Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

Στην λίστα της κυβέρνησης η πώληση του Ο.Σ.Ε;

  Οι αποφάσεις που θα ληφθούν σε επτά βασικούς τομείς πολιτικής που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα της ελληνικής κυβέρνησης, οι οποίες θα εξειδικεύουν τη «δημιουργική ασάφεια» της πρότασης που εγκρίθηκε στο Eurogroup της 20ής Φεβρουαρίου, θα κρίνουν το μέλλον της Ελλάδας στην ευρωζώνη. 
   Μετά την καθυστέρηση του ενός μήνα από την αρχική συμφωνία μέχρι και τη χθεσινή επιβεβαίωση της συμφωνίας από μίνι σύνοδο με τον πρωθυπουργό η μπάλα είναι και πάλι στη μεριά της Ελλάδας. Τα τεχνικά κλιμάκια έστειλαν χθες τις απαιτήσεις τους για στοιχεία στα ελληνικά υπουργεία, ενώ η ομάδα των Βρυξελλών φιλοδοξεί την ερχόμενη Παρασκευή ή τη Δευτέρα να εξεταστεί το αναλυτικό σχέδιο της Αθήνας σε ένα έκτακτο Eurogroup.
  Στο μεταξύ, η Ελλάδα μετά από πέντε χρόνια Μνημονίου και δύο συνεχόμενα χρόνια πρωτογενούς πλεονάσματος προσέρχεται στο διάλογο με τρία μεγάλα και δυσεπίλυτα προβλήματα έχοντας να ελπίζει μόνο σε ένα τρίτο δάνειο από τους δανειστές της ή τη στάση πληρωμών.

Αποκρατικοποιήσεις

  Εκεί όπου αναμένεται να υπάρξουν οι μεγαλύτερες αντιδράσεις από τους εταίρους και δανειστές μας θα είναι ο σχεδιασμός για τις αποκρατικοποιήσεις. Συγχώνευση όλης της ακίνητης περιουσίας, κατάργηση της ανεξαρτησίας του ΤΑΙΠΕΔ και έσοδα μόνο για κοινωνική πολιτική και ασφάλιση. Στην πρόταση του υπουργού υπάρχει η δέσμευση να μη σταματήσουν αποκρατικοποιήσεις που έχουν προχωρήσει. Ωστόσο, η αποκρατικοποίηση του Αστέρα σταμάτησε από απόφαση του ΣτΕ, ενώ σε όλες τις υπόλοιπες θα επανεξεταστούν οι συμβάσεις (Ελληνικό, περιφερειακά αεροδρόμια). Θετική είναι η κυβέρνηση μόνο με την επένδυση της Cosco στον Πειραιά αλλά και με την πώληση όσο όσο του ΟΣΕ προκειμένου να γίνουν επενδύσεις.

Επιμέλεια: "Σιδηροδρομικά Νέα"
Πηγή: e-typos.com