Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2016

Αυστραλία: Τραγικό δυστύχημα στις γραμμές του τρένου.


Η τραγική εικόνα λίγο μετά το δυστύχημα. Το όχημα παρέμεινε περίπου τρεις ώρες εγκλωβισμένο μεταξύ της αμαξοστοιχίας και της πλατφόρμας.

Τραγικό θάνατο βρήκαν δύο γυναίκες από το Camberwell, ηλικίας 71 και 73 ετών, όταν το αυτοκίνητο στο οποίο επέβαιναν, συγκρούστηκε με διερχόμενο τρένο στο σταθμό Surrey Hills, γύρω στις 4 το απόγευμα της Τετάρτης.

Οι οικογένειες των θυμάτων έχουν ειδοποιηθεί, ενώ οι Αρχές εξετάζουν προσεκτικά το υλικό που κατέγραψαν οι κάμερες κλειστού κυκλώματος παρακολούθησης CCTV.

Σύμφωνα με τις πρόσφατες πληροφορίες που δημοσιοποίησε η Αστυνομία, το όχημα φαίνεται να «παγιδεύτηκε» στη σιδηροδρομική διάβαση, ενώ οι αρχικές λανθασμένες αναφορές που έκαναν λόγο για παραβίαση των προστατευτικών μπαρών, διορθώθηκαν το βράδυ του περιστατικού.

«Δεν παραβίασαν τις μπάρες ασφαλείας. Το όχημα διέσχισε την πρώτη μπάρα και βρισκόταν στη σιδηροδρομική διάβαση όταν η μπάρα έκλεισε» δήλωσε χαρακτηριστικά ο αρχιφύλακας, Glen Whitehead, περιγράφοντας τι προηγήθηκε της σύγκρουσης.

Το τρένο εκτελούσε δρομολόγιο express, ξεκινώντας από το Flinders Street με κατεύθυνση το Belgrave και δεν ήταν προγραμματισμένο να σταματήσει στο Surrey Hills.

Το αμάξι με τις άτυχες γυναίκες παρέσυρε η αμαξοστοιχία για περίπου 100 μέτρα, προτού σταματήσει στη μία πλευρά της πλατφόρμας.

Το όχημα παρέμεινε «κολλημένο» μεταξύ του τρένου και της πλατφόρμας για περίπου τρεις ώρες, ενώ μέλη της διασωστικής ομάδας εργάζονταν πυρετωδώς για να απεγκλωβίσουν τα θύματα.

Όταν τελικώς κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στην κάτω επιφάνεια του τρένου, έγινε αντιληπτό ότι το αμάξι ήταν χωρισμένο στα δύο με την ομάδα διάσωσης να μεταφέρει τα πτώματα των δύο γυναικών από τα συντρίμμια λίγο μετά τις 6.30μμ.

Μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό 3AW, την επομένη του ατυχήματος, ο γραμματέας του συνδικάτου εργαζομένων στους σιδηροδρόμους, Marc Marotta, εξήγησε ότι, επειδή ήταν express, το τρένο θα πρέπει να κινείτο με ταχύτητα περίπου 80χλμ. την ώρα.

Ο κ. Marotta ανέφερε ότι εξαιτίας μιας αριστερής στροφής που προηγούνταν της διασταύρωσης, ο οδηγός δεν μπορούσε να έχει καθαρή οπτική για περίπου 200 μέτρα μπροστά. «Ένα τρένο 300 τόνων και παραπάνω που πηγαίνει με 80χλμ. δεν μπορείς να το σταματήσεις. Δεν έχεις καμία πιθανότητα» πρόσθεσε ο κ. Marotta.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη σιδηροδρομική διάβαση επί της Union Road, δεν είναι μεταξύ των 50 που πρόκειται να ανακατασκευαστούν, σύμφωνα με τις προεκλογικές δεσμεύσεις της κυβέρνησης Andrews.

Ωστόσο, σύμφωνα με την γενική γραμματέα του συνδικάτου, Luba Grigirovitch, η αντικατάσταση της διάβασης αποτελεί πλέον «προτεραιότητα». Πρόσθεσε, μάλιστα, ότι εδώ και χρόνια, οι οδηγοί τρένων επισημαίνουν στην υπεύθυνη εταιρία Metro, την ανάγκη επιβολής περιορισμών στα όρια ταχύτητας στη διάβαση της Union Road, χωρίς ωστόσο ανταπόκριση.

Εκ μέρους της Metro Trains, ο μηχανικός Phill Ellingworth, δήλωσε ότι σε συνεργασία με τις Αρχές ερευνάται εάν προβλήματα σχετικά με τη σήμανση έπαιξαν κάποιο ρόλο στο δυστύχημα.

Η αστυνομία της Βικτώριας καλεί οποιονδήποτε υπήρξε μάρτυρας του περιστατικού της σύγκρουσης ή έχει οποιαδήποτε πληροφορία να απευθυνθεί στη γραμμή Crime Stoppers στο 1800 333 000.

Πηγή: neoskosmos.com