Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Ευχαριστήριο μήνυμα του Νίκου Κανάκη.

Τις ευχαριστίες του εκφράζει ο κ. Νίκος Κανάκης σε μήνυμα του που απευθύνει στους συνταξιούχους σιδηροδρομικούς του σωματείου "Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ" οι οποίοι για μια ακόμη φορά τον ανέδειξαν εκπρόσωπο τους στις πρόσφατες εκλογές του σωματείου τους. 

Στο μήνυμα του ο κ. Κανάκης αναφέρει: 



"Συνάδελφοι - Συναδέλφισσες,

Θέλω να σας εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την εμπιστοσύνης σας στο πρόσωπό μου στις εκλογές της 8ης και 9ης Ιουνίου 2017.
Η ανάδειξή μου στο σωματείο των συνταξιούχων σιδηροδρομικών αποτελεί για μένα ύψιστη τιμή και ταυτόχρονα υποχρέωση να ανταποκριθώ στα καθήκοντά μου.
Με όραμα, αποφασιστικότητα, συνέπεια και αίσθημα ευθύνης θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στον κλάδο με την ελπίδα πως δεν θα διαψεύσω τις προσδοκίες σας. 
Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω τα μέλη της εφορευτικής επιτροπής για την άψογη διενέργεια των εκλογών.
Θα είμαι πάντα κοντά σας, πάντα στη διάθεσή σας". 


Με εκτίμηση
​Νίκος Κανάκης​