Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2014

Οργή και πικρία

Οργή και πικρία αισθάνθηκαν χθες οι μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί όταν επιχείρησαν να μπουν στο ηλεκτρονικό σύστημα για να καταθέσουν δικαιολογητικά για την έκδοση νέων σιδηροδρομικών ταυτοτήτων και το σύστημα τους απέρριψε. Πικρία και οργή για αυτόν το άδικο διαχωρισμό σε υποχρεωτικός και μη υποχρεωτικός μεταταγμένους σιδηροδρομικούς. Χαρακτηριστικό είναι το μήνυμα που μας στάλθηκε από μεταταγμένο σιδηροδρομικό ο οποίος γράφει:
«Τελικά έχουν δίκιο όλοι αυτοί που μας κατηγορούν; Οι σιδηροδρομικοί που έμειναν και οι υποχρεωτικά μεταταγμένοι σιδηροδρομικοί και γι αυτό πρέπει να τιμωρηθούμε; Είναι δίκαιη η απόφαση του κου Ζηλιασκόπουλου; Μας τιμωρεί; Ή θα επιφέραμε τόση ζημιά στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ; Μήπως μας πούλησαν κάποιοι τελικά; Γιατί δίνουν την ταυτότητα σε πολλούς που εργάστηκαν στον ΟΣΕ – ΤΡΑΙΝΟΣΕ πολύ λιγότερα χρόνια; (βλέπε Ναυπηγεία κ.α μεταταγμένοι που ήρθαν και συνταξιοδοτήθηκαν με 5 , 10, 15 χρόνια στο σιδηρόδρομο) δεν έχω τίποτα με αυτούς τους συναδέλφους αλλά πρέπει να το αναφέρω γιατί εγώ δούλεψα στο σιδηρόδρομο 30 χρόνια.
Είναι κρίμα και άδικο που κανείς δεν καταλαβαίνει τη θέση μας για την τότε απόφασή μας για ένα νόμο που θα μετέφερε υποχρεωτικά τους 1600 παλαιότερους σιδηροδρομικούς ένα νόμο που φωτογράφιζε και φόβισε κάποιους. Και είναι κρίμα που δεν μπορέσαμε ποτέ να έχουμε μία συνάντηση με τον κύριο Ζηλιασκόπουλο και να του πούμε την άποψή μας ευθέως ότι θέλουμε την ταυτότητα γιατί μας ανήκει και εγώ προσωπικά θα του ζητούσα να έχω συμμετοχή εισιτηρίου 100% αλλά να γράφει το όνομά μου ότι είμαι σιδηροδρομικός.

ΚΡΙΜΑ.

Ειλικρινά δεν ξέρω αν έχω κάποια ελπίδα αλλά θα προσπαθήσω να βγάλω το θέμα (αν μπορέσω) σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Ίσως εκεί με αναγνωρίσουν σαν σιδηροδρομικό».

Η θέση των «Σ.Ν» ήταν και είναι σιδηροδρομικές ταυτότητες σε όλους του μεταταγμένους σιδηροδρομικούς. Άλλωστε όπως και άλλη φορά γράψαμε ο ΟΣΕ κέρδος θα εχει και όχι χάσιμο.