Τρίτη 21 Απριλίου 2015

Συνέντευξη έδωσε στην Λάρισα, το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και το Εργατικό Κέντρο.

  Συνέντευξη με θέμα τα προβλήματα του Σιδηρόδρομου έδωσαν το πρωί της Δευτέρας το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και το Εργατικό Κέντρο Λάρισας.
  Παρόντες στη συνέντευξη ήταν ο Κώστας Ριζούλης, μέλος του ΔΣ του Συνδέσμου Σιδηροδρόμων «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ» και μέλος ΔΣ του Εργατικού Κέντρου Ν. Λάρισας, ο Πέτρος Παναγούλιας αναπλ. γραμμ. ΠΟΣ και στέλεχος του ΠΑΜΕ, ο Θανάσης Παπαϊωάνου, αντιπρόεδρος ΔΣ του Συνδέσμου Σιδηροδρόμων «ΛΑΡΙΣΑΪΚΟΣ» και στέλεχος του ΠΑΜΕ, ο Μιχάλης Χατζής, μέλος ΔΣ του Συνδέσμου Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας και ο Τάσος Τσιαπλές, πρόεδρος του ΕΚ Νομού Λάρισας.
  Στη συνέντευξη, μεταξύ άλλων, σημείωσαν ότι οι εργαζόμενοι στο σιδηρόδρομο δεν έχουν άλλη επιλογή από τον καθημερινό αγώνα για να οργανώσουν την πάλη τους και να διεκδικήσουν:

• Ακύρωση του νομοθετικού πλαισίου της απελευθέρωσης στρατηγικών τομέων της οικονομίας (μεταφορές, ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, ύδρευση - αποκλειστικά κρατικοί ενιαίοι φορείς).

• Ενιαίο - Δημόσιο Σιδηρόδρομο ενάντια σε κάθε μορφή ιδιωτικοποίησης.

• Κατοχύρωση του μεταφορικού έργου του σιδηροδρόμου ως κοινωνικού αγαθού, σε αντίθεση με την εμπορευματοποίησή του και αγώνας για ενιαίο σιδηρόδρομο αποκλειστικά δημόσιο, ο οποίος θα αποτελεί λαϊκή περιουσία και θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες.

Όπως σημείωσαν, «ένας τέτοιος σιδηρόδρομος μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη υπέρ του λαού, να προσφέρει πολύτιμες και αναγκαίες υπηρεσίες στα λαϊκά στρώματα και να παίξει αποφασιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της περιφέρειας και της κοινωνίας».

Επίσης διεκδικούν:

• Προσλήψεις προσωπικού με σταθερή και μόνιμη δουλειά.

• Άνοιγμα και λειτουργία των περιφερειακών δικτύων.

• Επαναλειτουργία του τμήματος κλιναμαξών - κλινοθεσίων και επαναφορά όλων των απολυμένων συναδέλφων σε αυτό.

• Ανάπτυξη και αναβάθμιση του ρόλου των μηχανεργοστασίων που μπορούν να παίξουν τον πρώτο ρόλο στην επισκευή και συντήρηση του τροχαίου υλικού, όχι μόνο για το σιδηρόδρομο αλλά για όλα τα μέσα σταθερής τροχιάς.

• Μείωση των εισιτηρίων και δωρεάν μετακίνηση σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς των ανέργων, ευπαθών ομάδων, ΑΜΕΑ, φοιτητών κλπ.

• Ολόπλευρη στήριξη στα προβλήματα των εκπαιδευομένων μαθητών του ΟΑΕΔ και απαίτηση να αποτελέσουν αυτοί την αρχή της νέας γενιάς σιδηροδρομικών.

• Επαναφορά των μετατασσομένων συναδέλφων».

Πηγή: 902.gr