Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Τον Ιούνιο με διπλή δημοπράτηση το Πειραιάς-3 Γέφυρες

Ένα έργο με μεγάλη ιστορία

Διπλή θα είναι τελικά η δημοπράτηση για την ολοκλήρωση των έργων αναβάθμισης του διαδρόμου Πειραιάς-3 Γέφυρες που περιλαμβάνει και την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης, Το πρώτο έργο (730 εργολαβία) θα περιλαμβάνει τις εργασίες που δεν ολοκληρώθηκαν από την διαλυμένη εργολαβία. Το δεύτερο έργο (731 εργολαβία) θα περιλαμβάνει το κομμάτι της σηματοδότησης που περιλαμβάνεται στα έργα που δεν ολοκληρώιθηκαν.

ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ Η ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗ
Αυτές τις μέρες ολοκληρώθηκαν τα τεύχη δημοπράτησης και αποστέλλονται στην Διαχειριστική Αρχή. Αν δεν υπάρχουν άλλες καθυστερήσεις τα 2 έργα θα δημοπρατηθούν μέσα στο καλοκαίρι με πιθανότερη την προκήρυξη τους τον Ιούνιο και την διεξαγωγή των διαγωνισμών τον Αύγουστο. Η ολοκλήρωση του τμήματος Πειραιάς- 3 Γέφυρες θεωρείται στρατηγικής σημασίας για την πλήρη λειτουργία του αστικού τμήματος του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας. Τα έργα υπολογίζεται ότι ολοκληρωθούν σε 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Το κόστος των έργων κυμαίνεται σε περίπου 100

Σε φάση μελέτης είναι και η υπογειοποίηση του τμήματος Αθήνα-3 Γέφυρες μήκους 2χλμ, έργο που θα το δούμε να εκτελείται μέσω του ΣΕΣ (νέο ΕΣΠΑ). Θα πρέπει να επισημάνουμε πως το έργο της υπογειοποίησης ξανάρχεται στο προσκήνιο ακριβώς 10 χρόνια μετά την πρώτη του απόρριψη λόγω προβλημάτων με τον Δήμος της Αθήνας που ήταν αντίθετος.  

ΘΑ ΠΑΕΙ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ;
Ερώτημα αποτελεί και η χρήση του σταθμού Πειραιά, ο οποίος αν και λειτουργεί αναβαθμισμένος από το 2007 χρησιμοποιείται ελάχιστα και μόνο για δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηροδρόμου ενώ έχει εγκαταληφθεί η χρήση του για υπεραστικά δρομολόγια. Για να ταξιδέψει κάποιος από τον Πειραιά είτε κάτοικος έιτε προερχόμενος από το λιμάνι θα πρέπει να ταξιδέψει μέχρι τον σταθμό Λαρίσης χρησιμοποιώντας τις γραμμές 1 και 2 του Μετρό και ακολούθως να ταξιδέψει εκτός Αθηνών. Ειδικά για τους τουρίστες αλλά και τους επιβάτες από την επαρχία η ταλαιπωρία είναι διπλή μιας και υποχρεώνονται να ξοδέψουν περισσότερη ώρα και χρήμα για να συνδυάσουν τρένο και καράβι ενώ την ίδια ώρα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ψάχνει τρόπους να αυξήσει τα έσοδα της.

ypodomes.com