Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Σύσκεψη στα γραφεία του ΟΛΘ. Σχεδιάζεται η συνεργασία μεταξύ ΟΛΘ, ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ΒDZ και CFR Marfa.

Μια σημαντική συνάντηση ολοκληρώθηκε, στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης με αντικείμενο τις συνδυασμένες μεταφορές σε συντονισμό της ΟΛΘ Α.Ε., με τους Σιδηροδρόμους Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρουμανίας.

Όπως πληροφορείται η Voria.gr, η συνάντηση εργασίας πήγε εξαιρετικά καλά, σε βαθμό που στο διάστημα των επομενών ενός-δύο μηνών να αναμένονται και σχετικές ανακοινώσεις.
Στη συνάντηση συμμετείχαν από πλευράς ΟΛΘ ΑΕ ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος, ενώ επίσης μετείχε ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., των κρατικών σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας, της BDZ και, ο διευθύνων σύμβουλος των κρατικών σιδηροδρόμων της Ρουμανίας, της CFR, της οποίας ο κλάδος εμπορευματικών μεταφορών, δηλαδή η CFR Marfa, είναι προς ιδιωτικοποίηση.
Κοινή επιδίωξη και των τριών εταιρειών Σιδηροδρομικών Μεταφορών, είναι η συνεργασία, η οποία θα μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση των φορτίων που περνάνε transit από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, το οποίο και αυτό βρίσκεται σε τροχιά ιδιωτικοποίησης.
Να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο ανάπτυξη των συνεργασιών που θα μπορέσουν να εξυπηρετήσουν στη διακίνηση φορτίων από τις ασιατικές αγορές, έχει ήδη δρομολογηθεί η συνεργασία μεταξύ ΤΡΑΙΝΟΣΕ και των κρατικών Σιδηροδρόμων της ΠΓΔΜ (ΜΖ) και της Σερβίας.
Οι εμπορευματικές ροές δεν μπορούν να περιμένουν γι' αυτό και όλες οι προσπάθειες από πλευράς ελληνικής σκοπούν στην επίλυση των τεχνικών θεμάτων που θα μπορέσουν, με αύξηση της χωρητικότητας των γραμμών αλλά και με διαδικασίες που θα εξοικονομούν χρόνο και χρήμα, να εξυπηρετούν τους μεγάλους forwarders που ξεφορτώνουν είτε στον Πειραιά, είτε στη Θεσσαλονίκη.
Όπως έχει τονιστεί, οι Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι, θα πρέπει να εξασφαλίσουν, μεταξύ άλλων, ότι το δίκτυο από Θεσσαλονίκη προς Ειδομένη και προς Προμαχώνα, θα έχει ηλεκτροκίνηση και θα είναι τηλεδιοικούμενο.

Πηγή: voria.gr