Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου 2014

ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΗΣ Σ.Σ.B.E, 2015

Πρώτιστο καθήκον των Σιδηροδρομικών της Βόρειας Ελλάδας πρέπει να είναι σήμερα η υπεράσπιση του Δημόσιου χαρακτήρα του Οργανισμού. Η διεύρυνση των δραστηριοτήτων τον Ο.Σ.Ε. σε μια εποχή που τα λιμάνια» της Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης αποκτούν διεθνές ενδιαφέρον για εμπορευματικές μεταφορές προς και από τα Βαλκάνια και την Κεντρική Ευρώπη πρέπει να είναι κεντρική στόχευση.
Από την άλλη είναι σαφές ότι σαν μέσο μεταφοράς ο σιδηρόδρομος (καν εν μέσω κρίσης) αποτελεί την πλέον προσιτή επιλογή μετακίνησης των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων.

Η ισόρροπη περιφερειακή ανάπτυξη της Χώρας που όλοι "ευαγγελίζονται" συνδέεται άρρηκτα με την ανάπτυξη και όχι με την συρρίκνωση του Ο.Σ.Ε.

Σε κάθε περίπτωση κύρια ο σιδηρόδρομος μπορεί να υπηρετήσει τον Εθνικό Σχεδιασμό για την ανάπτυξη λόγω των πλεονεκτημάτων που συνδυάζει για την κοινωνία (προστασία περιβάλλοντος .εξοικονόμηση καυσίμων σε εθνικό επίπεδο, ασφάλεια, μαζικές επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές.

Για να υλοποιηθούν όμως τα παραπάνω είναι ανάγκη να διατηρηθεί όχι μόνο το υπάρχον προσωπικό αλλά να γίνουν άμεσα προσλήψεις έτσι ώστε να κρατήσουμε την τεχνογνωσία σε Ελληνικά χέρια (μόνιμο προσωπικό, μαθητές)

Οι εργασιακές σχέσεις που έχουν γίνει λάστιχο την τελευταία τετραετία πρέπει να επανέλθουν στην πρότερη κατάσταση. Το οκτάωρο κατ η πενθήμερη εργασία δεν μπορούν να παραβιάζονται την στιγμή που υπάρχουν 1,5 εκατομμύρια άνεργοι, Τα εργασιακά δικαιώματα (όσα έχουν απομείνει) να τα διεκδικούμε προσφεύγοντας και στην Επιθεώρηση Εργασίας (ΣΕΠΕ).

Η μισθολογική εξέλιξη των σιδηροδρομικών πρέπει να είναι αποτέλεσμα Συλλογικών συμβάσεων εργασίας και όχι Προεδρικών Διαταγμάτων. Η Ομοσπονδία είναι ανάγκη να συζητήσει και να πείσει τα Σωματεία μέλη της για να ακολουθήσουμε όλοι μαζί ανεξάρτητα από ειδικότητα μια συντεταγμένη πορεία για την επαναφορά των Σ.Σ.Ε.

Το εργατικό κίνημα στην Ελλάδα όποιος και να βρίσκεται στην κυβέρνηση έχει χρέος να προβάλλει την δική του πολιτική, απαλλαγμένο από τις κομματικές εξαρτήσεις.

1. Για ένα ενιαίο Δημόσιο Σιδηρόδρομο

2. Για Συνδικαλιστικό κίνημα που να υπηρετεί και να ακούει τον εργαζόμενο. (Αποφάσεις συνελεύσεων στους χώρους δουλειάς)

3. Υπογραφή Σ.Σ.Ε.

4. Κατοχύρωση ασφαλιστικών δικαιωμάτων Σύνταξη - Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη - Εφάπαξ

Αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάμε δεν πρέπει να έχουμε την ψευδαίσθηση ότι η συγκ«βέρνηση (ΣAMAPA-BENIZEΛOY) μπορεί να απαντήσει θετικά στις διεκδικήσεις και απαιτήσεις μας.

Είναι εύκολη στις υποχωρήσεις και τα κελεύσματα της Τρόϊκας και Δ.Ν.Τ. ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΈΨΕΙ

ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