Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

Λ. Αυγενάκης : “Μια συγνώμη δεν δίνει λύσεις στις τεράστιες ουρές και την απίστευτη ταλαιπωρία του κόσμου”.

Για το ηλεκτρονικό εισιτήριο.

Με αφορμή τις τεράστιες ουρές πολιτών που σχηματίζονται καθημερινά μετά την εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στα μέσα μαζικής μεταφοράς, ο Γραμματέας Π.Ε. Της Ν.Δ. και βουλευτής Ηρακλείου Λευτέρης Αυγενάκης, προχώρησε στην εξής δήλωση:

«Ο κ. Σπίρτζης αφού στέγνωσε τα κροκοδείλια δάκρυά του για τις υπογραφές που έβαλε δίχως να πιστεύει σε όσα υπέγραφε, τώρα ζητά συγνώμη για την απίστευτη ταλαιπωρία στην οποία έχει οδηγήσει το επιβατικό κοινό λόγω της ανίκανης πολιτικής του.

Μα, φυσικά, η συγνώμη δεν είναι ουσιαστική! Δεν αποτελεί δήλωση μετάνοιας, αφού δεν ακολουθήθηκε από κάποια πρωτοβουλία για να αντιμετωπιστεί το τεράστιο πρόβλημα.

Η σημερινή εικόνα στους σταθμούς είναι εικόνα ντροπής. Είναι εικόνα διάλυσης, εικόνα Κυβέρνησης που δεν σέβεται ούτε τους πολίτες, ούτε τους εργαζόμενους. Η απίστευτη ταλαιπωρία και οι πολύωρες αναμονές του επιβατικού κοινού στις ουρές, που φτάνουν μέχρι και έξω από τους σταθμούς του δικτύου της ΣΤΑΣΥ, προκειμένου να προμηθευθούν την ηλεκτρονική τους κάρτα συνεχίζονται και είναι πιο έντονες σήμερα.

Το προσωπικό των γκισέ των σταθμών έχει ξεπεράσει τα όρια της αντοχής του καταβάλλοντας υπεράνθρωπες προσπάθειες για να εξυπηρετήσει το επιβατικό κοινό και να αντιμετωπίσει τις ατελείωτες ουρές.

Ο κ. Σπίρτζης τους απαντά “κουνώντας το δάχτυλο” και απειλώντας με απολύσεις. Είπαμε, στέγνωσαν τα δάκρυα!

Η μετάβαση στο ηλεκτρονικό εισιτήριο, μια καθόλα απλή διαδικασία, εξελίσσεται σε ένα απίστευτο φιάσκο, λόγω της κυβερνητικής ανικανότητας. Μια συγνώμη, κ. Σπίρτζη, δεν δίνει λύσεις στο πρόβλημα των τεράστιων ουρών και στην απίστευτη ταλαιπωρία του κόσμου. Μια συγνώμη, που δεν συνοδεύεται από πράξεις αντιμετώπισης του προβλήματος, είναι κενή περιεχομένου. Είναι αργά … για δάκρυα!».


Πηγή: cretapost.gr