Σάββατο 26 Μαρτίου 2016

Βέλγιο: Η Ορφέα ήταν στο βαγόνι που χτύπησαν οι τζιχαντιστές στις Βρυξέλλες – Θυμάται…

Στις 22 Μαρτίου το πρωί η Ορφέα, μια νεαρή κομμώτρια από τις Βρυξέλλες, πήρε όπως κάθε πρωί το Μετρό για να πάει στη δουλειά της. Λεπτά αργότερα θα γινόταν θύμα τρομοκρατικής επίθεσης…


Η ίδια περιέγραψε τα όσα βίωσε από τη στιγμή της επίθεσης και μετά, όταν βρέθηκε να κάθεται στη μέση του δρόμου έξω από ένα ξενοδοχείο τραυματισμένη.

«Ένας άνδρας, μαύρος, συνεχώς με ρωτούσε εάν είμαι καλά. Δεν ήξερα τι να του απαντήσω. Χτύπησε το κινητό του, απάντησε και ύστερα σηκώθηκε και έφυγε.

Στη συνέχεια ήλθαν οι τραυματιοφορείς, εμφανίστηκαν από το πουθενά. Τους είπα ότι θα ξέρναγα, όπως και έκανα… Μου έκαναν ορισμένα ράμματα στο πρόσωπο και ύστερα φόρεσα καπέλο, γιατί τα μαλλιά μου είχαν καεί. Έμοιαζα σαν τη Μπρίτνεϊ Σπίαρς με το πρόσωπο του Μάικ Τάισον».

«Μικρά κομματάκια από μέταλλο είναι παντού σε όλο μου το σώμα, κοιμάμαι και τα έχω μέσα μου. Πονάνε, πραγματικά πονάνε».

«Δεν παραπονιέμαι, νομίζω ότι ο Θεός με έσωσε. Ήμουν τόσο χαρούμενη όταν τελικά είδα τον άνδρα μου να με κοιτάει, επειδή ήμουν ακόμα ζωντανή και δεν είχαν αφήσει τον γιο μου ορφανό».

«Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνω είναι να ξυρίσω το κεφάλι μου. Σε ό,τι αφορά την ουλή στο πρόσωπό μου, υποθέτω ότι θα μου προσθέσει γοητεία. Μια ιστορία να διηγούμαι στους φίλους μου», είπε η Ορφέα.

Περισσότεροι από 30 άνθρωποι σκοτώθηκαν και 230 τραυματίστηκαν στις τζιχαντιστικές βομβιστικές επιθέσεις αυτοκτονίας που εξαπέλυσαν μέλη της οργάνωσης Ισλαμικό Κράτος στο αεροδρόμιο και στο Μετρό των Βρυξελλών.

Πηγή: tribune.gr