Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Βολές Ν. Νικολόπουλου κατά ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, για οδικούς άξονες, μετρό και σιδηρόδρομο. Προειδοποιήσεις στον Χρ. Σπίρτζη.

Βολές Ν. Νικολόπουλου κατά ΝΔ - ΠΑΣΟΚ για τους οδικούς άξονες και προειδποιήσεις στον Χρ. Σπίρτζη  Βολές κατά της Ν.Δ. και του ΠΑΣΟΚ εξαπέλυσε σήμερα ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝ.ΕΛ. Νίκος Νικολόπουλος μιλώντας στην Βουλή σε Επίκαιρη Επερώτηση Βουλευτών της ΝΔ για τα δημόσια έργα.  
Παράλληλα ο κ. Νικολόπουλος έστειλε και σαφεις προειδοποιήσεις προς τον αναπληρωτή υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη οτι δεν θα γίνει αποδεκτή από την κυβερνητική πλειοψηφία, οποιαδήποτε νέα Αναθεώρηση των Συμβάσεων Παραχώρησης "που δεν θα αναθεωρεί όλες εκείνες οι σκανδαλώδεις πτυχές των Συμβάσεων, που προώθησε η προηγούμενη Κυβέρνηση και κατήγγελλαν οι σημερινοί Υπουργοί και Κυβερνητικοί" όπως είπε χαρακτηριστικά.

Η ομιλία του κου Νικολόπουλου είναι η εξής:

"Τολμάτε να φέρνετε για συζήτηση ένα θέμα, για το οποίο έπρεπε να σιωπάτε.
 Τολμάτε να μιλάτε για τις «μεγάλες προσπάθειες» που καταβάλατε σαν κυβέρνηση τα προηγούμενα χρόνια για την κατασκευή, δημοπράτηση, ολοκλήρωση και παράδοση στην κοινωνία δημοσίων έργων υποδομής, όταν όλες οι προσπάθειες και ο αγώνας σας ήταν να οδηγήσετε ΟΛΑ τα έργα στην αγκαλιά των μεγαλοεργολάβων-καναλαρχών, των γνωστών κατά Καραμανλή «νταβατζήδων», αδιαφορώντας για τις υπερκοστολογήσεις των έργων, τις πολύ μικρές εκπτώσεις που δίνονταν από το καρτέλ των εργολάβων, την ολοκλήρωση των έργων και την παράδοσή τους στην κοινωνία.
  Τολμάτε να μιλάτε για την ένταξη όσο το δυνατόν περισσότερων έργων στο ΕΣΠΑ, όταν, όπως δημοσιεύτηκε στο τεύχος 71 του περιοδικού HOT DOC, τα μισά σχεδόν από τα 20,4 δισ. ευρώ του ΕΣΠΑ «απορροφήθηκαν» από τους "εθνικούς εργολάβους", δημιουργώντας ένα συγκεκαλυμμένο ολιγοπώλιο, το οποίο στέρησε από την Περιφέρεια μια σειρά από απαραίτητα για την ανάπτυξή της έργα, αλλά και πολύτιμους πόρους από την υπόλοιπη αγορά που διαλυόταν εν μέσω μνημονίων.
 Τολμάτε να μας κατηγορείτε για πολιτική στον τομέα των υποδομών που «επιφέρει ήδη καταστροφικές συνέπειες στην ελληνική οικονομία και την κοινωνία», όταν οι κραυγαλέες καθυστερήσεις και τα αδιέξοδα στα έργα, για τα οποία επαίρεστε, δημιούργησαν μια εφιαλτική κατάσταση στα έργα, με τραγικές συνέπειες στην εξέλιξη και τη συνέχιση της χρηματοδότησής τους από τα Κοινοτικά Ταμεία, ενώ είναι ήδη ορατός ο κίνδυνος επιστροφής τεράστιων ποσών Κοινοτικής χρηματοδότησης.
 Τολμάτε να μιλάτε για έργα, τα οποία εσείς οδηγήσατε σε αδιέξοδα. Τολμάτε να μιλάτε για το έργο Πάτρα-Πύργος, όταν εσείς περικόψατε από την «Ολυμπία Οδό» το εν λόγω έργο, για να κάνετε το χατίρι των εργολάβων και των τραπεζών.
