Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Ακτωρ κατά ΜΕΤΚΑ για έργο αξίας 273 εκατ.

Νέα δεδομένα, που οδηγούν σε καθυστερήσεις στο σιδηροδρομικό έργο «Κατασκευή υπολειπομένων έργων υποδομής, επιδομής και σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο-Ροδοδάφνη», προκύπτουν, μετά τη δικαστική προσφυγή κατά της ΜΕΤΚΑ, που είχε αναδειχθεί προσωρινός ανάδοχος.
Η κοινοπραξία Ακτωρ-Ιντρακάτ-J&Ρ-Τέρνα κατέθεσε προσωρινά μέτρα εναντίον του μειοδότη του διαγωνισμού, κάτι που προκαλεί σημαντικές χρονικές καθυστερήσεις, καθώς το έργο αναμενόταν να υπογραφεί μέσα στο καλοκαίρι.
Το έργο-σκούπα, το οποίο θα ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα Κιάτο-Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατ. ευρώ, δημοπρατήθηκε στο τέλος του προηγούμενου χρόνου. Στο διαγωνισμό συμμετείχαν οι ΜΕΤΚΑ-ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ-THALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&Ρ-ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ με έκπτωση 9,5%.
Το έργο Κιάτο-Ροδοδάφνη, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα-Πάτρα. Με το εν λόγω έργο πρόκειται να κατασκευαστούν τα έργα που υπολείπονται, από προηγούμενες εργολαβίες, στο συγκεκριμένο τμήμα.