Τρίτη 21 Ιουλίου 2015

Προσφερόμενες υπηρεσίες στους επιβάτες των τραίνων

Υπηρεσίες Κυλικείου

Στην πλειονότητα των αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ λειτουργεί κυλικείο όπου παρέχονται από ειδικευμένο προσωπικό υπηρεσίες εξυπηρέτησης επιβατών για αγορά ειδών κυλικείου-εστιατορίου-καφέ. Τα είδη κυλικείου και τα συσκευασμένα είδη εστίασης, φέρουν ενδείξεις ημερομηνίας παρασκευής και τελευταίας ημερομηνίας κατανάλωσης.
Η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται, από το χώρο του κυλικείου της αμαξ/χίας, και σε τακτά χρονικά διαστήματα, στην υπόλοιπη αμαξοστοιχία, από ειδικευμένο προσωπικό, που εξυπηρετεί τους επιβάτες στις θέσεις τους.

Κυλικείο λειτουργεί στα παρακάτω δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ:

ΑμαξοστοιχίαΔιαδρομή
600/ 601Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
50/ 51Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
52/ 53Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
54/ 55Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
56/ 57Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
58/ 59Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
60/ 61Αθήνα – Θεσ/νίκη – Αθήνα
884/ 885Αθήνα – Καλαμπάκα – Αθήνα
600/ 601Θεσ/νίκη – Αλεξανδρούπολη – Θεσ/νίκη
90/91Θεσ/νίκη – Αλεξανδρούπολη – Θεσ/νίκη

Κινητή Τηλεφωνία

Το ταξίδι με το τραίνο μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης γίνεται ακόμα πιο ευχάριστο. Μέσω των ειδικών συστημάτων τεχνολογίας ψηφιακής αναμετάδοσης που εγκαθίστανται σταδιακά στα βαγόνια Α΄ θέσης, Β” θέσης και Εστιατορίου σε συνεργασία με τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας COSMOTE, VODAFONE και WIND, οι επιβάτες έχουν πλέον τη δυνατότητα για βελτιωμένη επικοινωνία μέσω κινητού τηλεφώνου καθώς επίσης και για πρόσβαση στο ίντερνετ είτε μέσω των Smartphones τους, είτε μέσω των φορητών τους υπολογιστών και tablets με χρήση της κατάλληλης σύνδεσης δεδομένων από τους παρόχους.
Παράλληλα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με στόχευση την παροχή επιπλέον δυνατοτήτων για τους επιβάτες, εξετάζει νέες τεχνολογίες onboard για ενημέρωση, διασκέδαση και ψυχαγωγία κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Πηγή: trainose.gr