Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Επιμένει χωρίς να …διαβάζει ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Θεσσαλίας στο θέμα που άνοιξε τον «ασκό του Αιόλου».

Επανέρχεται στην υπόθεση για την Ηλεκτροκίνηση της Σιδηροδρομικής Γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας ο Πρόεδρος της ΠΕΔ Θεσσαλίας και Δήμαρχος Γιώργος Κωτσός και επιμένει σε μια υπόθεση, που δεν αντιλαμβάνεται ότι έχει ανοίξει τον «ασκό του Αιόλου».
Θα μπορούσε να τα αντιληφθεί αν αντί να μιλάει στα «ερτζιανά» με ανίδεους επί του θέματος και χωρίς αντίλογο, να …διαβάζει.

Η επιστολή του πρώην Δημάρχου Καρδίτσας Δομήνικου Βερίλλη, οι επιστολές των Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Τρικάλων και Καρδίτσας, η έκτακτη συνεδρίαση των Συλλόγων «Φίλων Σιδηροδρόμου» Τρικάλων και Καρδίτσας, το … «άδειασμα» του Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη, μερικά …δείγματα.

Αντί να παραδεχθεί το …άτοπο και επικίνδυνο για τα συμφέροντα της Θεσσαλίας της ενέργειας του, εξακολουθεί να προσπαθεί να …δικαιολογηθεί διατυπώνοντας και πάλι την ίδια …εμμονή για …πειραματισμούς.

Στην …νέα του επιστολή αναφέρει τα εξής:

Για την αποκατάσταση της αλήθειας και την αποφυγή στρεβλών εντυπώσεων αναφορικά με το έργο της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας έχω να ενημερώσω τα παρακάτω:

1. Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΕΔ Θεσσαλίας στην συνεδρίαση της 26ης Ιανουαρίου 2016 ομόφωνα αποφάσισε να:

Α) Να διερευνηθεί το ενδεχόμενο χρηματοδότησης του έργου «Ηλεκτροδότηση σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας» από το Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων , όπως άλλωστε έγινε και με το αντίστοιχο έργο της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας –Βόλου.

Β). Σε καμιά περίπτωση να μην απενταχθεί το έργο «Ηλεκτροδότηση σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας» από το ΠΕΠ Θεσσαλίας , εάν προηγουμένως δεν διασφαλιστεί η ένταξη και χρηματοδότησή του από το από το τομεακό πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

2. Το έργο της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου - Καλαμπάκας είναι υψίστης προτεραιότητας για την Εθνική Οικονομική ανάπτυξη (ως τμήμα της γραμμής Βόλου – Ηγουμενίτσας που θα πρέπει κάποια στιγμή να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί) , για τη Θεσσαλία και ιδιαίτερα για μας τους Δυτικοθεσσαλούς .

3. Θεωρούμε όμως ότι είναι αδόκιμο να επιβαρύνεται μ' αυτό το ΠΕΠ Θεσσαλίας, καθώς το ποσό των 52 εκ. ευρώ είναι τεράστιο για το Περιφερειακό Πρόγραμμα το οποίο διαθέτει συνολικά 150 εκ. ευρώ για αντίστοιχες δράσεις. Το ορθό και δίκαιο θα ήταν να χρηματοδοτηθεί από το Τομεακό Πρόγραμμα του αρμόδιου υπουργείου όπως γίνεται και με την ηλεκτροδότηση της γραμμής Βόλου – Λάρισας.

4. Αντίστοιχο ζήτημα είχαμε και στην προηγούμενη προγραμματική περίοδο με την επιβάρυνση του ΠΕΠ Θεσσαλίας με το ποσό των 50 εκ. ευρώ για τον Ε65. Τότε με συντονισμένες προσπάθειες όλων των Θεσσαλών πολιτικών καταφέραμε και πείσαμε τον τότε Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Σουφλιά, να μεταφερθεί αυτή η χρηματοδότηση στο Τομεακό Πρόγραμμα του Υπουργείου Υποδομών, εξασφαλίζοντας έτσι επιπλέον 50 εκατομμύρια ευρώ για να χρηματοδοτηθούν περιφερειακής εμβέλειας έργα στη Θεσσαλία.

5. Η πρότασή μας είναι προς αυτή την κατεύθυνση: Να επιβαρυνθεί δηλαδή το Τομεακό Πρόγραμμα του αρμόδιου Υπουργείου, ως οφείλει, με τη δαπάνη αυτού του τόσο απαραίτητου για την Εθνική και Τοπική Οικονομία έργου και να διατεθούν τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν για απαραίτητα έργα κυρίως της Δυτικής Θεσσαλίας που τόσο ανάγκη τα έχει.

6. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να γίνει απένταξη του έργου από το ΠΕΠ Θεσσαλίας αν πρώτα δεν διασφαλιστεί η ένταξη και χρηματοδότησή του από το Τομεακό Πρόγραμμα του αρμόδιου Υπουργείου.

7. Στους συναδέλφους του ΣΥΡΙΖΑ, που προφανώς παρανόησαν την πρότασή μας, τους παροτρύνω να συνεργαστούμε όλοι μαζί, προς την κατεύθυνση να ξεκινήσουν άμεσα οι ενέργειες για την επέκταση της σιδηροδρομικής γραμμής μέχρι την Ηγουμενίτσα ώστε να ενωθούν τα δύο λιμάνια, Βόλου και Ηγουμενίτσας, με προφανή τα οφέλη για την Εθνική και την Τοπική Οικονομία δεδομένου ότι η χρηματοδότηση της ηλεκτροδότησης της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλου – Καλαμπάκας είναι ήδη διασφαλισμένη από το ΠΕΠ Θεσσαλίας.

Υ.Γ. Φανταζόμαστε πως αν διάβαζε το άρθρο του πρώην Δημάρχου Καρδίτσας Δομήνικου Βερίλλη θα …καταλάβαινε ο κ. Κωτσός ότι πρέπει να σταματήσει ΤΩΡΑ τα …πειράματα.

Υ.Γ.2 Ευτυχώς αυτή την φορά δεν αναφέρει ως παράδειγμα την μεταφορά ποσών για τον Ε-65 που …χάθηκαν σε βάρος του έργου…

Πηγή: trikalanews.gr