Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2013

NextAgent: Ο νέος διαδραστικός πράκτορας εισιτηρίων.

Η Cubic Transportation  θέλοντας να αλλάξει τον τρόπο έκδοσης εισιτηρίων , προχώρησε  στη πρότυπη κατασκευή ενός διαδραστικού συστήματος έκδοσης εισιτηρίων, εικονικού περιβάλλοντος  , το οποίο θα μπορούν να διαχειρίζονται  οι πράκτορες εισιτηρίων των εταιριών, δίνοντας την δυνατότητα στους επιβάτες να βγάζουν μόνοι τους τα εισιτήριά τους, έχοντας την επιλογή της τηλεπικοινωνίας με τους  ίδιους, μέσα από υψηλής ευκρίνειας οθόνες και κάμερες.
Τα οφέλη αυτούς του συστήματος θα είναι οι αποτελεσματικότεροι εξυπηρέτηση των επιβατών και η μείωση του κόστους. Οι επιβάτες θα έχουν τη σιγουριά για την συναλλαγή τους, αφού θα μπορούν να επικοινωνούν με την εξυπηρέτηση πελατών των εταιριών, λύνοντάς οποιαδήποτε απορία. Ακόμα οι επιβάτες θα μπορούν να δηλώνουν την ομιλούμενη γλώσσα τους στο σύστημα, έτσι ώστε να συνδέονται απευθείας με πράκτορα ο οποίος ομιλεί την γλώσσα του. Με αυτό τον τρόπο θα επηρεαστεί θετικά και ο τουρισμός. Τα συστήματα θα μπορούσαν να τοποθετηθούν ειδικότερα σε σιδηροδρομικούς σταθμούς  με μειωμένη κίνηση,  μετακινώντας τους υπαλλήλους σε ένα κέντρο επικοινωνίας, από όπου θα απαντούν στις κλήσεις των επιβατών  μέσω αυτών των διαδραστικών μονάδων έκδοσης εισιτηρίων ή σε σταθμούς με αυξημένη κίνηση βοηθώντας στην πώληση περισσότερων εισιτηρίων. Ο στόχος της εταιρίας, ήταν να κάνει αυτό νέο τρόπο έκδοσης εισιτηρίων όσο το δυνατόν πιο προσιτό προς το επιβατικό κοινό. Λέτε να τα κατάφερε; Θα περιμένουμε την εφαρμογή του.