Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Πάτρα: Πάρκινγκ στο π. αμαξοστάσιο του ΟΣΕ;

Πάτρα: Πάρκινγκ στο αμαξοστάσιο; Για 1-2 χρόνια είναι εφικτόΓια 1-2 χρόνια είναι εφικτό.

Την επικαιροποίηση του αιτήματος προσωρινής παραχώρησης χρήσης του πρώην αμαξοστασίου του ΟΣΕ στον Αγιο Διονύσιο για τη μετατροπή του σε πάρκινγκ αυτοκινήτων προτείνει στη δημοτική αρχή ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ Αθανάσιος Σχίζας, ο οποίος ήλθε στην Πάτρα για να λάβει μέρος στο 4ο Αναπτυξιακό Συνέδριο της «Π» και του «pelop.gr».
Ο Θ. Σχίζας είχε αποστείλει το σχετικό αίτημα της δημοτικής αρχής στη διοίκηση του ΟΣΕ, η οποία απάντησε αρνητικά με το επιχείρημα ότι θα χρειαστεί σύντομα την έκταση των περίπου 15 στρεμμάτων για τις εργασίες έλευσης του σύγχρονου τρένου στην Πάτρα. Συνεπώς, η ΓΑΙΑΟΣΕ δεν μπορούσε να προχωρήσει σε ουσιαστικές συζητήσεις, πολύ περισσότερο στην ικανοποίηση του αιτήματος που κατέθεσε ο δήμος.
Μεσολάβησε όμως η αλλαγή διοίκησης στον ΟΣΕ. Η δημοτική αρχή έχει θέσει το ζήτημα στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου υποδομών, αλλά θα πρέπει να το θέσει και στις διοικήσεις των εμπλεκομένων φορέων.
Ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ λέει στην «Π» ότι προφανώς και θα είναι χρήσιμη η έκταση όταν φτάσει η νέα σιδηροδρομική γραμμή στις παρυφές της πόλης. Μάλιστα, ο ίδιος είχε πει στη δημοτική αρχή ότι αν ικανοποιηθεί το αίτημα θα είναι για 1-2 χρόνια. «Πιθανόν θα πρέπει να επαναφέρει ο Δήμος το αίτημα στη νέα διοίκηση του ΟΣΕ» μας είπε ο Θ. Σχίζας.
Η περίπτωση του αμαξοστασίου που βρίσκεται στην περιοχή του Αγίου Ανδρέα είναι διαφορετική σύμφωνα με τον επικεφαλής της ΓΑΙΑΟΣΕ. Αφενός ο χώρος είναι στενός και θα προσφέρει μικρό αριθμό θέσεων στάθμευσης, και αφετέρου ο Δήμος είναι ο καταληκτικός σταθμός του προαστιακού. Συνεπώς, η συνύπαρξη του μέσου σταθερής τροχιάς με τα αυτοκίνητα δεν θα είναι λειτουργική.
Επιπλέον, ο Δήμος έχει ήδη προχωρήσει στη διαμόρφωση των τριών παραλιακών πάρκινγκ, έστω κι αν αυτά δεν έχουν παραδοθεί σε χρήση του δήμου για την άμβλυνση του κυκλοφοριακού, λόγω των επιφυλάξεων που έχει εκφράσει η Αποκεντρωμένη Διοίκηση για το ιδιοκτησιακό καθεστώς τους.

Υπενθυμίζεται ότι η χρήση των δύο παλιών αμαξοστασίων είχε παραχωρηθεί προσωρινά στον Δήμο με σύμβαση μετά από παρέμβαση του -τότε- υφυπουργού μεταφορών Μιχάλη Μπεκίρη. Στη συνέχεια μεσολάβησαν (2009) οι κυβερνητικές μεταβολές και ο Δήμος φάνηκε να εγκαταλείπει την υπόθεση.

Πηγή: pelop.gr