Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Ο κ Αθανάσιος Ακρίβος μέλος της ΕΕΣΣΤΥ απαντά σε σχόλιο αναγνώστη μας

 Με επιστολή του προς τα «Σ.Ν» το μέλος  της Ελληνικής Εταιρίας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ)  κ. Αθανάσιος Ακρίβος απαντά σε σχόλιο αναγνώστη μας  το οποίο αναρτήσαμε προχθές στην ιστοσελίδα μας.
Παραθέτουμε αυτούσια την επιστολή του κ. Ακρίβου


«Προς: «Σιδηροδρομικά Νέα»
Αγαπητέ κ. Γιαννακίδη:
Αν και δεν θα επιθυμούσα τα «Σιδηροδρομικά Νέα» να αποτελούσαν το μέσο για την προβολή προσωπικών  αντιπαραθέσεων – πού άλλωστε δεν ενδιαφέρουν και πολύ τους αναγνώστες σας – είμαι   όμως υποχρεωμένος  να απαντήσω στο δημοσίευμα της Τετάρτης 26 – 06 – 2013 του κ. Νικολάου Δημήτρη,  που «αγωνιά» για την δική μου παρουσία στο Δ.Σ. της ΕΕΣΣΤΥ, κάνοντας με την ευκαιρία αυτή που μου δίνεται και ένα μίνι απολογισμό για την μέχρι σήμερα δράση μου ως μέλος του Δ.Σ. της εταιρείας.
1. Ευθύς εξ΄αρχής από του ορισμού μου στο Δ.Σ. και από την πρώτη μάλιστα συνεδρίασή του, είχα δηλώσει τις ειλικρινείς μου προθέσεις, ότι η παρουσία μου και οι  προσπάθειές μου ως μέλος του Δ.Σ. της ΕΕΣΣΤΥ, θα έχουν να κάνουν με την υποβολή θετικών και μόνο προτάσεων και ανάληψης πρωτοβουλιών και δράσεων, που θα στοχεύουν στην ανάδειξη του μοναδικού της πλεονεκτήματος που έχει η εταιρεία, ως προς την παροχή υψηλών υπηρεσιών συντήρησης και επισκευής σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, στην ανάπτυξή της και την οικονομική της βιωσιμότητα, στη διασφάλιση των υφιστάμενων θέσεων εργασίας και την μελλοντική τους αύξηση, πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτηση των συμφερόντων της, και όλα αυτά σε συνδυασμό με την αξιοποίηση των εμπειριών μου από την θητεία μου και ως πρώην εργαζόμενου στον ΟΣΕ και το κυριότερο μακριά από μικροπολιτικές ή άλλου είδους σκοπιμότητες που θα επηρέαζαν αρνητικά τους παραπάνω σκοπούς και τους στόχους της εταιρείας.
2. Αυτές τις αρχές υπηρέτησα με ευθύνη και μαχητικότητα, ευρισκόμενος σχεδόν καθημερινά στην  Αθήνα, αν και αυτό δεν ήταν απαραίτητο στις υποχρεώσεις μου, προκειμένου να είμαι ενήμερος για τις δράσεις που αναπτύσσονταν γύρω από την οργάνωση και σύσταση της εταιρείας.
Στα πλαίσια αυτά είχα συνεχείς συναντήσεις και επικοινωνία με υπηρεσιακά στελέχη της ΕΕΣΣΤΥ, πραγματοποίησα σειρά επισκέψεων σε μηχανοεργοστάσια της εταιρείας, κατέγραψα προβλήματα και δυσλειτουργίες, που ίσως να επηρέαζαν αρνητικά την λειτουργία της εταιρείας, αφουγκράστηκα τις αγωνίες και ανησυχίες των εργαζομένων για το εργασιακό τους μέλλον, προσπαθώντας έτσι να διαμορφώσω την όσο το δυνατόν καλύτερη εικόνα, ώστε να μπορώ να ανταπεξέρχομαι στις τεράστιες υποχρεώσεις που αναλάμβανα.
Αν όλα αυτά - κατά τον συντάκτη του δημοσιεύματος - αποτελούν «υπερβάλλον ζήλο» - όπως αναφέρεται σχετικά -  ας το κρίνουν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι, με τους οποίους όλο αυτό το διάστημα συνεργάστηκα. 
3. Τέλος σε ότι αφορά την παραμονή μου ή  παραίτησή μου από το Δ.Σ. της ΕΕΣΣΤΥ, (μετά την αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ από την τρικομματική κυβέρνηση όπως αναφέρει σχετικά), έχω να δηλώσω και δημόσια ότι δεν διακατέχομαι από κανενός είδους «βίτσιο καρεκλοκένταυρου γαντζωμένου στην εξουσία» (ας μας το αποδείξει αν αυτό ισχύει για τον ίδιο τον συντάκτης του δημοσιεύματος που σκοπίμως κρύβει την ιδιότητά του) και ότι η παραίτησή μου ήταν (από την πρώτη μέρα του ορισμού μου) ανά πάσα στιγμή στην διάθεση αυτών που με τίμησαν και με πρότειναν να στελεχώσω το ΔΣ, της ΕΕΣΣΤΥ, Άλλωστε γνώριζα εξ αρχής, ότι οι θέσεις αυτές έχουν και «ημερομηνία λήξεως» και ως εκ τούτου καμία προσωπική «παρενέργεια» δεν θα με απέφερε.
Είμαι όμως υποχρεωμένος να ακολουθήσω την όποια συνολική απόφαση λάβει ο πολιτικός φορέας  που τοποθέτησε στελέχη του στην δημόσια διοίκηση και έτσι θα καθορίσω και την δική μου στάση.» 
 
  Θανάσης Ακρίβος
 Μέλος Δ.Σ. ΕΕΣΣΤΥ