Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2014

Οι πέντε μεγαλύτερες σιδηροδρομικές γέφυρες στην Ινδία. Δείτε εικόνες



Η Ινδία έχει μερικές από τις καλύτερες δομημένες σιδηροδρομικές γέφυρες στον κόσμο οι οποίες  έχουν βοηθήσει την χώρα στο άνοιγμα της προς τη διεθνή αγορά. 

Αυτές οι σιδηροδρομικές γέφυρες παίζουν ένα πολύ σημαντικό ρόλο στην οικονομική ανάπτυξη της χώρας.

Δείτε τις  5 μεγαλύτερες σιδηροδρομικές γέφυρες στην Ινδία και την ιστορια τους.


Vembanad Rail Bridge
Vembanad Rail Bridge
Vembanad Rail Bridge στην Κεράλα είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική γέφυρα στην Ινδία με συνολικό μήκος 4,62 χιλιομέτρων. Είναι αφιερωμένη αποκλειστικά για εμπορευματικές μεταφορές. Συνδέει Edappally και Vallarpadam στη Κότσι. Το γεφύρι είναι χτισμένο πάνω από τη λίμνη Vembanad και περνά μέσα από τα 3 μικρά νησιά.Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2007 και ολοκληρώθηκε στις 31 Μαρτίου 2010.
Η γέφυρα αποτελείται από 231 δοκούς, που το καθένα ζυγίζει 220 τόνους. Η γέφυρα έχει 132 ανοίγματα που αποτελείται από 33 ανοίγματα των 20 m και 99 ανοίγματα των 40 m τα οποία είναι κατασκευασμένα από ΕΠΑ δοκούς. Η γέφυρα επιτρέπει μόνο 15 τραίνα να περνούν κάθε μέρα.
Άνω Son Bridge ή Nehru Setu
Άνω Son Bridge
Η γέφυρα είναι κοντά στο Sasaram στο Μπιχάρ στην Καλκούτα, Δελχί κύρια γραμμή. Έχει  3,065 χιλιόμετρα μήκος και διαθέτει 93 ανοίγματα των 30,5 εκ η κάθε μία.
Χτισμένη κατά μήκος του ποταμού Son, Nehru Setu συνδέει Dehri-on-Son and Son Nagar.Εγκαινιάστηκε στις 27 Φεβρουαρίου του 1900.

Godavari Arch Bridge
Godavari Arch Bridge
Χτίστε πάνω από τον ποταμό Godavari σε Rajahmundry στο Άντρα Πραντές. εχει  2,7 χιλιόμετρα μήκος. Η γέφυρα είναι μία από τις μεγαλύτερες με καμάρες  γέφυρα στην Ασία.
Έχει χρησιμοποιηθεί ευρέως για να εκπροσωπεί Rajahmundry στις τέχνες, στα μέσα ενημέρωσης και τον πολιτισμό. Είναι ένα από τα αναγνωρισμένα σύμβολα της Rajahmundry.
Η γέφυρα βρίσκεται σε δύο κανάλια. Το κανάλι Kovvur και το κανάλι Rajahmundry, και ως εκ τούτου, η γέφυρα είναι επίσης γνωστή ως η Γέφυρα Kovvur-Rajahmundry.
Η κατασκευή της γέφυρας ξεκίνησε το 1991 και διήρκεσε μέχρι το 1997 και ανατέθηκε για την επιβατική κίνηση τον Μάρτιο του 1997 τέθηκε σε πλήρη λειτουργία για την κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών από το 2003.
Pamban Bridge
Pamban Bridge
Είναι μια cantilever γέφυρα σιδηροδρόμων και η δεύτερη μεγαλύτερη γέφυρα στη θάλασσα στην Ινδία μετά Bandra-Worli Sea Link. Είναι 2,065 χιλιόμετρα μακριά.
 Βρίσκεται σε Rameshwaram, Ταμίλ Ναντού. Συνδέει το νησί με την ηπειρωτική Rameswaram της Ινδίας.
Άνοιξε το 1914. Ήταν η πρώτη γέφυρα στη θάλασσα της Ινδίας και ήταν η μεγαλύτερη γέφυρα στη θάλασσα στην Ινδία μέχρι το 2010.
Στις 24 Φεβρουαρίου, 2014, η Γέφυρα Pamban σηματοδότησε την 100η επέτειό της.

Δεύτερη Mahanadi Rail Bridge
Δεύτερη Mahanadi Rail Bridge
Το δεύτερο Mahanadi Rail γέφυρας είναι 2,1 χιλιόμετρα σιδηροδρομική γέφυρα πάνω από Mahanadi ποταμό Cuttac, Odisha. Η γέφυρα έχει σχεδιαστεί για την ταχύτητα της αμαξοστοιχίας 160 km ανά ώρα.
Η Πρώτη γέφυρα Mahanadi βρίσκεται κοντά Bhootmundei.