Τετάρτη 12 Αυγούστου 2015

Τρόποι επικοινωνίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Με αφορμή καταγγελία, που είδε το φως της δημοσιότητας, αναφορικά με την εξυπηρέτηση πολίτη ο οποίος όταν επιχείρησε να επικοινωνήσει με τον πενταψήφιο αριθμό 14511 όχι μόνο δεν εξυπηρετήθηκε, αφού ήταν σε αναμονή 9 λεπτά, αλλά χρεώθηκε όπως υποστηρίζει υπέρογκα. Τα «Σ.Ν. δημοσιεύουν τους τρόπους επικοινωνίας των πολιτών όπως αυτές αναφέρονται στην ιστοσελίδα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών – Πληροφορίες Δρομολογίων.

14511 (ώρες λειτουργίας 06:00-23:00 καθημερινά, χρέωση 61.5 λεπτά το λεπτό για κλήση από σταθερό, 98.4 λεπτά το λεπτό για κλήση από κινητό). Δίνεται η δυνατότητα φωνητικής πύλης, στην οποία μπορείτε να πείτε «Δρομολόγια» για να ακούσετε αυτοματοποιημένα ηχητικά μηνύματα δρομολογίων για όλη την Ελλάδα ή «Σύνδεση» για να μιλήσετε με διαθέσιμο υπάλληλο.

Παράπονα
210 5270762 (ώρες λειτουργίας 07:30-15:00 Δευτέρα έως Παρασκευή).

Δρομολόγια

1110 σε 24ωρη βάση (χρέωση μιας αστικής μονάδας) (αυτοματοποιημένα ηχητικά μηνύματα δρομολογίων για όλη την Ελλάδα).

"Σ.Ν."Αν πράγματι, ο χρόνος που αναφέρεται και η χρέωση τους για τον πενταψήφιο αριθμό 14511 είναι για κάθε λεπτό είτε αναμονής είτε επικοινωνίας τότε υπάρχει ΣΟΒΑΡΟ πρόβλημα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πρέπει να το δει το θέμα, γιατί όχι να κάνει ότι κάνει και ο ΕΟΠΥΥ.

Τα "Σ.Ν" έχουν στην διάθεση τους την καταγγελία πολίτη που δημοσιεύτηκε σε Αθηναϊκή εφημερίδα.