίου, θα δείτε, ότι είμαι πρωταθλητής μεταξύ των Βουλευτών, που ασχολούνται με σιδηροδρομικά θέματα και έργα, όχι μόνο επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αλλά επί όλων των κυβερνήσεων, αδιακρίτως αν το κόμμα στο οποίο ήμουν ενταγμένος ήταν ή όχι στην κυβέρνηση.

Είναι φυσικό οι εκάστοτε υπουργοί Μεταφορών να ενοχλούνται, όταν αποκαλύπτονται η κακοδιαχείριση, η διασπάθιση δημόσιου χρήματος και τα σκάνδαλα των διαφόρων φορέων του υπουργείου τους. Όμως, είναι αφύσικο οι ερωτώμενοι υπουργοί, αντί να απαντούν, όπως το Σύνταγμα, οι Νόμοι και το άρθρο 127 του Κανονισμού της Βουλής επιβάλλουν,  στις τεκμηριωμένες ερωτήσεις μου, να «βάζουν στοιχήματα για το ποιος υπάλληλος της ΕΡΓΟΣΕ γράφει τις εξαιρετικά αναλυτικές ερωτήσεις» μου. Γιατί, πρέπει να σας πω, ότι, όπως αναφέρω και στην τελευταία από τις παραπάνω αναφερόμενες ερωτήσεις μου, είναι πλέον πάγια τακτική του σημερινού υπουργού Μεταφορών να μην απαντά στις ερωτήσεις μου. Και, όχι μόνο αυτό, αλλά, όπως αναφέρω στην ίδια ερώτηση, κάποιοι στον ΟΣΕ και στην ΕΡΓΟΣΕ ισχυρίζονται, ότι «έχουν εντολή από το υπουργείο να μην απαντούν στις ερωτήσεις του Νικολόπουλου».

Είναι προφανές, λοιπόν, ότι όσα καταγγέλλω με τις ερωτήσεις μου ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματικότητα και γι αυτό, αδυνατώντας να απαντήσουν, στο υπουργείο Μεταφορών επιδίδονται σε ένα κυνήγι μαγισσών, ενοχοποιώντας άδικα υπαλλήλους της ΕΡΓΟΣΕ,  για να ανακαλύψουν πως διαρρέουν τα στοιχεία, που περιλαμβάνονται στις «εξαιρετικά αναλυτικές ερωτήσεις» μου.
 Έφτασαν μάλιστα στο σημείο, όπως μου καταγγέλλεται, να χτίζουν τοίχους(!!!) στα γραφεία του ΟΣΕ, για να μην ακούγονται από αδιάκριτα αυτιά, όσα λέγονται στα γραφεία των υψηλά ισταμένων τους. Αλλά τους πληροφορώ, ότι όχι ένα, αλλά και…πενήντα τρεις(53) τοίχους να χτίσουν «ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο» του Νικολόπουλου. Όσο βρίσκομαι στο Ελληνικό Κοινοβούλιο δεν θα τους αφήσω σε χλωρό κλαρί και θα βάζω στο μικροσκόπιο του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, αλλά και της Δικαιοσύνης, όλα τα άπλυτα και τα σκάνδαλά τους…    
Αλλά στο δημοσίευμά σας περιλαμβάνεται και ένα μεγάλο ψέμα, με το οποίο επιχειρείται αφενός η στοχοποίηση άγνωστου σε μένα υπαλλήλου της ΕΡΓΟΣΕ, που θεωρούν υπεύθυνο για τις διαρροές, και αφετέρου η συκοφάντησή μου, ότι δήθεν οι περισσότερες ερωτήσεις μου «αφορούν τμήματα της σιδηροδρομικής γραμμής βορείως της Διώρυγας της Κορίνθου» και καμιά «για το... νότιο τμήμα», δηλαδή για το τμήμα στο οποίο βρίσκεται η εκλογική μου περιφέρεια.
Φαίνεται, ότι στο υπουργείο Μεταφορών έχουν «χάσει τη μπάλα» και ασχολούμενοι με τις εσωτερικές τους συγκρούσεις εξουσίας και ισορροπίες διαρρέουν ανακρίβειες και ψεύδη, αφού γνωρίζουν πολύ καλά, ότι οι ερωτήσεις μου για το «νότιο τμήμα» της Διώρυγας της Κορίνθου είναι εξ ίσου πολλές και «εξαιρετικά αναλυτικές» με εκείνες «βορείως της Διώρυγας της Κορίνθου».
Για δική σας μόνο πληροφόρηση παραθέτω ενδεικτικά αρ. πρωτ. ερωτήσεών μου, που ασχολούνται επί κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με σιδηροδρομικά θέματα και έργα στο «νότιο τμήμα» της Διώρυγας της Κορίνθου:

1)      Ερώτηση & Α.Κ.Ε. με αρ. πρωτ. 1595/114/6-4-2015
2)      Επίκαιρη Ερώτηση με αρ. πρωτ.  3410/12-6-2015
3)      Ερώτηση  με αρ. πρωτ. 2974/8-2-2016
4)      Ερώτηση & Α.Κ.Ε. με αρ. πρωτ. 3039/209/9-2-2016
5)      Ερώτηση & Α.Κ.Ε. με αρ. πρωτ. 3410/246/23-2-2016
6)      Ερώτηση  με αρ. πρωτ. 3436/23-2-2016
7)      Ερώτηση  με αρ. πρωτ. 2155/20-12-2016
8)      Ερώτηση  με αρ. πρωτ. 4315/20-3-2017

Αλλά υπάρχουν κι άλλες πολλές Ερωτήσεις μου για το φλέγον θέμα της υπογειοποίησης της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα και για τον Προαστιακό της Πάτρας, που θα καταχραστώ της φιλοξενίας σας, για να τις αναφέρω.
Επίσης, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γνωρίζει καλά, γιατί το αναφέρω στην παραπάνω υπ’ αρ. πρωτ. 1595/114/6-4-2015 Ερώτησή μου & Α.Κ.Ε., ότι έχω καταθέσει στην Εισαγγελέα Διαφθοράς και Μηνυτήρια Αναφορά για το μεγάλο σκάνδαλο του διαγωνισμού με Α.Δ. 579 της ΕΡΓΟΣΕ, «ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΙΠΛΗΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΗΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΡΟΔΟΔΑΦΝΗ – ΨΑΘΟΠΥΡΓΟΣ ΑΠΟ Χ.Θ. 91+500 ΕΩΣ Χ.Θ. 113+000 ΚΑΙ ΣΗΡΑΓΓΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΑΣ».

Είμαι σίγουρος,  αγαπητοί φίλοι, ότι, προς αποκατάσταση της αλήθειας, θα καταχωρήσετε την απάντησή μου στο δημοσίευμά σας στην ίδια στήλη που αυτό είχε δημοσιευθεί.

Με εκτίμηση,
Νίκος Ι. Νικολόπουλος

Βουλευτής Ν. Αχαΐας -Πρόεδρος Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος