Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., για το δίκτυο της Προαστιακής Γραμμής Αθηνών (Πειραιάς – Άνω Λιόσια, Κιάτο – Αεροδρόμιο), παρέχει στα άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ) τις ακόλουθες υπηρεσίες:
Επικοινωνία επιβάτη με την εταιρεία μέσω:
Τηλεφωνικού κέντρου, στον τηλεφωνικό αριθμό 14511 (όλο το 24ωρο).
Σχεδιασμός μετακίνησης με τον Προαστιακό, 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη μετακίνηση:
- Πληροφορίες για τη δυνατότητα μετακίνησης/Προτεινόμενη διαδρομή
- Παρουσία υπαλλήλου της εταιρείας κατά την επιβίβαση του επιβάτη
- Παρουσία υπαλλήλου της εταιρείας κατά την αποβίβαση του επιβάτη
Επιπροσθέτως, οι σταθμοί και συρμοί του Προαστιακού έχουν τον ακόλουθο εξοπλισμό:
- Χρήση ειδικής ράμπας για την επιβίβαση και αποβίβαση επιβατών με κινητικές δυσκολίες στους συρμούς (κατόπιν έγκαιρης ενημέρωσης μέσω ιστοσελίδας ή τηλεφωνικού κέντρου)
- Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης των επιβατών μέσω οθονών ή αναρτημένων ανακοινώσεων για προγραμματισμένα δρομολόγια και λοιπές πληροφορίες (σε όλους τους σταθμούς)
- Δυνατότητα ηχητικής ενημέρωσης των επιβατών μέσω ηχητικού συστήματος, για πληροφορίες επιβατών και τυχόν μεταβολές στα δρομολόγια (σε όλους τους σταθμούς)
- Δυνατότητα οπτικής ενημέρωσης μέσω οθονών για πληροφορίες επιβατών και ενημέρωση για τον επόμενο σταθμό (στην πλειονότητα των συρμών)
- Ειδικές θέσεις για άτομα με κινητικές δυσκολίες (στην πλειονότητα των συρμών)
- Ηχητικές αναγγελίες για πληροφορίες επιβατών και ανακοίνωση για τον επόμενο σταθμό (σε όλους τους συρμούς)
- Ανάγλυφο διαδρομής κατά μήκος των αποβάθρων (εκτός σταθμού Αθηνών).
- Εκδοτήρια εισιτηρίων (αυτόματα και επανδρωμένα) χαμηλού ύψους στους Σταθμούς Μεταμόρφωση – Αεροδρόμιο και στο Σταθμό Άγιοι Ανάργυροι.
- Ακυρωτικά μηχανήματα χαμηλού ύψους σε όλους τους σταθμούς.
- Απουσία σκαλοπατιών στην πλειονότητα των συρμών που εκτελούν τα δρομολόγια του Προαστιακού, ώστε να διευκολύνεται η πρόσβαση των αμαξιδίων. Για τους συρμούς όπου υπάρχουν σκαλοπάτια, γίνεται χρήση ειδικής ράμπας.