Πέμπτη 18 Απριλίου 2013

Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών


AΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Οι νομοθετικές παρεμβάσεις των Κυβερνήσεων των τελευταίων ετών, με προεξάρχοντα το νόμο 3891 του ιδιω-
τεύων πλέον κ. Ρέππα «εξυγίαναν» το σιδηρόδρομο, αφού έκλεισαν 1000 km και πλέον σιδηροδρομικού δικτύου
και μείωσαν τις αποδοχές των εργαζομένων κατά 65% για να παραδώσουν τελικά στους ιδιώτες το ….
καλό κομμάτι
(φιλέτο) του σιδηροδρόμου και μάλιστα με προίκα το υστέρημα του Ελληνικού Λαού !!!
Σ’ αυτή την προσπάθεια των κυβερνήσεων καθοριστικό ρόλο έπαιξαν οι διορισμένες διοικήσεις των εταιρειών κρυ-
πτόμενες πάντα πίσω από τους μνημονιακούς νόμους, που ενώ σε πολλές περιπτώσεις αντικατοπτρίζονταν οι δικές
τους προτάσεις, σήμερα δρέπουν δάφνες και στεφάνια, εκμεταλλευόμενοι τις μισθολογικές απώλειες των εργαζο-
μένων για να αυτοκηρυχθούν ως Manager πρώτης ….κοπής!!!
Στο ….δύσκολο αυτό έργο τους, τους βοήθησαν τα μέγιστα οι σύμβουλοί τους, συνταξιούχοι ως επί το πλείστον
και μάλιστα ορισμένοι εξ΄αυτών πρώην σιδηροδρομικοί ή έχοντες επί πολλά έτη θητεύσει στα έργα του σιδηροδρό-
μου ή τις προμήθειες ή είχαν άλλου είδους σχέσεις……
Μπορεί η ανεργία στη χώρα μας να ξεπέρασε το 27% και στους νέους το 60%, μπορεί οι μισθοί των νέων πτυχιού-
χων να κυμαίνονται στα 510 € μικτά, μπορεί τα «μυαλά» των Ελλήνων να μεταναστεύουν, το ….σύστημα όμως είναι
καλά οχυρωμένο και οι ημέτεροι δεν χάνονται ποτέ!!!
Σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα, από το ξεκίνημα της κρίσης για κάποιους !!!
Σαν να μην πέρασε ούτε μια μέρα από την προηγούμενη της ανακοίνωσης του ΓΑΠ για τη χρεοκοπία της χώρας και
το σχέδιο που ο ίδιος εκπόνησε, με τους κηπουρούς του και τον τότε Γενικό Δ/ντη του Δ.Ν.Τ. Στρος Καν και εφαρμό-
σθηκε κατά γράμμα από τον τότε κυβερνητικό μηχανισμό του πάλαι ποτέ κραταιού ΠΑΣΟΚ.
Οι ίδιοι άνθρωποι, στις ίδιες θέσεις, με άλλη ιδιότητα και παχυλότατες αμοιβές...
ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ !!!
Αυτοί που ως σύγχρονοι δοσίλογοι, συμβουλεύουν την ΤΡΟΪΚΑ και κατόπιν καταλαμβάνουν θέσεις στον κρατικό
μηχανισμό προς ανταμειβόμενοι για τις υπηρεσίες τους……
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ;;;;; Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;;;;; ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ;;;;; ΟΙ ΔΙΕΥΘΥΝΟΝΤΕΣ;;;;;
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ή μήπως βλέπει κανείς το πού μας οδηγούν;
Βλέπει κανείς τα ΛΑΘΗ, τις ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ, τα ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ που λίγοι απολαμβάνουν είτε με ασυλία στις αποφάσεις
τους, είτε με επιβράβευση των …λαθών τους;
Μα, θα πει κάποιος «εφαρμόζουν το νόμο»…..Ποιό νόμο; Το νόμο του Προκρούστη που επιβάλλεται επί δικαίων και
αδίκων; Τι ιδιότυπη δικαιοσύνη είναι αυτή;
Ναι, να βοηθήσουμε στην ανόρθωση της ελληνικής οικονομίας…
Ναι, να συμβάλλουμε όλοι για να στηριχθεί η κοινωνία και κυρίως οι ασθενείς κοινωνικά ομάδες…
Ναι, να βοηθήσουμε να σωθεί η ΠΑΤΡΙΔΑ……
Η ΠΑΤΡΙΔΑ όμως……ΟΧΙ η παρτίδα!!!!
Νόμους 3833, Ν.3845, Ν.3891, Ν.3899, Ν.4024, Ν.4093. Όλοι οι Νόμοι με στόχευση τη μείωση των αποδοχών μας
για την …..ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ; Αυτή είναι η δήθεν ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ; Η μείωση κατά 50% των μισθών μας μόνον από την εφαρμογή
του 4024 και του 4093;
Αυτό είναι το πνεύμα του νομοθέτη; Ναι μας απαντούν στις επίμονες ερωτήσεις μας.
Ποιοι; Οι νόμιμα διορισμένοι κρατούντες τα ηνία των εταιρειών, οι Διευθύνοντες, οι αρμόδιοι Υπουργοί και οι διο-
ρισμένοι Γραμματείς!!! Αυτοί που δεν τιμωρούνται ποτέ για τα λάθη και τις παραλήψεις τους…
Βέβαια, δεν τα ισοπεδώνουμε όλα… Υπήρξαν και υπάρχουν και καλοί….. Απ΄τη μια λοιπόν οι κρατούντες και από
την άλλη τα μόνιμα και νόμιμα υποζύγια του συστήματος.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΑΚΕ
ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝΟΙ ΘΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ…..
