Το 1949 τα τραμ σταμάτησαν να λειτουργούν και αντικαταστάθηκαν από τα λεωφορεία. Στον απόηχο της δολοφονίας του επαναστάτη Μάρτιν Λούθερ Κίνγκ Τζούνιορ το 1968, ο εμπορικός άξονας καταστράφηκε από τις ταραχές.
Μόνο τα τελευταία χρόνια υπήρξε κάποια αναζωογόνηση στις υποδομές. Εάν πάνε όλα καλά σύμφωνα με όσα έχουν σχεδιαστεί, τότε η επανακυκλοφορία των τραμ θα σηματοδοτήσει την επαναλειτουργία της πρώην εμπορικής περιοχής της H Street NE, ως γεννήτρια οικονομικής ανάπτυξης πληρώνοντας για τις πρώτες 8 προγραμματισμένες και επιδοτούμενες γραμμές του τραμ, επεκτείνοντάς τες κατά 37 μίλια διαμέσου της περιοχής της Κολούμπια. Οι σχεδιαστές του έργου υπολογίζουν ότι το έργο θα κοστίσει 8 δις. $ με 10 χρόνια να χρειάζονται για την ολοκλήρωσή του. Η τοποθέτηση των γραμμών και των υπέργειων καλωδίων ηλεκτρισμού, ξεκίνησε το 2009. Από το Δεκέμβριο η αρχή Μεταφορών της περιοχής, έχει δοκιμάσει 3 ηλεκτροδοτούμενα οχήματα κατά μήκος της διαδρομής. Στην πόλη ανήκουν 6 οχήματα τα οποία κατασκευάστηκαν στο Πόρτλαντ, στο Ορε. και στην Δημοκρατία της Τσεχίας κοστίζοντας 4 εκ. $ το καθένα. Kατά μήκος της διαδρομής έχουν τοποθετηθεί δεκάδες σταθμοί αποβίβασης και επιβίβασης για τη διευκόλυνση των μελλοντικών επιβατών. Το κόστος για την κατασκευή της γραμμής για την H Street ανέρχεται στα 135 εκ. $.
Μόνο τα τελευταία χρόνια υπήρξε κάποια αναζωογόνηση στις υποδομές. Εάν πάνε όλα καλά σύμφωνα με όσα έχουν σχεδιαστεί, τότε η επανακυκλοφορία των τραμ θα σηματοδοτήσει την επαναλειτουργία της πρώην εμπορικής περιοχής της H Street NE, ως γεννήτρια οικονομικής ανάπτυξης πληρώνοντας για τις πρώτες 8 προγραμματισμένες και επιδοτούμενες γραμμές του τραμ, επεκτείνοντάς τες κατά 37 μίλια διαμέσου της περιοχής της Κολούμπια. Οι σχεδιαστές του έργου υπολογίζουν ότι το έργο θα κοστίσει 8 δις. $ με 10 χρόνια να χρειάζονται για την ολοκλήρωσή του. Η τοποθέτηση των γραμμών και των υπέργειων καλωδίων ηλεκτρισμού, ξεκίνησε το 2009. Από το Δεκέμβριο η αρχή Μεταφορών της περιοχής, έχει δοκιμάσει 3 ηλεκτροδοτούμενα οχήματα κατά μήκος της διαδρομής. Στην πόλη ανήκουν 6 οχήματα τα οποία κατασκευάστηκαν στο Πόρτλαντ, στο Ορε. και στην Δημοκρατία της Τσεχίας κοστίζοντας 4 εκ. $ το καθένα. Kατά μήκος της διαδρομής έχουν τοποθετηθεί δεκάδες σταθμοί αποβίβασης και επιβίβασης για τη διευκόλυνση των μελλοντικών επιβατών. Το κόστος για την κατασκευή της γραμμής για την H Street ανέρχεται στα 135 εκ. $.