Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Θέλετε να εκφράσετε τα παράπονά σας, για κάποιο ταξίδι σας με τρένο; Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ είναι εδώ.

Αν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας με τρένο, προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σας δίνει τη δυνατότητα της διαμαρτυρίας ή της υποβολής ερωτήματος, απευθυνόμενοι μέσω των  παρακάτω "οδών" : 

• Στους επικεφαλής των σημείων πώλησης εισιτηρίων και των αμαξοστοιχιών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

• Στην Υπηρεσία Πληροφόρησης και Εξυπηρέτησης Πελατών στον τηλεφωνικό αριθμό 14511 (με χρέωση).

• Ατελώς στον ειδικό αριθμό παραπόνων 210 5270762, 07:30 – 15:00, εργάσιμες ημέρες.

• Στο Τμήμα Παραπόνων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στην ηλεκτρονική διεύθυνση customersupport@trainose.gr