Ενιαίο μισθολόγιο στον ΟΣΕ λένε …..Δεν μπορούν να καταλάβουν ότι είναι άλλη η δουλειά του «ΝΑΥΤΗ» και άλλη
του «ΚΑΝΤΗΛΑΝΑΦΤΗ» χωρίς να υποτιμούμε τους καντηλανάφτες…..Καμία εξαίρεση … φωνάζουν !!! Από το ένα άκρο
που υπήρχε, μας πήγαν στο άλλο άκρο !!! Και μετά μιλούν για ακρότητες…
Το αντιλαμβάνονται μόνον όταν οι περικοπές αφορούν τα δικά τους προνόμια, τους δικούς τους μισθούς, τις δικές
τους οικογένειες…..
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Τρία χρόνια τώρα αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε να βρούμε λύσεις στα προβλήματα….. Δεν επενδύσαμε ποτέ
στο πρόβλημα….. Πάντα επενδύαμε στις λύσεις…
Τρία χρόνια αναμένουμε τη σωτηρία του έθνους, τη σωτηρία της πατρίδος …που τελικά αποδεικνύεται σωτηρία
των λίγων με την ψήφο των ελαχίστων….
Τρία χρόνια «ψάχνουμε» τον πάτο του βαρελιού….
ΦΘΑΝΕΙ ΠΙΑ!! ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!! ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!
Απαιτούμε τώρα:
Υπογραφή Σ.Σ.Ε. με αναγνώριση της ιδιαιτερότητας, της επικινδυνότητας και της υπευθυνότητας της δουλειάς
μας. Μεταφέρουμε Ανθρώπινες ζωές, όχι απορρίμματα… Έχουμε ευθύνη για την ασφαλή μεταφορά των πολιτών.
Είμαστε εξειδικευμένοι στη δουλειά μας και παντός καιρού… Είμαστε σιδηροδρομικοί.
Λέμε ΟΧΙ στην ιδιωτικοποίηση – ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της ΕΕΣΣΤΥ, του ΟΣΕ.
Λέμε ΟΧΙ στην εφαρμογή ενιαίου μισθολογίου που δεν αναγνωρίζει τις διαφορές μας και ισοπεδώνει τον σιδη-
ροδρομικό κλάδο.
Απαιτούμε:
•              Συνέργειες με στρατηγικούς εταίρους και όχι αεριτζήδες επενδυτές.
•              Εξωστρέφεια των επιχειρήσεων.
•              Συμμετοχή σε εγχώριους και διεθνείς διαγωνισμούς.
•              Προσέλκυση εμπορευματικού έργου.
•              Συνδυασμένες μεταφορές.
•              Σύνδεση με τα μεγάλα λιμάνια
•              Και ΚΥΡΙΩΣ ολοκλήρωση των έργων… ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
Αυτές είναι οι προτάσεις μας…
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…….
Εάν όλα τα παραπάνω δεν γίνουν αποδεκτά, προτείνουμε στην Π.Ο.Σ. να εκπονήσει ολοκληρωμένο σχέδιο αυ-
τοδιαχείρισης όλων των δομών του σιδηροδρόμου… Είναι η έσχατη αλλά επιβεβλημένη λύση…
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ, όσους τους λέγαμε ΕΝΑ και άκουγαν ΔΥΟ κατά το πώς τους βόλευε στο παρελθόν αλλά και
όσοι έκαναν πως δεν άκουγαν τίποτα, ελπίζουμε να ακούσουν και να διαβάσουν έστω και μια φορά σωστά ….
Καλούμε τις υπόλοιπες συνδικαλιστικές παρατάξεις να απεμπλακούν από τους κομματικούς εναγκαλισμούς και
τις στείρες επιδιώξεις τους.
Καλούμε την πλειοψηφούσα παράταξη στην Π.Ο.Σ. να πάρει επιτέλους θέση…..
Δεν μπορεί να κρύβεται πίσω από αλλαγές τίτλων και ονομάτων….
Δεν μπορεί να αντιμετωπίζονται τα προβλήματα με τη μέθοδο της διολίσθησης…
Αν μη τι άλλο οφείλουν να στηρίξουν τη Σ.Σ.Ε. του 2010 που μόνοι τους υπέγραψαν…..
Καλούμε τις παρατάξεις της ΔΕΣΚ και της ΣΕΚ να σταματήσουν να κάνουν μνημόσυνα και να συμβάλλουν θετικά
στην υπογραφή σύμβασης…
Ο ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΜΟΧΛΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟΙ, ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΙΔΙΑ, ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΝΙΣΧΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΥ.
ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ…..
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΔΙΑΠΡΕΨΟΥΜΕ….. ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ…
Υ.Γ. Όσοι προσπαθούν (παρατάξεις, σύμβουλοι και νομικοί ) να αλλοιώσουν το αποτέλεσμα των εκλογών της εκ-
προσώπησης των εργαζομένων στα Δ.Σ. επειδή δεν τους βολεύει, καλό είναι να το ξεχάσουν.
Καλούμε την Κυβέρνηση να εγκαταλείψει τα αριστερά ιδεολογήματα οριζοντίων περικοπών, ισοπεδωτικών λογι-
κών και να ασκήσει επιτέλους ΠΟΛΙΤΙΚΗ στη βάση του κοινωνικού φιλελευθερισμού.
 ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ
ΤΗΣ ΔΑΚΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