Κυριακή, 31 Μαΐου 2015

Ποιος έδωσε τελικά την εντολή, για την ασφάλτωση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Αργολίδα;

 Με την ασφαλτόστρωση της διασταύρωσης στο ύψος της νομαρχίας ολοκληρώθηκε το έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου στην Αργολίδα και απέμεινε ένα ενεργό κατά τ' άλλα δίκτυο, μπαζωμένο και παρατημένο...
 Τίτλοι τέλους για τον σιδηρόδρομο στην Αργολίδα αφού τώρα μπαζώνουν και τις γραμμές για να μπορούν να διέρχονται ανενόχλητα τα αυτοκίνητα. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες η διασταύρωση της Παραλιακής οδού Ναυπλίου – Νέας Κίου στο ύψος της Περιφερειακής Ενότητας Αργολίδας, έχει καλυφθεί με άσφαλτο!
 Το δίκτυο βέβαια θεωρείται ενεργό και υποτίθεται πως μπορεί να περάσει τρένο ανά πάσα στιγμή, *αλλά ο ΟΣΕ φαίνεται πως επέλεξε να κόψει κάθε σιδηροδρομική πρόσβαση προς Ναύπλιο, υπέρ των οδικών μεταφορών. Όσο για τα ΑΣΙΔ (Αυτόματο Σύστημα Ισόπεδου Διάβασης) αυτά είναι έτσι κι' αλλιώς ξεχαρβαλωμένα και άχρηστα προ πολλού...
 Δεν ξέρουμε ποιος ήταν ο "δράστης" (ο δρόμος πάντως ανήκει στην Περιφέρεια), και αν αυτή η "αισθητική παρέμβαση" θα διατηρηθεί και μετά το τρίαθλο (που διοργανώνει ο Δήμος Ναυπλιέων), που υποθέτουμε ότι ήταν και ο λόγος του μπαζώματος, αλλά ουδέν μονιμότερο του προσωρινού...
 Να σημειώσουμε πάντως πως από αυτό το σημείο περνάει η ποδηλατοδρομία του Τριάθλου που διοργανώνεται το σαββατοκύριακο (30 & 31 Μαϊου), ενώ σε αυτό το σημείο έχουν πάθει ατυχήματα ποδηλάτες κατά το παρελθόν. Ωστόσο προς το παρόν δεν έχει υπάρξει κάποια επίσημη ενημέρωση ή προηγούμενη προειδοποίηση από τον Δήμο ή την Περιφέρεια σχετικά με το θέμα.
 Η ουσία είναι πως αυτός ο χώρος ανήκει στον ΟΣΕ και οποιαδήποτε παρέμβαση, από οποιονδήποτε άλλον φορέα (Δήμος, Περιφέρεια), απαγορεύεται ρητά, εκτός και αν υπάρχει έγγραφη άδεια από τον ΟΣΕ.
 Περιμένουμε λοιπόν απάντηση από τους αρμοδίους, από ποιον ασφαλτοστρώθηκε η γραμμή, για ποιον λόγο συνέβη αυτό, αν η αιτία είναι το τρίαθλο γιατί δεν προτιμήθηκε κάποια άλλη μέθοδος (πχ. σύγχρονος τάπητας), και αν η ενέργεια αυτή είναι σύννομη. Και φυσικά να μας πουν ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα για την αποκατάστασή της, δεδομένου ότι νωρίς μέσα στο φθινόπωρο υπάρχει προγραμματισμένη εκδρομή με τρένο στο Ναύπλιο.

Πηγή: anagnostis.org

*"Σ.Ν": Τα "Σιδηροδρομικά Νέα εκφράζουν την επιφυλακτικότητά τους, σχετικά με τις σειρές του δημοσιεύματος "αλλά ο ΟΣΕ φαίνεται πως επέλεξε να κόψει κάθε σιδηροδρομική πρόσβαση προς Ναύπλιο, υπέρ των οδικών μεταφορών. " αφού την ίδια στιγμή το άρθρο αναφέρει "Δεν ξέρουμε ποιος ήταν ο "δράστης". Βέβαια την απάντηση θα την δώσει ο ίδιος ο ΟΣΕ. Αναμένουμε.