Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Οι 5 πληγές στις Συγκοινωνίες της Αθήνας.

Με πολλά προβλήματα λειτουργούν οι Συγκοινωνίες της Αθήνας που δείχνουν να βάλλονται από τις ζημιογόνες χρήσεις που φέρνουν ρωγμές, όχι μόνο στην χρήση των μέσων αλλά και στην εμπιστοσύνη των πολιτών.

Σήμερα το ypodomes.com θα κάνει μία προσπάθεια να αποτυπώσει τις "10 πληγές" των δημόσιων συγκοινωνιών της Αθήνας, όπως τουλάχιστον αυτές φαίνονται στην καθημερινότητα. Στην αποτύπωση αυτή είναι μέσα όλα τα μέσα: Μετρό, Τραμ, Λεωφορεία, Τρόλεϊ, Προαστιακός Σιδηρόδρομος.

1.ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΣ ΣΤΟΛΟΣ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

Ένα από τα προβλήματα που όσο πάνε διογκώνονται είναι αυτό του στόλου των λεωφορείων της ΟΣΥ. Πρόκειται για μια πραγματικά μεγάλη πληγή. Από τα 2.000 και πλέον λεωφορεία, στους δρόμους κυκλοφορούν περίπου 800 με τα περισσότερα από αυτά να παρουσιάζουν αποκαρδιωτική εικόνα.

2.ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΡΟ

Εδώ, ειδικά το τελευταίο διάστημα τα αποσυντονισμένα δρομολόγια είναι καθημερινό φαινόμενο. Μπορεί να περιμένεις συρμό για 6-8 λεπτά σε ώρα αιχμής και να έρθουν μετά από ένα πίσω από το άλλο. Στη Γραμμή 2 τα κουτσά δρομολόγια από Ελληνικό μέχρι Άγιο Δημήτριο δημιουργούν συρμούς που μέχρι να φτασουν στον Νέο Κόσμο έχουν τιγκάρει με αποτέλεσμα πολλοί επιβάτες ειδικά στο σταθμό Συγγρού/Φιξ να χρειάζεται να περιμένουν 2 ή 3 συρμούς μέχρι να επιβιβαστούν.

3.ΣΤΑΘΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ

Ακόμα ένα πρόβλημα για το Μετρό με την εικόνα στους σταθμούς να παρουσιάζει συνεχόμενη επιδείνωση. Το σημαντικότερο θέμα είναι το αισθητικό με τους τοίχους στους περισσότερους σταθμούς να είναι είτε ασυντήρητοι είτε βρώμικοι.

4.ΕΠΕΤΕΙΑ-ΚΛΟΠΕΣ

Το φαινόμενο της επαιτείας είναι σχεδόν ανεξέλεγκτο στους συρμούς του Μετρό. Καθημερινά σχεδόν σε κάθε στάση, σχεδόν σε κάθε βαγόνι γίνεται κάθε μορφής επετεία. Την ίδια ώρα τα φαινόμενα κλοπών από οργανωμένες ομάδες είναι καθημερινό επίσης.

5.ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΙ 

Ένα σχετικά νέο φαινόμενο που μέχρι τώρα δεν έχει αντιμετωπιστεί. Μηχανήματα καταστρέφονται, συρμοί και σταθμοί βάφονται, λεωφορεία και τρόλεϊ καίγονται. Μέχρι τώρα δεν έχει αντιμετωπιστεί.

Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com