  Τολμάτε να μιλάτε για τα έργα του Μετρό, όταν εσείς οδηγήσατε σε τέλμα το έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο, όπως αποκάλυψε στις 24 Μαΐου 2015 δημοσίευμα τη εφημερίδας "Μακεδονία της Κυριακής", που επικαλείται επιστολές της Κομισιόν προς το υπουργείο Οικονομίας Υποδομών Ναυτιλίας και Τουρισμού, απειλείται με οριστική διακοπή, ελλείψει πλέον χρηματοδότησης, ενώ το ελληνικό δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει στην Ευρωπαϊκή Ένωση τα εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ, τα οποία έχουν δοθεί έως τώρα από κοινοτικά κονδύλια για την κατασκευή του έργου στο πλαίσιο του Γ' ΚΠΣ καθώς και του ΕΣΠΑ.
 Τολμάτε να μιλάτε για τα Σιδηροδρομικά έργα, όταν εσείς μετατρέψατε τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ σε άντρο των «εθνικών εργολάβων», οι οποίοι καταβροχθίζουν εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, χωρίς να τελειώνουν ποτέ τα έργα που αναλαμβάνουν, προκειμένου να μην απειληθούν από ένα σύγχρονο, γρήγορο και αξιόπιστο σιδηροδρομικό δίκτυο τα συμφέροντά τους στους μεγάλους Οδικούς Άξονες, τους οποίους θα εκμεταλλεύονται για δεκαετίες αποκλειστικά, μέσω των λεόντειων Αναθεωρημένων Συμβάσεων Παραχώρησης, που ψηφίσατε σκανδαλωδώς, κύριοι συνάδελφοι της ΝΔ, τον Δεκέμβριο του 2013.
 Τολμάτε να μιλάτε για τα έργα της σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο - Ροδοδάφνη και Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, όταν ο Πρωθυπουργός σας και οι υπουργοί της κυβέρνησής σας έκλεισαν τα μάτια στις πολύ μικρές εκπτώσεις που δόθηκαν από τους «εθνικούς εργολάβους» στα έργα αυτά, ενώ ο κ. Σαμαράς, ο οποίος είχε ενημερωθεί προσωπικά, όπως ανέφερα σε σχετικές ερωτήσεις μου, στις οποίες δεν απάντησε ποτέ, για «καπέλο» 65 εκατομμυρίων € στο έργο Ροδοδάφνη - Ψαθόπυργος, επέτρεψε στον κ. Χατζηδάκη να δώσει το πράσινο φως στην ΕΡΓΟΣΕ για την υπογραφή της σκανδαλώδους σύμβασης 579/2013 την Παρασκευή 21/6/2013, ενώ ήταν στην κορύφωσή της η κυβερνητική κρίση με την αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ από την κυβέρνηση, για να επαληθευτεί η λαϊκή ρήση, ότι «στην αναμπουμπούλα οι λύκοι χαίρονται»…
Κύριοι συνάδελφοι,
 Τολμάτε να μιλάτε για τα έργα στους αυτοκινητοδρόμους, όταν με την Αναθεώρηση των Αρχικών Συμβάσεων Παραχώρησης, που προώθησε τον Δεκέμβριο του 2013 ο κ. Χρυσοχοϊδης και κάνατε νόμο με την ψήφο σας, κύριοι συνάδελφοι της ΝΔ, δόθηκαν σκανδαλωδώς στους κρατικοδίαιτους και διαπλεκόμενους επιχειρηματίες, που κατασκευάζουν τα σχετικά έργα, επί πλέον δισεκατομμύρια ευρώ, την ώρα που περικόπτονταν άγρια οι μισθοί και οι συντάξεις, την ώρα που οι επιχειρήσεις στέναζαν από έλλειψη ρευστότητας, την ώρα που οι απλοί Έλληνες γονάτιζαν από την υπερφορολόγηση και τα κάθε είδους χαράτσια και την ώρα που κατεδαφιζόταν το κοινωνικό κράτος.
