Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Οι αγρότες απειλούν με κλείσιμο του σιδηροδρομικού δικτύου.

Πόσα θα χάσουμε αυτή τη φορά;

Είχαμε καιρό να ζήσουμε τόσο μεγάλες αγροτικές κινητοποιήσεις. 
Τα τελευταία χρόνια οι κυβερνήσεις έβρισκαν τρόπο να μην ταράζουν τον αγροτικό κόσμο της χώρας.
Έχοντας μετατρέψει τη μετακίνηση από τη μία άκρη της χώρας στην άλλη σε Γολγοθά στη καλύτερη περίπτωση, οι αγρότες αυτή τη στιγμή απειλούν ότι θα αποκόψουν και το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας. Ουδείς διαφωνεί ότι το ασφαλιστικό αποτελεί ισχυρότατο πλήγμα για την πλειονότητα των επαγγελματικών ομάδων της χώρας.
Σε περίπτωση όμως που οι αγρότες προχωρήσουν σε κατάληψη τμημάτων της σιδηροδρομικής γραμμής πλήττουν μία από τις λίγες επενδύσεις που είχαν αρχίσει να φέρνουν καρπούς. Θα ζήσουμε για ακόμη μία φορά την περιπέτεια των εγκλωβισμένων εμπορευμάτων, τα οποία θα περιμένουν - όχι πολύ υπομονοετικά αυτή τη φορά - να διακινηθούν.
Σημειώνεται ότι εταιρείες κολοσσοί επέλεξαν το λιμάνι του Πειραιά και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να μεταφέρουν τα προϊόντα τους από την Άπω Ανατολή στην κεντρική Ευρώπη μέσω της ταχύτερης και οικονομικότερης οδού, που τυγχάνει να είναι το λιμάνι του Πειραιά και στη συνέχει το δίκτυο του ΟΣΕ μέχρι τα βόρεια σύνορα της χώρας. Πιθανό κλείσιμο των γραμμών του ΟΣΕ θα πλήξει ανεπανόρθωτα τη χώρα. Πέραν της λογιστικής αποτίμησης της ζημιάς, η αξιοπιστία της χώρας θα χαθεί μια για πάντα.
Υπενθυμίζεται ότι στα μέσα Νοεμβρίου μετανάστες και πρόσφυγες είχαν καταλάβει τη σιδηροδρομική γραμμή στην Ειδομένη για σχεδόν ένα μήνα. Οι απώλειες για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεπέρασαν το 1,5 εκατ. ευρώ. Η μεγαλύτερη ζημιά όμως προήλθε από την απειλή - η οποία δεν εξαλείφθηκε ποτέ - της αποχώρησης εταιρειών όπως η HP, ή η SONY από τη χώρα.

Οι αρχές κινήθηκαν ύστερα από 25 ημέρες...

Μάλλον αυτός που έχει τον πρώτο λόγο σε αυτή τη χώρα είναι εκείνος που επιλέγει - και μπορεί - να κλείσει ένα δίκτυο μεταφορών.
Γιατί να μην το κάνει αφού δρα ανενόχλητος;


Πηγή: reporter.gr