Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2014

Λάρισα. Σκουπιδότοπος οι γραμμές του τρένου

Σε μια καταγραφή των προβλημάτων της περιοχής του Αγίου Γεωργίου Λάρισας και σε αναζήτηση λύσεων προχώρησαν οι άνθρωποι της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, οι οποίοι περιοδεύουν στις συνοικίες της αρμοδιότητάς τους, συζητώντας με τους κατοίκους.
Έτσι το βράδυ της Δευτέρας, σε μια μαζική και ουσιαστική συνέλευση που πραγματοποιήθηκε στο ΚΑΠΗ του Αγίου Γεωργίου, στην οδό Κάρλας, το Συμβούλιο της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, με επικεφαλής τον πρόεδρο Κώστα Ζέβλα, παρουσία του αναπληρωτή δημάρχου Γιώργου Σούλτη, του αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής Δημήτρη Δεληγιάννη, του δημοτικού συμβούλου Κώστα Τσαούση και πολλών κατοίκων της συνοικίας τέθηκαν όλα τα προβλήματα επί τάπητος ναι αναζητήθηκαν λύσεις, τόσο στο πλαίσιο του Τεχνικού Προγράμματος του Δήμου για το 2015, όσο και στη νέα προγραμματική περίοδο 2015-2019, του ΕΣΠΑ.

ΟΙ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΟΣΕ

Τα προβλήματα που προκύπτουν από τις σιδηροδρομικές γραμμές του ΟΣΕ στην περιοχή της οδού Βόλου κυριάρχησαν στις παρατηρήσεις των κατοίκων, καθώς ο απέραντος σκουπιδότοπος που δημιουργήθηκε, κατά μήκος των γραμμών, σε συνδυασμό με την ηχορύπανση από τη διέλευση των τρένων και το κυκλοφοριακό μποτιλιάρισμα αποτελούν μεγάλο πονοκέφαλο για όλους.

Σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν στη συνέλευση «η οδός Βοιωτίας είναι δρόμος δίπλα από την περίφραξη των σιδηροδρομικών γραμμών, παράλληλη με αυτές. Κακή συνήθεια των Ρομά κατοίκων αυτής της οδού και όχι μόνο, είναι να πετούν ό,τι δεν χρειάζονται μέσα από την περίφραξη, στις γραμμές του τρένου.

Ενήμερο για την εικόνα αυτή ήταν και το Συμβούλιο της 3ης Δημοτικής Κοινότητος Λάρισας, το οποίο επισκέφθηκε τις γραμμές και αντίκρισε τον απέραντο σκουπιδότοπο. Όπως ανέφερε και ο κ. Ζέβλας «αναλογιζόμαστε τι εντύπωση προκαλεί στους επισκέπτες της Λάρισας, όταν στην είσοδο της πόλης ταξιδεύοντας σιδηροδρομικώς, αντικρίζουν αυτή την κατάσταση. Ο καθαρισμός της περιοχής των γραμμών θα πρέπει να γίνει οπωσδήποτε από τον ΟΣΕ. Θεωρούμε ότι η λύση θα δοθεί μόνο με τη σωστή περίφραξη ύψους τουλάχιστον τριών μέτρων. Στη σημερινή υποτυπώδη περίφραξη στην οποία υπάρχουν πολλά ανοίγματα, μπορεί όποιος θέλει να περάσει μέσα στον χώρο των σιδηροδρομικών γραμμών με ό,τι κινδύνους αυτό συνεπάγεται. Μια απόσταση περίπου 300 μέτρων θεωρούμε ότι είναι αναγκαίο να περιφραχθεί εκ νέου, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το πρόβλημα της ρύπανσης και αφετέρου να μην θρηνήσουμε ανθρώπινες ζωές».

Μία άλλη επισήμανση των κατοίκων στη συνέλευση της οδού Κάρλας αφορούσε στο τμήμα των σιδηροδρομικών γραμμών Λάρισας-Βόλου, καθώς η περίφραξη των γραμμών σταματά εντός της κατοικημένης περιοχής με κινδύνους ατυχημάτων. Οι κάτοικοι ζητούν την επέκταση αυτής, μέχρι το τέλος της κατοικημένης περιοχής. Ακόμη πρέπει να βρεθεί λύση με τις υπόγειες διαβάσεις της οδού Κάρλας, οι οποίες είναι σχεδόν άβατες. Οι αντλίες υδάτων δεν λειτουργούν, ο φωτισμός είναι χαλασμένος κ.λ.π.

Να σημειωθεί ότι χθες το πρωί (την επομένη της συνέλευσης) το συμβούλιο της 3ης Δημοτικής Κοινότητας βρέθηκε στα γραφεία του ΟΣΕ στη Λάρισα και συναντήθηκε με τον προϊστάμενο της 3ης Γραμμής Λάρισας κ. Γιώργο Στύλιο και τον υπηρεσιακό παράγοντα Βαγγ. Μάτο, στους οποίους και παρέθεσαν αναλυτικά τα παραπάνω ζητήματα. Οι εκπρόσωποι του ΟΣΕ δεσμεύτηκαν να εξετάσουν με προσοχή και άμεσα τα προωθούμενα αιτήματα της 3ης Δημοτικής Κοινότητας, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, ζήτησαν για την επίσπευση των διαδικασιών σε ό,τι αφορά στην αντικατάσταση της περίφραξης και την κατασκευή ενός μικρού τοιχίου μια έκθεση από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του Δήμου Λαρισαίων.

Του Γιώργου Ρούστα
eleftheria.gr