  Στην ψήφιση του επαίσχυντου αυτού νόμου αντιτάχθηκε σύσσωμη η αντιπολίτευση, πλην ελαχίστων ανεξαρτήτων Βουλευτών, ενώ είναι βαριές οι καταγγελίες που έκαναν στις αγορεύσεις τους στη Βουλή η σημερινή Πρόεδρος της Βουλής, κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου, ο σημερινός υπουργός Οικονομίας, Υποδομών, Ναυτιλίας & Τουρισμού, κ. Γεώργιος Σταθάκης, ο σημερινός υπουργός Άμυνας, κ. Πάνος Καμμένος, ο σημερινός υφυπουργός Επικρατείας, κ. Τέρενς Κουίκ, οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, κ. Ουζουνίδου Ευγενία (εισηγήτρια εκ μέρους του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ), κ. Κυριακάκης Βασίλειος και κ. Γεώργιος Πάντζας και οι Βουλευτές των ΑΝ.ΕΛ, κ. Γιοβανόπουλος Κωνσταντίνος (εισηγητής των ΑΝ.ΕΛ), κ. Χρυσοβελώνη Μαρίνα και κ. Ραχήλ Μακρή, σημερινή Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.
 Όπως αντιλαμβάνεστε, λοιπόν, κ. Σπίρτζη, οποιαδήποτε νέα Αναθεώρηση των Συμβάσεων Παραχώρησης δεν πρόκειται να γίνει δεκτή από την κυβερνητική πλειοψηφία, αν δεν κινείται στους άξονες των όσων ανέφεραν τον Δεκέμβριο του 2013 στη Βουλή οι σημερινοί υπουργοί και κυβερνητικοί Βουλευτές. Αναθεώρηση των Συμβάσεων Παραχώρησης, που δεν θα αναθεωρεί όλες εκείνες οι σκανδαλώδεις πτυχές των Συμβάσεων, που προώθησε η προηγούμενη Κυβέρνηση και κατήγγελλαν οι σημερινοί Υπουργοί και Κυβερνητικοί Βουλευτές, και που θα περιορίζεται μόνο στην «επικαιροποἱηση» του Χρηματοδοτικού Μοντέλου, με μείωση των τιμών των διοδίων και επέκταση του χρόνου παραχώρησης «στα 40 με 45 χρόνια», όπως δηλώσατε κ. Σπίρτζη, δεν συνάδει με τις διακηρύξεις αυτής της κυβέρνησης.
  Όπως είπε ο Πρωθυπουργός, απαντώντας στην πρόσφατη επίκαιρη ερώτησή μου, «το αμαρτωλό τρίγωνο Πολιτικής - Τραπεζών - Καναλαρχών θα γκρεμιστεί».
Μην κόπτεστε, λοιπόν, κύριοι συνάδελφοι της ΝΔ, για έργα που «έχετε λερωμένη τη φωλιά σας», γιατί αυτή η κυβέρνηση δεν είναι σαν τις άλλες και είναι αποφασισμένη να βάλει τέλος στη διαφθορά και τη διαπλοκή, που διέπει, χρόνια τώρα, το χώρο των δημοσίων έργων.
  Ο Καραμανλής μπορεί «να έφαγε τα μούτρα του» με τον "βασικό μέτοχο", αλλά ο Τσίπρας, όπως είπε επίσης, απαντώντας στην πρόσφατη επίκαιρη ερώτησή μου:
«Όταν ανοίγεις μία κόντρα, πρέπει να είσαι αποφασισμένος να φτάσεις μέχρι τέλους.
  Εάν δεν έχεις αυτή την πρόθεση ή τη δύναμη, μη το κάνεις. Εμείς λοιπόν ξεκινάμε τον πόλεμο και λέμε ξεκάθαρα:
Θα πάμε μέχρι τέλους.
Ανεξαρτήτως εκβιασμών, ισχύος των αντιπάλων και πολεμικής. Το αμαρτωλό τρίγωνο Πολιτικής - Τραπεζών - Καναλαρχών θα γκρεμιστεί».
 Και είμαστε αποφασισμένοι, κύριοι συνάδελφοι της ΝΔ, να φτάσουμε μέχρι τέλους και στις διαπραγματεύσεις μας με τους Δανειστές μας, ώστε να πετύχουμε μια έντιμη συμφωνία, που θα βάζει τέρμα στα μνημόνια και τους εκβιασμούς και θα γίνει αφετηρία για πραγματική ανάπτυξη και πρόοδο αυτής της χώρας, χωρίς «νταβατζήδες» και «εθνικούς εργολάβους».



Πηγή: pelop.gr