Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Το τρένο Γερμανίας Αθηνών.

Το τρένο Γερμανίας Αθηνών Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης

Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος


Μέσα στο τρένο Γερμανίας-Αθηνών, | στην τρίτη θέση, σε μιαν άκρη καθισμένος, | αφήνω πίσω μου το μαύρο παρελθόν | και φεύγω στ' άγνωστο, φτωχός κι αδικημένος. | Μέσα στο τρένο που με πάει στην ξενιτειά | κλαίω τη μοίρα μου χωρίς παρηγοριά. |
Αφήνω μάνα και αγάπη ορφανές | κι ό,τι αγάπησα στον τόπο μου, εδώ πέρα, | αφήνω όμως και στιγμές πολύ πικρές | με την ελπίδα πως θα δω μιαν άσπρη μέρα. | Μέσα στο τρένο που με πάει στην ξενιτειά | κλαίω τη μοίρα μου χωρίς παρηγοριά. | Φεύγει το τρένο και σφυρίζει συνεχώς, | σαν μοιρολόι, σαν τραγούδι πονεμένο, | γιατί, μανούλα μου, με γέννησες φτωχό, | γιατί να ζήσω μακριά, σε τόπο ξένο.

Ένα από τα χιλιάδες τραγούδια που έγραψε ο Κώστας Βίρβος που έφυγε χθες από την Ζωή σε ηλικία 88 ετών.