Δευτέρα 4 Μαΐου 2015

Στο ΣτΕ κρίνεται την Τετάρτη, η τύχη της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά.

Στις 6 Μαϊου στο ΣτΕ κρίνεται η τύχη της επέκτασης του Τραμ στον Πειραιά Μπορεί η κατασκευή για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά να είναι σε εξέλιξη εδώ και 2 χρόνια, αυτό όμως δεν εμποδίζει την κατάθεση προσφυγών στο ΣτΕ για να ακυρωθεί το έργο! Η κατάθεση της προσφυγής είχε γίνει το 2008, πολύ πριν την προκήρυξη του διαγωνισμού και την κατασκευή αλλά η συζήτηση για την απόφαση θα πραγματοποιηθεί μεθαύριο Τετάρτη 6 Μαϊου 2015.
  Ενάντια στην λειτουργία του Τραμ μέσω αυτής της κατασκευής με αίτηση ακύρωσης της επέκτασης είναι το «Ινστιτούτο Καταναλωτών Πειραιά - Άμυνα Κατά Του Τραμ» μαζί με πολίτες του Πειραιά. Το Ινστιτούτο μάλιστα διενεργεί συλλογή υπογραφών κατά του έργου.
  Παράλληλα έχουν υποβληθεί καταγγελίες για τα νομικά και τεχνικά προβλήματα του έργου στα αρμόδια υπουργεία, στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας για να διενεργήσει πραγματογνωμοσύνες στα προβληματικά μέρη του έργου, στην Περιφέρεια Αττικής, στην Εισαγγελία Πειραιά, ενώ ολοκληρώνεται αντίστοιχη αναφορά στις υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που ενέκριναν την χρηματοδότηση του έργου από το ΕΣΠΑ.
  Σε συνάντηση που είχαν με τον Δήμαρχο Πειραιά Γιάννη Μώραλη, ζήτησαν να συγκαλέσει δημοτικό συμβούλιο για να θέσει σε νέα ψηφοφορία την διακοπή του έργου, λαμβάνοντας υπ' όψιν ότι «και τώρα έχει επιφέρει στένεμα πεζοδρομίων των λεωφόρων, κατάργηση 10 γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ, κατάργηση θέσεων νόμιμης στάσης και στάθμευσης, ελεύθερης ροής πεζών, αναπήρων και οχημάτων κλπ και καταστροφικές συνέπειες στην ασφάλεια των δημοτών, στην οικονομική ζωή της πόλης και στην εμπορική - λειτουργική αξία των ακινήτων, αλλά και στην αισθητική του Πειραιά».
 Το εντυπωσιακό σε αυτή την υπόθεση είναι η χρονική στιγμή που έρχεται μετά από 2 χρόνια κατασκευής καθώς ο Πειραιάς έχει ήδη δεχθεί μεγάλες κυκλοφοριακές και αστικές παρεμβάσεις προκειμένου να χωρέσει τη γραμμή Τραμ που μαζί με την υπό κατασκευή επέκταση του Μετρό υπόσχονται θεαματική βελτίωση στην σύνδεση της πόλης με τα Νότια Προάστια και τους Δήμους του Πειραιά, αλλά και την βελτίωση της κορεσμένης κυκλοφορίας μέσα στο κέντρο.

Πηγή: ypodomes.com