Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου 2013

Ανακοίνωση της συνδικαλιστικής παράταξης "Δίκτυο Σιδηροδρομικών"

Ακολουθώντας τη γνωστή μέθοδο του «λαγού», η κυβέρνηση έδωσε στη δημοσιότητα την πρόθεση της (παρουσιάζοντας την ως απόφαση της τρόικας)  να χρησιμοποιήσει και στον ΟΣΕ το μοντέλο της ΕΡΤ. Τον ξαφνικό θάνατο. Αυτό σημαίνει ότι ο ΟΣΕ θα κλείσει και στη θέση του θα δημιουργηθεί μια νέα εταιρεία με λιγότερο προσωπικό, με λιγότερους μισθούς και δικαιώματα, απαλλαγμένη από τα βάρη του παρελθόντος.


Το σενάριο του «ξαφνικού θανάτου» σε ότι αφορά τον ΟΣΕ δεν είναι καινούργιο. Υπάρχει  στα κυβερνητικά τραπέζια από την εποχή του κ. Χατζηδάκη το 2008. Είναι ένα σενάριο βασισμένο στο δόγμα του «σοκ και δέος» και το έχουν επεξεργαστεί από κοινού, η Ε.Ε., οι κυβερνήσεις Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ και οι ξένοι και ντόπιοι τοκογλύφοι, εργολάβοι και προμηθευτές. Ο στόχος είναι προφανής και είναι διπλός. Από τη μία, να εξυπηρετηθεί το σχέδιο για ξεπούλημα του σιδηροδρόμου και η παράδοση των φιλέτων του (π.χ. εμπορεύματα, ακίνητη περιουσία κ.α.) και από την άλλη να διαγραφεί το τεράστιο σκάνδαλο, (το μεγαλύτερο στην ελληνική κοινωνία) με την κατασπατάληση επενδύσεων 10 δις € που αντί να διοχετευτούν στα σιδηροδρομικά έργα, πήγαν στις τσέπες της SIEMENS και των ντόπιων αρπαχτικών.

Είτε με το κλείσιμο του ΟΣΕ (και το άνοιγμα του νέου), είτε με την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ που προχωρούν γρήγορα ακόμη και με παράνομο τρόπο, οι σιδηροδρομικοί θα βρεθούν στον αέρα. Εκτός από λίγους «πρόθυμους» που θα κληθούν να στηρίξουν τα σχέδια αυτά, οι υπόλοιποι ή θα απολυθούμε απευθείας ή θα μπούμε σε προγράμματα κινητικότητας, προκειμένου να πιαστούν οι στόχοι που έχουν  βάλει, Τρόικα και Σαμαράς – Βενιζέλος για 25.000 απολύσεις – αποχωρήσεις μέχρι το τέλος του 2013 και 150.000 απολύσεις μέχρι το 2015. Παρά τα όσα διαδίδουν διάφορα παπαγαλάκια, οι σιδηροδρομικοί όλων των εταιρειών, ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ.

Οι διαψεύσεις των κ. Βενιζέλου, Στουρνάρα, Χρυσοχοϊδη και άλλων, δεν έχουν καμία αξία και δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται από τους συνδικαλιστές των μεγάλων παρατάξεων προκειμένου να δημιουργείται κλίμα εφησυχασμού., πόσο μάλλον όταν υπάρχουν προτροπές τύπου Κεφαλογιάννη και Γεωργιάδη. Οι ηγεσίες των παρατάξεων ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚ με όποιο όνομα και αν εμφανίζονται σήμερα, έχουν τεράστιες ευθύνες τόσο γιατί, όλα τα προηγούμενα χρόνια (παρά τα παχιά επαναστατικά λόγια) έβαζαν πλάτη για να περνούν τα σχέδια για ιδιωτικοποίηση και ξεπούλημα του σιδηροδρόμου, όσο και γιατί, ακόμη και σήμερα κρατάνε την ίδια στάση όταν προσπαθούν να ελαχιστοποιούν τις αντιδράσεις αντί να μπουν μπροστά στον αγώνα για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ.

Συναδέλφισσες-συνάδελφοι
            η επίθεση της κυβέρνησης Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ – τρόικας, δεν αφορά μόνο το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς. Αφορά όλη την κοινωνία.  Η δική μας άμυνα και αντεπίθεση για να φέρει αποτελέσματα, δεν μπορεί να είναι αποσπασματική και δεν πρέπει να αποσκοπεί στο ρετουσάρισμα της πολιτικής της κυβέρνησης, όπως επιδιώκουν οι ηγεσίες της ΔΑΚΕ και της ΠΑΣΚ. Η σκληρά μνημονιακή κυβέρνηση δεν πρόκειται να αλλάξει την πολιτική της ούτε στο ελάχιστο. Εάν στη θέση του κ. Στουρνάρα μπει κάποιο άλλο στέλεχος, η πολιτική τους θα παραμείνει ίδια. Για να αλλάξουν αυτές οι πολιτικές και να αντικατασταθούν από άλλες που θα σέβονται τον εργαζόμενο και την κοινωνία, στόχος μας πρέπει να είναι: Η ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΑΜΑΡΑ – ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.

Αυτό το στόχο οι σιδηροδρομικοί, πρέπει να τον υπηρετήσουν μαζί με τους άλλους κλάδους των εργαζομένων που βρίσκονται ήδη η ξεκινάνε αγωνιστικές δράσεις, όπως είναι οι καθηγητές, οι υγειονομικοί, η τοπική αυτοδιοίκηση, οι εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα και άλλοι. Άλλωστε, σαν εργαζόμενοι, σαν γονείς, σαν κοινωνία έχουμε να αντιμετωπίσουμε τους ίδιους εχθρούς. Μαζί λοιπόν πρέπει να πολεμήσουμε για το σιδηρόδρομο, για το σχολείο, για τα σπίτια μας.

ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Ν.Δ. – ΠΑΣΟΚ.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΤΗ ΖΩΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