Τρίτη 5 Αυγούστου 2014

Σιδηροδρομικά έργα στην Πελοπόννησο. Με την Βόρεια Ελλάδα τι γίνεται;

Την οργή και την αγανάκτηση του εκφράζει με επιστολή του ο φίλος αναγνώστης κ. Χάρης Καρολίδης για την αδιαφορία που επιδεικνύει η κεντρική εξουσία για σιδηροδρομικά έργα στην Βόρειο Ελλάδα σε αντίθεση με την Νότιο. Στην επιστολή μεταξύ των άλλων ο κ. Καρολίδης αναφέρει: 

Σύμφωνα με τις σχετικές ανακοινώσεις είναι σε εξέλιξη οι μελέτες για την μετατροπή της γραμμής Πάτρα - Πύργος - Καλαμάτα σε κανονική (από μετρική που είναι σήμερα) με τις ανάλογες βελτιώσεις στις διελεύσεις έτσι ώστε να αυξηθούν οι ταχύτητες στο τμήμα αυτό. Ενδιαφέρουσα εξέλιξη αλλά κατά πώς φαίνεται το σίγουρο είναι ότι η ιστορία θα προχωρήσει στα τμήματα από την Πάτρα μέχρι τον Πύργο μήκους 120 χιλιομέτρων και προϋπολογισμού 4,5 δισ. ευρώ περίπου». Συνεχίζοντας την επιστολή του ο φίλος αναγνώστης αναρωτιέται αν αυτά τα έργα έχουν περισσότερη σπουδαιότητα από την χάραξη μιας νέας σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Θεσσαλονίκης και Καβάλας και κατά προέκταση προς την Θράκη. « Δηλαδή το Πάτρα – Καλαμάτα νέα κανονικού εύρους σιδηροδρομική γραμμή έχει περισσότερη σπουδαιότητα από την νέα νότια χάραξη Θεσσαλονίκης -Καβάλας για άμεση επαφή και επικοινωνία για Εθνικούς λόγους και στρατηγικούς με την ακριτική Θράκη;» ρωτά ο  κ Καρολίδης. Κλείνοντας την επιστολή του ο κ, Καρολίδης   κάνει λόγο για υποκρισία και φαρισαϊσμό της εξουσίας. «Έστω και τώρα βάλτε μπρος το Θεσσαλονίκη – Καβάλα αν αγαπάτε την Μακεδονία και την Θράκη» καταλήγει


«Σ.Ν» τι απαντούν οι τοπικοί άρχοντες και οι βουλευτές της Μακεδονίας και της Θράκης;