Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Με νεύρα σπασμένα οι επιβάτες από τις καθυστερήσεις στον Προαστιακό της Πάτρας- «Μπαλάκι» μεταξύ ΟΣΕ και τουριστικού γραφείου.

Έντονα παράπονα κάνουν μιλώντας στο thebest.gr επιβάτες του Προαστιακού της Πάτρας οι οποίοι, όπως καταγγέλλουν, τις τελευταίες ημέρες ταλαιπωρούνται από καθυστερήσεις που παρατηρούνται στα δρομολόγια της συγκεκριμένης γραμμής. Όπως αναφέρουν εργαζόμενοι στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο και φοιτητές του Πανεπιστημίου της πόλης, το τρένο, ειδικά τις ώρες αιχμής, δεν φθάνει στην ώρα του.
Έτσι οι επιβάτες υποχρεώνονται να περιμένουν μέσα στον ήλιο και την ζέστη πάνω από 15 με 20 λεπτά για να εξυπηρετηθούν.

Παρά το γεγονός μάλιστα ότι προσπαθούν να επικοινωνήσουν με τους υπευθύνους του ΟΣΕ για να παραπονεθούν ουδείς απαντά στις τηλεφωνικές τους κλήσεις με αποτέλεσμα να μην μπορούν να πληροφορηθούν για το τι ακριβώς συμβαίνει.

Έτσι οι φημολογίες δίνουν και παίρνουν. Άλλοι αποδίδουν τις καθυστερήσεις σε θέματα που έχουν προκύψει το τελευταίο διάστημα με τους μηχανοδηγούς ενώ οι περισσότεροι έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι την ευθύνη φέρει η ιδιωτική εταιρία που έχει αναλάβει με τα πούλμαν τη μεταφορά των επιβατών από και προς το ΑΕΙ και το ΠΓΝΠ. Όπως λένε αυτή την περίοδο τα δρομολόγια των πούλμαν έχουν περιοριστεί στο ελάχιστο με αποτέλεσμα η διακίνηση του κόσμου να μην γίνεται όπως πρέπει.

Αυτό, σύμφωνα με τους συμπολίτες, μεταφράζεται σε αναμονή του συρμού ο μηχανοδηγός του οποίου περιμένει μέχρι τα πούλμαν να κάνουν τον κύκλο και να επιστρέψουν με νέους επιβάτες. Το thebest.gr ζητήσε εξηγήσεις για το φαινόμενο από την Περιφερειακή Διοίκηση του ΟΣΕ χωρίς όμως, μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, να πάρει κάποια συγκεκριμένη απάντηση.

Παράλληλα αποταθήκαμε και στον ιδιοκτήτη του ταξιδιωτικού γραφείου που έχει αναλάβει τη μεταφορά των επιβατών ο οποίο υποστήριξε ότι ο αριθμός των δρομολογίων των πούλμαν καθορίζεται καθημερινά από τον ΟΣΕ ο οποίος ανάλογα με την κίνηση που προσδοκά, προσδιορίζει και τα πούλμαν που θα χρειαστούν. Παραδέχεται ωστόσο ότι λόγω του γεγονότος ότι οι φοιτητές δεν πηγαίνουν μαζικά στο ΑΕΙ, λόγω εξεταστικής, τα πούλμαν που χρησιμοποιούνται είναι λιγότερα.

Επίσης υποστηρίζει ότι η εταιρία έχει «εφεδρικό» λεωφορείο και αν απαιτηθεί η χρήση του, ενημερώνεται ο οδηγός ο οποίος πρέπει να πάει μέχρι την οδό Κανελλοπούλου να το πάρει και να πάει για το δρομολόγιο. Με άλλα λόγια η καθυστέρηση πρέπει να θεωρείται κάτι παραπάνω από δεδομένη.

Τέλος υποστηρίζει ότι φροντίζουν να ανταποκρίνονται σε όσα προβλέπει η σύμβαση με τον ΟΣΕ καθώς υπάρχει ρήτρα με πρόστιμο 5.000 ευρώ. Ωστόσο όπως και να έχουν τα πράγματα, «μπαλάκι» ανάμεσα σε ΟΣΕ και τουριστικό γραφείο, γίνονται οι επιβάτες οι οποίοι ταλαιπωρούνται χωρίς να φέρουν την παραμικρή ευθύνη…

Πηγή: thebest.gr