Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Ξανά στο Ελεγκτικό η σύμβαση του Ψαθόπυργος-Ρίο.

Ξανά αποστέλλεται στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Ψαθόπυργος - Ρίου που αποτελεί συνέχεια των σιδηροδρομικών έργων που εκτελούνται στη Βόρεια Πελοπόννησο. Εχει ανατεθεί στην Πόρτο Καρράς του ομίλου Τεχνική Ολυμπιακή.
Όπως αναφέρουν πληροφορίες από την ΕΡΓΟΣΕ αυτή τη φορά υπάρχουν περισσότερα στοιχεία σχετικά με την διαδικασία αναδοχής του έργου και θεωρούν πως πλέον θα καμφθεί και το τελευταίο εμπόδιο προκειμένου το έργο να οδεύσει προς υπογραφές.
Το έργο δημοπρατήθηκε στις 24 Μαρτίου 2015 με αρχική μειοδότρια την Ιταλική εταιρεία GD Infrastrutture. Ακολούθησε η αποπομπή της για γραφειοκρατικούς λόγους και η νέα ανάδοχος οριστικοποιήθηκε το Φθινόπωρο.
Το κόστος του έργου μαζί με το ΦΠΑ αγγίζει τα 215εκ.ευρώ. Εφόσον δεν υπάρξουν άλλα προβλήματα το έργο θα υπογραφεί μέσα στην Άνοιξη και θα ολοκληρωθεί στα τέλη του 2019.
Να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο έργο όπως και το Ροδοδάφνη-Ψαθόπυργος έχουν ως φυσικό αντικείμενο την κατασκευή της υποδομής για τη διπλή γραμμή. Για να μπορέσει να λειτουργήσει το τμήμα από τη Ροδοδάφνη μέχρι τον Ψαθόπυργο και μέχρι το Ρίο θα υπάρξει νέος διαγωνισμός που θα περιλαμβάνει επιδομή (τις γραμμές δηλαδή), ηλεκτροκίνηση και σηματοδότηση. Το έργο αυτό είναι πιθανόν να δημοπρατηθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Συντάκτης: Νίκος Καραγιάννης
Πηγή: ypodomes.com