Κυριακή 10 Μαΐου 2015

Αγώνας για την ασφάλεια των επιβατών, οι κινητοποιήσεις στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς.

Στάσεις εργασίας των εργαζομένων σε μετρό, ηλεκτρικό και τράμ Νέα στάση εργασίας, από την έναρξη της βάρδιας ώς τις 8 π.μ., εξήγγειλαν για την Τρίτη τα επτά σωματεία των εργαζομένων στο μετρό, τον Ηλεκτρικό και το τραμ κλιμακώνοντας τον αγώνα τους για καλύτερες συγκοινωνίες αλλά και ενάντια στην πολιτική της απερχόμενης διοίκησης της ΣΤΑΣΥ.
 «Ζητάμε συγγνώμη από το επιβατικό κοινό για την ταλαιπωρία, αλλά το διαβεβαιώνουμε ότι η δικαίωση του αγώνα μας θα είναι για το καλό όλων μας», δήλωσε στην «Εφ.Συν.» ο Λευτέρης Ρενιέρης, πρόεδρος των εργαζομένων ΗΣΑΠ.
 Μας μίλησε για έλλειψη ανταλλακτικών και προσωπικού, που ειδικά στον Ηλεκτρικό έχουν αποτέλεσμα την ακύρωση δρομολογίων και την ταλαιπωρία των επιβατών.
 Υπολογίζει ότι από τους τρεις τομείς ευθύνης της ΣΤΑΣΥ λείπουν 420 άτομα, κυρίως οδηγοί, σταθμάρχες και εκδότες εισιτηρίων, αλλά και τεχνικοί από τις επισκευαστικές βάσεις.

«Θέμα ασφάλειας»

 «Καταβάλλονται μεγάλες προσπάθειες από το προσωπικό συντήρησης για να έχουμε ασφαλές τροχαίο υλικό», προσθέτει και αποκαλύπτει ότι, λόγω έλλειψης κονδυλίων για ανταλλακτικά, έχουν ακινητοποιηθεί πολλοί συρμοί του Ηλεκτρικού, που είχαν αγοραστεί πριν από 12 χρόνια και τα δρομολόγια καλύπτονται από τρένα, που είχαν αγοραστεί πριν από μια 30ετία.
 Τα προβλήματα καταγράφονται στο εξώδικο προς τη διοίκηση που έστειλαν τα σωματεία, στο οποίο, μεταξύ άλλων, αναφέρουν ότι υπάρχουν προβλήματα με την εξυπηρέτηση του μετρό από το δίκτυο του Προαστιακού, τα οποία αποδίδουν στην αποδυνάμωση του κλιμακίου που υπήρχε στον σταθμό της Δ. Πλακεντίας.
 Καταγγέλλουν επίσης τη διοίκηση ότι δεν έχει εφαρμόσει τη συλλογική σύμβαση που η ίδια είχε υπογράψει στις αρχές Νοεμβρίου. Αποκαλύπτουν, όμως, ότι δείχνει υπερβάλλοντα ζήλο να βολέψει σε διοικητικές θέσεις «ημέτερους».
 Διευθυντικό στέλεχος με ευθύνη στον τομέα λειτουργίας είχε κλειστό το υπηρεσιακό του κινητό και το πρόβλημα επικοινωνίας ξεπεράστηκε με ένα «συγγνώμη».
 Δεν δείχνει όμως την ίδια ευαισθησία για άτομα με σοβαρά προβλήματα υγείας, π.χ. κρατά στη θέση του οδηγό που με βεβαιώσεις δημόσιων υπηρεσιών πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας. Με μεγάλη ευκολία τιμωρεί εργαζομένους.
 Αναφέρεται χαρακτηριστικά η περίπτωση εργαζομένου που αρρώστησε και του επιβλήθηκε τριήμερη αργία γιατί οι υπηρεσίες δεν είχαν φροντίσει να ανανεώσουν τα αρχεία τους.
 Το υπηρεσιακό κλιμάκιο δεν πήγε στο σπίτι του, γιατί είχε καταχωριστεί στο ηλεκτρονικό σύστημα ως κάτοικος Νέας Σμύρνης και υπόχρεος στη ΔΟΥ Καλαμαριάς Ηρακλείου Κρήτης!

Πηγή: efsyn.gr