Τετάρτη 8 Απριλίου 2015

12 χρόνια έχει να συντηρηθεί το σιδηροδρομικό δίκτυο, δήλωσε ο κ. Χρήστος Σπίρτζης.

  Όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά για την αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Το υπουργείο Οικονομίας και Υποδομών και δη, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης δεν ξεκαθάρισε εάν θα ματαιωθεί ο υφιστάμενος διαγωνισμός, που προβλέπει την πώληση του 100% της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
  Το υπουργείο εξετάζει διάφορες εναλλακτικές, έχοντας ως στόχευση τη βελτίωση των όρων, όπως διατήρηση ποσοστού του δημοσίου, κ.α.
  Αυτό που αποκλείει είναι την ενοποίηση των σιδηροδρομικών εταιρειών, δηλαδή τη δημιουργία του «ενιαίου ΟΣΕ», λόγω κοινοτικών οδηγιών, αλλά και απειλής επιστροφής (τυχόν) παράνομων κρατικών ενισχύσεων.
  Γενικότερα, το υπουργείο Υποδομών, το οποίο παραδέχεται ότι υπάρχουν σοβαρά προβλήματα στη λειτουργία και οργάνωση των σιδηροδρομικών εταιρειών, θα διεξάγει προσπάθειες ανασυγκρότησης και ανασύνθεσης τους.
  Πάντως, ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών απέρριψε το μοντέλο ΣΔΙΤ, που προέκρινε η προηγούμενη κυβέρνηση, για την συντήρηση της σιδηροδρομικής υποδομής, καταγγέλλοντας μάλιστα ότι δεν έχει γίνει συντήρηση του δικτύου για περισσότερα από 12 χρόνια!
«Στόχος είναι, μετά από μελέτες, να ενεργοποιηθούν γραμμές που έχουν εγκαταλειφτεί ή δεν βρίσκονται σε λειτουργία, με στόχο την πιο εύκολη διακίνηση επιβατών και εμπορευμάτων», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Πηγή: metaforespress.gr