Σάββατο, 17 Ιουνίου 2017

Τα σχέδια για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης.


Την πρόθεση για επιτάχυνση των επενδύσεων στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξέφρασε ο συντονιστής της κοινοπραξίας που πλειοδότησε στο διαγωνισμό για τον ΟΛΘ.


Την πρόθεση για επιτάχυνση των επενδύσεων στο Λιμάνι της Θεσσαλονίκης εξέφρασε ο συντονιστής της κοινοπραξίας που πλειοδότησε στο διαγωνισμό για τον ΟΛΘ. Όπως είπε ο κ.Σωτήρης Θεοφάνης, συντονιστής της «κοινοπραξίας DIEP - Terminal Link - Βelterra», οι υποχρεωτικές επενδύσεις των 180 εκατομμυρίων ευρώ θα υλοποιηθούν σε διάστημα, περίπου, 4 ετών κι όχι σε 7 χρόνια, όπως προβλέπει η σύμβαση.

Ο συντονιστής της κοινοπραξίας παρουσίασε τα σχέδια για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης, κατά τη διάρκεια του χθεσινού συνεδρίου του ΣΕΒΕ Export Summit V και ανέφερε ότι η πρώτη φάση της διαγωνιστικής διαδικασίας για το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης αναμένεται να ολοκληρωθεί την ερχόμενη εβδομάδα. Στη συγκεκριμένη φάση θα πραγματοποιηθεί η αλλαγή του status της Κοινοπραξίας DIEP - Terminal Link - Βelterra με το ΤΑΙΠΕΔ να την ανακηρύξει σε προτιμητέο επενδυτή, από πλειοδότη. 

Ο κ.Θεοφάνης εστίασε στα θέματα απασχόλησης και θέσεων εργασίας σημειώνοντας ότι «θέλουμε να επενδύσουμε στο ανθρώπινο δυναμικό, παρέχοντας ουσιαστική εκπαίδευση στο προσωπικό ώστε να μπορέσει να δουλέψει κάτω από ένα καινούργιο παραγωγικό μοντέλο».

Παράλληλα, παρουσιάστηκαν τα μέλη της κοινοπραξίας, μια ομάδα που συνδυάζει διεθνή και εγχώρια τεχνογνωσία στον κλάδο, τονίζοντας τη συμμετοχή του γερμανικού fund DIEP με ποσοστό 47%, ενώ το υπόλοιπο 20% ανήκει στην Belterra. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο μέγεθος και στην τεχνογνωσία της Terminal Link. 

Η γαλλογερμανική εταιρεία είναι ένας σημαντικός παγκόσμιος διαχειριστής εμπορευματοκιβωτίων, θυγατρική της ναυτιλιακής CMA CGM, που έχει τη δυνατότητα να φέρει σημαντικά φορτία στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Ο συντονιστής της κοινοπραξίας τόνισε ότι απόδειξη της απόφασης για να επενδύσει στον ΟΛΘ και να αναπτύξει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το γεγονός ότι δεν έχει ανταγωνιστικά συμφέροντα σε λιμενικές δραστηριότητες στην περιοχή.

Επισημάνθηκε, τέλος, ότι η επένδυση στον ΟΛΘ μπορεί να οδηγήσει και σε άλλες επενδύσεις στην πόλη εφόσον η Πολιτεία επιταχύνει την επίσπευση των οδικών έργων και των σιδηροδρομικών συνδέσεων του λιμανιού.

Πηγή: euro2day.gr