Τετάρτη, 30 Δεκεμβρίου 2015

Eκει που οι ώρες αιχμής μοιάζουν με εφιάλτη! Δείτε απίστευτες εικόνες!

13 φωτογραφίες από την ασφυκτική ατμόσφαιρα στα μέσα μαζικής μεταφοράς των πιο πολυσύχναστων μεγαλουπόλεων του κόσμου.
Επιβάτες στο Πεκίνο μέσα στο μετρό σε ώρα αιχμής. Η έκφραση στο πρόσωπο της γυναίκας τα λέει όλα.
Επιβάτες στο Πεκίνο μέσα στο μετρό σε ώρα αιχμής. Η έκφραση στο πρόσωπο της γυναίκας τα λέει όλα.

O σταθμός Se στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας εξυπηρετεί καθημερινά 1,5 εκατομμύρια επιβάτες.
O σταθμός Se στο Σάο Πάολο της Βραζιλίας εξυπηρετεί καθημερινά 1,5 εκατομμύρια επιβάτες. 

Και παρότι ο πληθυσμός του Σάο Πάολο αγγίζει τα 20 εκατομμύρια, το δίκτυο του μετρό έχει μήκος μόλις 45 μίλια.
Και παρότι ο πληθυσμός του Σάο Πάολο αγγίζει τα 20 εκατομμύρια, το δίκτυο του μετρό έχει μήκος μόλις 45 μίλια.

Παρά το γεγονός πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη στη Μπογκοτά (Κολομβία), το δίκτυο μεταφοράς των λεωφορείων χρησιμοποιείται κυρίως τη νύχτα. Πρόσφατα μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως το λιγότερο ασφαλές ανάμεσα σε 15 πρωτεύουσες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και η Νέα Υόρκη.

Παρά το γεγονός πως η κυκλοφοριακή συμφόρηση είναι ιδιαίτερα αυξημένη στη Μπογκοτά (Κολομβία), το δίκτυο μεταφοράς των λεωφορείων χρησιμοποιείται κυρίως τη νύχτα. Πρόσφατα μάλιστα χαρακτηρίστηκε ως το λιγότερο ασφαλές ανάμεσα σε 15 πρωτεύουσες του κόσμου, μεταξύ των οποίων και η Νέα Υόρκη. 

Σε αντίθεση με το μετρό, ο υπέργειος σιδηρόδρομος του Λονδίνου υπερβαίνει πολύ συχνά και σε ποσοστό τουλάχιστον 40% τον μέγιστο αριθμό επιβατών κατά τη διάρκεια των ώρων αιχμής.
Σε αντίθεση με το μετρό, ο υπέργειος σιδηρόδρομος του Λονδίνου υπερβαίνει πολύ συχνά και σε ποσοστό τουλάχιστον 40% τον μέγιστο αριθμό επιβατών κατά τη διάρκεια των ώρων αιχμής. 

Παρόλα αυτά όμως, ακόμη και το μετρό του Λονδίνου αντιμετωπίζει προβλήματα συνωστισμού σε ώρες αιχμής. Υπολογίζεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς εξυπηρετεί περίπου 1 δισεκατομμύριο επιβάτες.
Παρόλα αυτά όμως, ακόμη και το μετρό του Λονδίνου αντιμετωπίζει προβλήματα συνωστισμού σε ώρες αιχμής. Υπολογίζεται κατά τη διάρκεια της χρονιάς εξυπηρετεί περίπου 1 δισεκατομμύριο επιβάτες. 

Από τον πολυσύχναστο Κεντρικό Σταθμό της Νέας Υόρκης περνούν καθημερινά 750.000 άνθρωποι.
Από τον πολυσύχναστο Κεντρικό Σταθμό της Νέας Υόρκης περνούν καθημερινά 750.000 άνθρωποι. 

Ο σταθμός Ikebukuro ανήκει στην ιαπωνική εταιρεία σιδηροδρόμων East Japan, τη μεγαλύτερη εταιρεία παγκοσμίως στον τομέα της. Το προσωπικό του σταθμού έχει εντολές να σπρώχνει, κυριολεκτικά, τους επιβάτες προκειμένου να χωρέσουν μέσα στα τρένα.

Ο σταθμός Ikebukuro ανήκει στην ιαπωνική εταιρεία σιδηροδρόμων East Japan, τη μεγαλύτερη εταιρεία παγκοσμίως στον τομέα της. Το προσωπικό του σταθμού έχει εντολές να σπρώχνει κυριολεκτικά τους επιβάτες.

Οι ρυθμοί ανάπτυξης στο Μπανγκλαντές είναι αλματώδεις. Το κατά κεφαλήν εισόδημα αυξάνεται γρηγορότερα απ' όσο χρειάζεται η χώρα για να βελτιώσει τις υποδομές της. Η κυβέρνηση της Ντάκα σχεδιάζει την κατασκευή ενός ταχύτερου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς γύρω στο 2019.
Οι ρυθμοί ανάπτυξης στο Μπανγκλαντές είναι αλματώδεις. Το κατά κεφαλήν εισόδημα αυξάνεται γρηγορότερα απ' όσο χρειάζεται η χώρα για να βελτιώσει τις υποδομές της. Η κυβέρνηση της Ντάκα σχεδιάζει την κατασκευή ενός ταχύτερου δικτύου μέσων μαζικής μεταφοράς γύρω στο 2019.

Στο χωριό Khurja, στην βορειοανατολική επαρχία του Ούταρ Πραντές, κάτοικοι και μαθητές στριμώχνονται όπου βρουν προκειμένου να μπορέσουν να μετακινηθούν με το λεωφορείο.

Στο χωριό Khurja, στην βορειοανατολική επαρχία του Ούταρ Πραντές, κάτοικοι και μαθητές στριμώχνονται όπου βρουν προκειμένου να μπορέσουν να μετακινηθούν με το λεωφορείο. 

Η ώρα αιχμής στο Πεκίνο δημιουργεί συχνά εικόνες ασφυκτικά γεμάτων διαδρόμων και τεράστιες ουρές επιβατών που περιμένουν να επιβιβαστούν στα τρένα.
Η ώρα αιχμής στο Πεκίνο δημιουργεί συχνά εικόνες ασφυκτικά γεμάτων διαδρόμων και τεράστιες ουρές επιβατών που περιμένουν να επιβιβαστούν στα τρένα. 

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται καταστάσεις εφιαλτικής συμφόρησης και ώρες αναμονής τουλάχιστον τριών ωρών για ένα ταξίδι μόλις 9 μιλίων.
 
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται καταστάσεις εφιαλτικής συμφόρησης και ώρες αναμονής τουλάχιστον τριών ωρών για ένα ταξίδι μόλις 9 μιλίων. 

To μετρό του Καράκας στη Βενεζουέλα είναι το τέταρτο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο της Λατινικής Αμερικής με 1.3 εκατομμύρια ανθρώπους καθημερινά.

To μετρό του Καράκας στη Βενεζουέλα είναι το τέταρτο μεγαλύτερο σιδηροδρομικό δίκτυο της Λατινικής Αμερικής με 1.3 εκατομμύρια ανθρώπους καθημερινά.

Πηγή: www.lifo.gr