Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Επιστολή διαμαρτυρίας προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Επιστολή με τίτλο «ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.» απέστειλε φίλος αναγνώστης,  με την οποία  αναφέρεται στην ταλαιπωρία που υπέστησαν τόσο ο ίδιος όσο και συνεπιβάτες του κατά το πρωινό δρομολόγιο ταξιδεύοντας από την Χαλκίδα για την Αθήνα. Στην επιστολή του ο αναγνώστης μας γράφει:
"Καλημέρα, σε συνέχεια της πρωινής απίστευτης ταλαιπωρίας που έζησαν όλοι οι επιβάτες και μαζί τους και εγώ, χρησιμοποιώντας για την μετακίνησή τους στο κέντρο της Αθήνας απο τα περίχωρα αυτής, το δρομολόγιο της τακτικής γραμμής Χαλκίδας-Οινόης-Πειραιά που εξασφαλίζει η αμαξοστοιχία 1535, θα ήθελα να θέσω υπόψην σας τα παρακάτω.

Η άφιξη της αμαξοστοιχίας αποτελούμενη από ένα συρμό των δύο βαγονιών τύπου MAN, έγινε στο σταθμό του Αγ. Στεφάνου με καθυστέρηση περίπου 8 λεπτών (αστεία χρονικά καθυστέρηση αναλογικά με άλλες του ίδιου δρομολογίου, απλά την αναφέρω), η οποία ήταν ήδη περίπου γεμάτη απο επιβάτες, οπότε μπήκαμε και εμείς όπως-όπως και αναχωρήσαμε με άλλα 5 περίπου λεπτά καθυστέρηση.

Με την άφιξή μας στον επόμενο σταθμό της Δεκέλειας, οι εκεί αναμένοντες επιβάτες προσπάθησαν να επιβιβαστούν και αυτοί επι του συρμού, κάποιοι τα κατάφεραν κάποιοι πάλι όχι, με τον μηχανοδηγό να τους σπρώχνει να μπούν για να κλείσουν τελικά οι πόρτες (Tokyo Metro Style), νά΄νε καλά ο άνθρωπος και όσοι τελικά δεν χώρεσαν μπήκαν στο χώρο μηχανοδήγησης του συρμού (αυτό είναι ασφαλές θέλω να πιστεύω), οπότε αναχωρήσαμε τελικά με άλλα 5 λεπτά καθυστέρηση.

Στο σταθμό Αχαρναί –Μενίδι με την άφιξή μας ξεκίνησε το πάρτι, και εξηγώ, κάποιοι επιβάτες επιθυμούσαν να αποβιβαστούν (οποίο θράσος!) και οι υπόλοιποι να επιβιβαστούν, λογικό, ο καλός μηχανοδηγός πάλι να σπρώχνει για να κλείσουν τελικά οι πόρτες και όσοι τελικά δεν χώρεσαν μπήκαν στο χώρο μηχανοδήγησης του συρμού, πού χώρεσαν; Οι υπόλοιποι φαντάζομαι θα μετακινήθηκαν με άλλα μέσα Μ.Μ.Μ. πρός τους προορισμούς τους. Μέγα λάθος η μή τοποθέτηση εξοπλισμού συγκράτησης επιβατών στην οροφή του συρμού (India Style), θα πρέπει να απευθυνθώ κάποια στιγμή στην ΕΕΣΣΤΥ για παροχή οδηγιών.Οπότε και ξεκινήσαμε ξανά με μόνο 5 λεπτά καθυστέρηση (αστείο ποσόν που έλεγε και ο συγχωρεμένος μεγάλος κωμικός Λ.Κωνσταντάρας).

Στο Σ.Κ.Α. αρκετοί επιβάτες κατέβηκαν και πολύ περισσότεροι επιθυμούσαν να ανέβουν οπότε απο σαρδέλες γίναμε τσίροι, οι καλοί παντού χωρούν, ο καλός μηχανοδηγός πάλι να σπρώχνει για να κλείσουν τελικά οι πόρτες και όσοι τελικά δεν χώρεσαν δεν μπήκαν στο χώρο μηχανοδήγησης του συρμού, δεν χωρούσαν άλλοι φαντάζομαι και με αυτά και τα άλλα ξεκινήσαμε και απο εκεί με άλλα 4-5 λεπτά καθυστέρηση, (οι αριστερές μπροστά πόρτες μεταξύ τους, του συρμού κατά την φορά της αμαξοστοιχίας {μου αρέσει αυτό πάντα ήθελα να το πώ και εγώ} είχαν ένα κενό τουλάχιστον 5 εκατοστών μέχρι και την άφιξή μας στην Αθήνα {αυτό είναι ασφαλές θέλω να πιστεύω} οπότε είχαμε και εξτρά εξαερισμό). 

Στούς επόμενους σταθμούς Κάτω Αχαρναί, Πύργος Βασιλίσσης και Αγίους Αναργύρους περίπου τα ίδια με πολύ μικρότερη φυσικά ένταση λόγο πολύ μικρής προσέλευσης επιβατών, (ξέρουν κάτι;).

Η άφιξη της μικρής μας αμαξοστοιχίας στο Σταθμό Λαρίσης – Αθήνα έγινε στις 08:20 π.μ. δηλαδή με την μικρότερη δυνατή καθυστέρηση περίπου 27 λεπτών απο την προγραμματισμένη άφιξη της εν΄λόγο αμαξοστοιχίας στο συγκεκριμένο σταθμό, βάση του προγραμματισμού δρομολογίων της TΡAINOΣE A.E. όπως αυτά αναφέρονται στην καινούργια και μοντέρνα σελίδα της στο Internet, (άραγε τι ώρα να έφτασε το συγκεκριμένο δρομολόγιο στον τελικό του προορισμό τον Πειραιά;).

Αυτό κυρίες και κύριοι είναι μία συνηθισμένη δυστυχώς, πρωινή διαδρομή απο τα περίχωρα των Αθηνών πρός το κέντρο αυτής, χρησιμοποιώντας για την μετακίνησή μας τα μέσα που παρέχει η εταιρεία σας πρός του εργαζόμενους κατοίκους αυτής της πόλης για την ασφαλή, ποιοτική, οικονομική(5€ με επιστροφή Αγ. Στέφανος – Αθήνα) και γρήγορη μετακίνησή τους. 

Παλιά όλοι οι επιβάτες σύσσωμοι έβριζαν εν΄χορό τον μηχανοδηγό και τον ελεγκτή της αμαξοστοιχίας έτσι για το ονόρε του πρωινού, σήμερα ουδείς δεν είπε το παραμικρό, το κεφάλι κάτω και τρέχοντας για την δουλειά να προλάβουμε να δικαιολογηθούμε για τα αδικαιολόγητα στον Προϊστάμενο-Διευθυντή-Αφεντικό.
Συγχαρητήρια κύριοι τα καταφέρατε".

Μετά τιμής,
Σταύρος Δ. Εξάρχου.